Пасат TDI v.s. Бензин с ГИ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот gr_kanev » Пон 10 авг 2009 20:42


joro_kem написа:
StS написа:ГАЗ ! Покрепям 2.0 115ка ще си доволен.. Дизела си е ... :не:

има ли В 5.5 с такъв двигател?


Има - AZM. Другият е ALT - 131 к.с.




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот joro_kem » Пон 10 авг 2009 20:46


благодаря ти, Гриша, мислех, че не се слага на този модел. :beer


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот rosen79 » Пон 10 авг 2009 20:50


Пак ли се почва дизел срещу бензин?А сега по темата:
Четох тук,че дизела на 4000оборота умирал,ми и така да е за какво да я натискам в лютеницата след като мога да я карам с 4000оборота,и да върви като бензиновата с 6000.Човек когато си взима дизел не си го взима,за да се състезава с него.Да се върна на вървенето,че забравих нещо.С един елементарен чип дизела пак ще върви по-добре от бензинката,и ще харчи по-малко.
Пак ще кажа едни думи казани от друг колега:"Човек качи ли се от бензин на дизел,забравя след това за бензина"сигурно има защо.Радвам се,че и аз съм един от тях.Баира не го усеща,дори натоварен.Поне не толкова,колкото бензиновата,за газифицираните няма да споменавам,защото там нещата са още по-зле.Някой каза,че на 3000об.много бучали,ми не е вярно.Ако не варвате елате да ви повозя и ще се убедите.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот jordanpar » Пон 10 авг 2009 21:12


В тон с горното мнение да подлея малко масло в огъня---защо там където свършват възможностите на 1.9 ТДИ а именно 150 к.с. фабрично излизащ,започват възможностите на бензиновият му събрат 1.8Т--150 базови кончета достигащи спокойно до 225к.с. при ауди ТТ,а в редки модификации и до 250 к.с. /пиша за фабрично излизащи,нека подчертая/???????!!!!!!!!!!
Разберете че дизеловият турбо двигател е далеч по-сложен от бензиновия,което предполага повече възможности за дефектиране,натоварването на отделните елементи е по-голямо от колкото при бензинов еквивалент,което предполага повече отделено време за инспекция и сервизиране,частите задължително се правят по-здрави,което значи и по-скъпи и не на последно място цялостната му цена и ежегодна поддръжка е по-скъпа и се купува само в случаи на МНОГО голям годишен пробег,който чрез ниската консумация да оправдае всичките тези разходи.Масово на такива коли се навъртат по 50-60К километра годишно и това не е преувеличен факт.
Това че Бай Ганьо си намира нафта от туби и може да я съхранява в домашни условия за разлика от бензина е плЮс,който едва ли автомобилопроизводителите са имали впредвид.Но лесното намиране на нафта на черно е плЮс номер едно,който определя търсенето на дизелови коли в БГ.

Последна промяна от jordanpar на Пон 10 авг 2009 21:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот rosen79 » Пон 10 авг 2009 21:20


Е хубаво де там където единия свършва другия започва.Стова съм съгласен ама....
Да предположим,че ти си с Г3 ABS,а аз съм с моя 1Z.Aз на 2800об съм с 140км/ч,а ти ще си с 3800.На 200км/ч съм с 4200об,а ти ще си с почти 6000об,където и бензинката приключва с вървенето.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот jordanpar » Пон 10 авг 2009 21:23


Само бъзикнах леко темата,не ми се спори по въпроса.Излишно е защото всеки сам си определя какви ценности да има при избора на автомобил.
Лошото е че българската действителност ни кара да избираме единствено според джоба,а не според това което ни е на сърцето.Нещо,което ми се иска вече да се промени.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот rosen79 » Пон 10 авг 2009 21:30


