според вас защо се получава този проблем в мотора?
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ми той лесно тогава,щом е от токовете на помпата,гледаш веригите и си готов,при теб помпата преэ реле ли е,виж му оправляващите токове от къде са,дали са от компа или от няква си там верига на конт.ключ и си готов ако са от компа директно може да иэлеэе нещо в него,абе в най лошия случай и връэваш релето директно,и като дадеш контакт и помпата ще работи постоянно и си свиркай,опасност няма никаква,аэ имам гаэ и като я карам няколко дена на гаэ и някоя сутрин като реша да я паля на бенэин и при мен е същото от втория път,но се иэхитрих и преди да эавъртя стартера и давам два три пъти контакт по 3-4 секунди да може помпата да качи бенэин в цялата система и пали от раэ,абе връэвай релето на помпата от ключа и ще ги эабравиш тея мъки,тия коли палят по добре студени от колкото топли......
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мисля че проблема се реши!
такааа-беше сложен съставен.
всичко изписано и направено дотук (без горивната помпа) + избиване на катализатора доведоха до остатъчно глъхнене. значи палиш и тя почва да кюфка и не може да се изфорсира. както отначало беше само че ако я оставиш-изчиства след 10-15сек. или палиш и караш нормално ама подадеш ли газ по рязко тя заглъхва вместо да се изстреля.
моите разсъждения ме доведоха до KS (knock sensor) и днеска като сменях маслото действително цялата дължина на кабела (кофтито е че е скрит зад масления филтър и топлообменника и нищо се не види докле не го разфърляш
) беше нацепена и тук-там изолацията опадала дори!
не знам какъв ще е ефекта в по дългосрочен план ама взе един бърз изолирбанд нацяло +почистване на контактната повърхност и стягане с 20Nm и след тая процедура нящата се кротнаха-пали си нормално и си се набира нормално-дори студена-абе бай бабо...
краткосрочни са ми наблюденията-ще видиме...
такааа-беше сложен съставен.
всичко изписано и направено дотук (без горивната помпа) + избиване на катализатора доведоха до остатъчно глъхнене. значи палиш и тя почва да кюфка и не може да се изфорсира. както отначало беше само че ако я оставиш-изчиства след 10-15сек. или палиш и караш нормално ама подадеш ли газ по рязко тя заглъхва вместо да се изстреля.
моите разсъждения ме доведоха до KS (knock sensor) и днеска като сменях маслото действително цялата дължина на кабела (кофтито е че е скрит зад масления филтър и топлообменника и нищо се не види докле не го разфърляш

не знам какъв ще е ефекта в по дългосрочен план ама взе един бърз изолирбанд нацяло +почистване на контактната повърхност и стягане с 20Nm и след тая процедура нящата се кротнаха-пали си нормално и си се набира нормално-дори студена-абе бай бабо...
краткосрочни са ми наблюденията-ще видиме...

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: според вас защо се получава този проблем в мотора?
понеже колеги са изровили темата и ме питат на лични, реших че ще постна финалния развой (сори, забравил съм-май бед...).
та така, значи след кратък чек в резервоара и в ЕТКА, се оказа че:
горивна помпа за 1.8 моно мотори представлява: бял корпус (пластмасата) и черна капачка на патрона=1.2 бара работно налягане.
горивна помпа за 2.0 (псевдо) мулти мотори представлява: бял корпус (пластмасата) и бяла капачка на патрона=3.5 бара работно налягане.
в моя резервоар се оказа...черна капачка на патрона...
справя се, ама й трябва бууст-не може да вдигне веднага налягането, дето ми е нужно от момента на завъртане още...
смяна-> вече от повече от година и половина тия симптоми тотално изчезнаха.
проблем солвд.
та така, значи след кратък чек в резервоара и в ЕТКА, се оказа че:
горивна помпа за 1.8 моно мотори представлява: бял корпус (пластмасата) и черна капачка на патрона=1.2 бара работно налягане.
горивна помпа за 2.0 (псевдо) мулти мотори представлява: бял корпус (пластмасата) и бяла капачка на патрона=3.5 бара работно налягане.
в моя резервоар се оказа...черна капачка на патрона...
справя се, ама й трябва бууст-не може да вдигне веднага налягането, дето ми е нужно от момента на завъртане още...
смяна-> вече от повече от година и половина тия симптоми тотално изчезнаха.
проблем солвд.

- Gal
- Мнения: 1482
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: според вас защо се получава този проблем в мотора?
и на мен като ми се скапа помпа преди години си зададох тъпия въпрос
как така помпата върти, а не пали?
е тя върти, ама не го вдига...налягането де...
как така помпата върти, а не пали?
е тя върти, ама не го вдига...налягането де...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта