Принципно при работещ компресор и температура, нагласена на Hi,температурата на духалките трябва да е около 60-тина градуса.При работещо всичко като хората.При студено (т.е. същото ама на дисплея да пише Lo ) показнието трябва да е в порядка 5-10 градуса.
Вместо със самодиагностика има по-хитър начин да се провери дали всичко е в ред :
-колата се закача на VAG-Com,пали се и се влиза из опциите за климатроник (Auto-HVAC),там има меню Output Test ...съответно от тях може да се тестват клапите и всичко друго.Идеята е,когато се пусне тест-а да се види дали се мести клапата и ако се мести трябва да се усеща дори с ръка (ако не с термометър) промяната топло/студено.
Ако клапата се мести при теста значи моторчето е здраво и няма грижи с механиката.Съответно при нормална работа а не при тест ако не се мести - проблем с контролера.
Днес имах един такъв странен случай с едно A4 (климатроника е горе-долу същия).При закачени датчици (един куплунг отзад на контролера) не искаше да си командва адекватно топло/студено -то.Съответно се оказа,че проблема си е в контролера и съответно човека си търси друг.Чвно често им се случва

Иначе може да е забила клапата моментно и като се изчисти грешката да се оправи.
Като за начало една самодиагностика не е лоша идея.
Иначе може да се четат живи данни от контролера,което може да помогне за ориентиране в проблема (всички температури и т.н. ги има като данни).
Успех!