Лоща работа,
като прочетох темата почнах да се услушвам и аз за моята помпа и определено ч чувам как жужи. Това значи ли , че е тръгнала към разваляне и всеки момент да очаквам да се скапе? да вземма овреме мерки?
Спешно съвет за бензинова помпа
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Колега One, моята помпа няколко месеца преди да се прецака не жужеше, а издаваше по силен звук, един такъв триещ се, стържещ звук. Жужи в момента новата помпа, така че струва ми се място за притеснения нямаш. Можеш да почнеш да се притесняваш тогава когато започне да не я чуваш, както ти казва колегата. Аз сега се сещам че 1-2 седмици преди да откаже напълно, имаше случаи в които при завъртане на ключа го нямаше звука от нея. Хмм, но тогава ако е отказвала от време на време преди самото запалване, то тогава как съм запалвал и въобще възможно ли е веднага след запалването на двигателя, да е сработвала?!
П.П. Имам още едно предположение като вероятна/основателна причина за прецакването на помпата.В момента съм в процес на разследване.

П.П. Имам още едно предположение като вероятна/основателна причина за прецакването на помпата.В момента съм в процес на разследване.
колеги аз си купих пасат '88 г. Б3 помпата беше скапана аз си я отремонтирах сам с части от друга такава понеже беше карано само на газ бензина става тосичен и е разложил гумите които са вътре и всичко се беше спекло и стопило там кадето са четките . когато е поставена газовата уредба е прекъсната само дюзата на бензина ( голяма грешка ) има едно кабелче което идва от компа и подава команда на релето което подава ток на банзиновата помпа и ток на дюзата . точно този кабел са прекъсва чрез релето което поставят маисторите на газови уредби А НЕ САМО НА ДЮЗАТА . по този начин като си на газ помпата не работи и нямаш износване на колектора и четките на помпата . аз си го направих сам но съм мало токаджиа но ако не разбираш по добре при маистор и му обясни какво да ти направи . така че щом си взел китаиска помпа поне да не ти работи когато си на газ . дано да съм ти помогнал 

Привет, надявам се, че като си сменил помпата си забелязал дали в кутията (сондата) където се намира всичко е ок! Аз първо сложих китайска, след един месец изгоря, след това уш VDO, 5000 km и пак блокира. Като се напарих и дадох около 400 лв. реших и в АУТОТРЕЙД за 660 лв. всичко комплект. Вече няма проблем, а има и 2 г. гаранция.
Проблема се оказа обаче, че има една трабичка в сондата и когато я караш с малко бензин тя оксидира и започва да отделя боклуци и те блокират помпата, ама тези майстори... Дано сте го проверили, че ми е болна тема!
Проблема се оказа обаче, че има една трабичка в сондата и когато я караш с малко бензин тя оксидира и започва да отделя боклуци и те блокират помпата, ама тези майстори... Дано сте го проверили, че ми е болна тема!

- KrasimirN
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз бях пуснал една тема за бенз. помпа на 1.8ми.Прекъсваше ми по същия начин като я разклатя.Тъй като я бях отписал реших да експериментирам.Установих че ми прекъсва между минуса и корпус...та с един обикновен поялник за 7-8 секунди нагрях минуса.След повторна проба не прекъсваше,а омовете при страничен удар върху помата се движат между 2ом и 8ом/преди имаше пълно прекъсване/.Пробах я в едно шише с бензин- работи.Притеснява ме само малкото съпротивление.Ако някой знае какви стойности трябва да е ,ще съм му много благодарен. 

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Здравейте колеги!Помпата вече е прекъсната. Как я прекъсна майстора - написал съм го тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=156926#156926
Бях обещал да ви споделя една от евентуалните причини, която след проведено кратко разследване, приех като основателна за повреждането на старата помпа.Не съм 100 % сигурен, но 1,5 месец преди да се прецака, бях започнал да сипвам в резервоара добавка към бензина за изчистване на инжекциона и на бензиновата с-ма като цяло. Един от колегите беше писал в форума че е изгорил 4-5 помпи за отрицателно време.Човека се свърза с мен и сподели че също е слагал добавки за изчистване на инжекциона към бенза! Така че внимавайте какво добавяте към бензина, или въобще дали да слагате каквато и да е добавка към него!!!
Бях обещал да ви споделя една от евентуалните причини, която след проведено кратко разследване, приех като основателна за повреждането на старата помпа.Не съм 100 % сигурен, но 1,5 месец преди да се прецака, бях започнал да сипвам в резервоара добавка към бензина за изчистване на инжекциона и на бензиновата с-ма като цяло. Един от колегите беше писал в форума че е изгорил 4-5 помпи за отрицателно време.Човека се свърза с мен и сподели че също е слагал добавки за изчистване на инжекциона към бенза! Така че внимавайте какво добавяте към бензина, или въобще дали да слагате каквато и да е добавка към него!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта