Пасат Б5.5 - прегледайте си ги за да не се ядосвате :)
Re: Пасат Б5.5 - прегледайте си ги за да не се ядосвате :)
Колеги,и аз имам проблем с комфорт модула.Колата е Пасат В5 1.9 TDI AHU - 90 кс.комби.Някой може ли да даде ориентировъчна цена за модул втора ръка,тъй като нов май е доста скъп.Благодаря предварително.
- teoel
- Дарителят
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5.5 - прегледайте си ги за да не се ядосвате :)
В Ст.Загора от морга договорих цена 100лв.
Имах проблем но се оказа че е в захранването-минах тънко.
За да не рекламирам тук пиши на Л.С. да ти дам координати.
Имах проблем но се оказа че е в захранването-минах тънко.
За да не рекламирам тук пиши на Л.С. да ти дам координати.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат Б5.5 - прегледайте си ги за да не се ядосвате :)
Нека да вметна и аз, защото скоро си отводнявах Пасата, тези тапи особено задните е добре да ги няма, защото от там се отводнява купето при навлизане на вода и със сигурност ще ви спасят модула, който е над отводнителните канали завършващи именно с тези тапи и дори мокета с изолацията ще ви остане сух.
Много често водата влиза отпред в дясно през филтъра на климатика и отпред вляво от уплътнението към купето на кутията в която е компютъра. А причина водата да стигне до тези две места са двата отвора под акумулатора и под сервото, които се затлачват и непозволяват на водата да се изтича от акумулаторния отсег.
Много често водата влиза отпред в дясно през филтъра на климатика и отпред вляво от уплътнението към купето на кутията в която е компютъра. А причина водата да стигне до тези две места са двата отвора под акумулатора и под сервото, които се затлачват и непозволяват на водата да се изтича от акумулаторния отсег.
Re: Пасат Б5.5 - прегледайте си ги за да не се ядосвате :)
gicho76 написа:Нека да вметна и аз, защото скоро си отводнявах Пасата, тези тапи особено задните е добре да ги няма, защото от там се отводнява купето при навлизане на вода и със сигурност ще ви спасят модула, който е над отводнителните канали завършващи именно с тези тапи и дори мокета с изолацията ще ви остане сух...
Предполагам, че това което си описал се отнася за Б5. При Б5.5 в предната част, тапите са по три от всяка страна - пластмасовата която е на снимките в първия пост, след нея (отзад напред) има гумена елипсовидна и някъде около тях или зад тях има много малка тапа с отвор, които според етката се водят дренаж. Би трябвало водата да се оттича през дренажа, а не през липсващите тапи.
Тапите при Б5 може да са с друг брой и разположение. Не съм се заглеждал.