Аз също мисля,че е излишно да се спори по тази тема,бензин или дизел.Всеки сам си решава за него.Аз бях също противник на дизела,но по едни или други причини се качих на АБФ,и след това на този,който го карам в момента ТДИ,и смея да твърдя,че усещането беше друго.АБФ-а не можа да ме грабне толкова,колкото 1З-та.До този момент никога не съм си мислил,че ще карам дизел.Но сега мога да кажа,че друга кола освен дизел,и по-спецялно ТДИ няма да карам.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот jordanpar » Пон 10 авг 2009 21:41


Просто така ти отърва.Ако имаше възможност да караш порше,щеше да казваш същото и за него и с насмешка да гледаш разните му там ТДИ-та или бензинчета с ГИ-та.
Нека не се лъжем,че в зависимост от месечните си доходи и финансови възможности,човек си променя предпочитанията и вкусовете.Апетита идва с яденето.
И тъй като темата точно е ТДИ дизел срещу бензин с ГИ,да аз твърдо заставам зад голяма кубатура атмосферен бензинов автомобил с газов инжекцион.Като личен пример мога да дам Е46 330и--за него също няма баир,повярвайте ми тези 231 коня са напълно достатъчни за едно прилично каране.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот Dead man » Пон 10 авг 2009 21:57


Колега,вземи си Пасат 5.5 с 130 коня двигател и му сложи ГИ.
Така хем колата ще ти харчи малко,хем ще си върви доста прилично.... :deal
Пък и подръжката е доста ниска на този двигател,пък и е досказано здрав и непретенциозен.
Аз знам че за да си на сметка с дизелова кола спрямо бензинова трябва да минаваш поне 35-40 хиляди на година....
Затова по-добре ГИ вместо дизел... :deal


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 10 авг 2009 21:58


ела ми с тоя ГИ, пък какъвто чип слагай.. да видим на газ ли ще ме изпреварваш или ще цъкнеш на бензин??
не разбирам грам от коли, но сякаш ми се струва, че кола фабрично правена за един тип гориво, колкото да я таманъш за друг тип гориво нещо се губи и отделно като износване и странични ефекти се губи много.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот morfei1 » Пон 10 авг 2009 22:17


No turbo, no fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
cenitel
Мнения: 193
Регистриран на: Вто 05 юли 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот cenitel » Вто 11 авг 2009 7:10


ИЗБОРЪТ Е ТВОЙ,но определено щом ще е 6-7 годишна,няма да е под 200000 км.Затова не помпя дюза,а и колегата горе каза-консъмативите и поддръжката по-скъпа.Икономия има.....друга май наистина няма в дизела.Но все пак старите коли са стари кола-всичко е до това-кой и как е поддържал.А избора гориво си е твой.Важното е на теб да ти харесва-не робувай на марки или приказки.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19320
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот stefan4o » Вто 11 авг 2009 8:49


Мисля, че е нужно да се обърне и внимание на факта, че автомобили от годините 2002-2003 с тди моторите, които излизат в първите обяви на мобиле.де са с плашещи българина пробези :Mr Green Fun Имай го впредвид, щото повечето понапудрени бройки тук са с пренавивани километражи и на по 300-400к км. При бензиновите като че ли нещата не са чак толкоз лоши, но Пасат е кола, която се кара предимно извънградско и не единствена в повечето немски/австрийски семейства, което предполага голям пробег, заради чести пътувания извън града.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот rosen79 » Вто 11 авг 2009 9:17


Кола от километри не се плаши.Лошо е когато уплатнението между волана е калпаво.Една кола,която не се подържа както трябва и на 60000км да е пак ще е калпава.Мога да дам пример със служебната ми кола.Не знам предишния шофьор какво е правил,но на 70000км хвърлих съединител,дискове,и амортисьори.На който не му се вярва,може да попита колегата MitkoDVD.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот hooligan_sk » Вто 11 авг 2009 12:13


5км годишно да караш пак си залужава да вземеш ТДИ!!! Все едно си на въздушна възглавница сравнение с бензините, върви с лекота, работи стабилно - 903 оборота forever!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 57 госта