Което си е нормално, особено ако спускаш на скорост, когато е сработил ППХ (принудителен празен ход) и в цилиндрите няма изгаряне, а пък охладителната течност си циркулира, същевременно силния поток въздух обдухва двигателя.
feersum написа:Защо разлика от повече от 5 градуса не е нормална?
И колега, понеже не си сдържах нервите малко по-нагоре, да ти кажа специално за теб, въпреки че е писано това много пъти. Има вариант наистина да ти е изправна охладителна система, но да не ти мери вярно уреда на таблото, или заради датчика, или заради проблем по самото табло (като спукана спойка или утечка). А това можеш да го провериш, измервайки съпротивлението на температурния датчик и съпоставяйки го с таблицата със стойности (има я в книгата за пасат). Ако съпротивлението му е в допуск, вземеш един мултицет с термосонда и сравняваш температуратакоято той мери в казана, с тази вътре на таблото, но имайки предвид че около 90 градуса антифриза се разширява и иска да излиза от казанчето когато няма капачка, т.е. м,ериш до около 87 градуса, това тр. да ти стигне да разбереш има ли проблем с таблото, щом с датчика няма. Ако наистина с мултицета мериш 85 градуса примерно, а вътре показва 70, а датчика съпротивлението му е в допуск, коригираш нещата с едно съпротивление ,в твоя случай между двата кабела на датчкика (ако показваше повече от реалната температура щеше да е последователно на едната жичка), започни примерно с 50ома и пробваш докато го нагласиш.