Връща ми антифриза през казанчето. Ужас!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 18 мар 2006 16:35


Lawyer написа: колегите от Варна знаят за случките. :wink:



Знаем,знаем :lol: И аз като си сменях антифриза се получи същия ефект :lol:




Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Съб 18 мар 2006 19:11


Аз за включването на парното при обезвъздушаването забравих... :oops: Сори! Другото работи. :D


Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Мнениеот volen777 » Нед 19 мар 2006 10:43


Здрасти пак да разкажа аз пак какво направих значи снощи долях и тази сутрин запалих да се обезвъздуши. Преди това проверих свещите 3 се отвиха със зор ама вътре си беше сухо пробвах с един памук четвъртата свещ неможах да развия, пукна се ключа на баща ми от Москвича. Та значи запалих с отворена капачка и зачаках 10мин. нищо незагряваше температурата под 70градуса, а парното недухаше топло(преди проблема след 2-3 мин почваше да духа топло а сега въобще не духа топло). След тия 10 мин. температурата почна да се покачва бързичко и като стигна 90 градуса почна да изригва през казанчето водата и си остана на толкова 90 най-много95 градуса. Пипнах маркучите към радиатора горния се беше позатоплил долния студен. Гледах пулих се па я угасих и ето тичам да ви се оплача. Ще ви пирам няколко неща:
1. Термостата дали е отворил?
2. Щом като не духа топло парно това значи ли, че въобще не влиза в казанчето му топла течност.
3. Дали ако изсмуча със спринцовка течност ще мога да занеса някаде да ми я проверят за СО (все още незнам какво ми е състоянието на гарнитурата)
Следобед ще пробвам това за което ми писа doktora, че да изстине нали не се доливало студена вода на топъл двигател. Аиде ако някои знае нещо да пише много ще се радвам


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 19 мар 2006 11:14


Въздух в парното и термостата не ти отваря, ако се съди по това което си написал.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пон 20 мар 2006 10:32


Щом е загряла на 90 градуса, а долния маркуч е студен, явно не ти отваря термостата. Но той ако не отваря, означава че трябва да ти прегрее двигателя, а ти казваш че температурата е стигнала максимум 95 градуса.
За това че нямаш парно - гаранция че не ти е обезвъздушено радиаторчето. Обезвъздуши го така както съм го описал и ще имаш парно. Някои автомобили, точно там където маркучетата се съединяват с тръбичките на радиаторчето имат нещо като вентилчета, които служат точно за обезвъздушаване.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 20 мар 2006 14:21


Колега,възможен е и проблем с водната помпа.И аз нямах парно и мотора държеше около 100гр.Все неуспявах да обезвъздуша с-мата.Накрая свалих помпата,разглобих я и от нея изпадна турбинката.Намах загуба на антифрииз преди смятата на помпата!
Може и при теб да е такъв случаят.Успех! :wink:


Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Мнениеот volen777 » Вто 21 мар 2006 11:55


Ох колеги вкарах си белята. Нали неуспях да развия 4-тата свещ е намерих ключ и я отвъртях и то с много усилия и се оказа,че резбата и била нарушена и сега се чудя какво да правя вътре си беше сухо ама сега как да завия нова свещ като е развалена резбата. Ама големи мурдари са тия Италианци как са я завили тази свещ. Сега първо трябва да оправя тоз проблем и после да продължа с обезвъздушаването. То малко смених темата май ама някои знае ли дали ще е проблем ако завия нова свещ, дали ще паднат стружки при буталото?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 21 мар 2006 12:23


колега кофти...за свещта...

блока ако може долу, нова резба за и в нея се завива втулка... после се пробива между тази втулка, и главата 3мм и се набива "клин" за да не се развърта..

Работата е много капризна, и трябва да я прави човек, дето си разбира от работата.. има разни топлинни разширения и глупости...

Мисля че Никси беше прецаквал така на дизела една свещ.. или дюза.. дано помогне...


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 22 мар 2006 14:51


Намери верния метчик и прокарай внимателно резбата. Имаш шанс да я възтановиш.Ако не бягай при стругар.


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Нед 26 мар 2006 19:25


Съжалявам за резбата на свеща. Това е кофти проблем.
Провери гуменото уплътнение в капачката на разширителният съд.
Трябва да си е в леглото.
При отворена капачка винаги ще изхвърля охл. течност.
При мен майстор ми свали главата на мотора , а се оказа , че гуменото уплътнение е излязло от леглото в капачката.
Загрявай при затворна капачка. Угаси , и след като изстине долей ако
е необходимо и пак затвори капачката.


Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Мнениеот volen777 » Вто 04 апр 2006 18:26


Благодаря ви на всичките. Проблема вече е решен един комшия се оказа много добър майстро намира се до тревното игрище на Химическия техникум в Свищов. Казва се Анатоли, та той ми замери компресията и 1 и 3 цилиндар бяха без никаква и за 2 дни ми смени гарнитурата на главата и гумичките на клапаните имаше и шлайфане, но другите работи са наред добре че не съм прегрял колата. Резбата я прекара с медчик и се оправи. Сега колата е като бясна върви като самолет, обезвъздушава се нормално както трябва само тая лампа на водата дето се си мига, но и на нея ще и намеря чалъма с резачките.
Може да заключвате темата


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 25 май 2006 23:25


Първо: Ще си позволя да отключа и добавя нещо в тази тема.

Второ: Добре че всичко е завършило нормално.

Та сега по темата:
doktora написа:Някои автомобили, точно там където маркучетата се съединяват с тръбичките на радиаторчето имат нещо като вентилчета, които служат точно за обезвъздушаване.

Няма такива работи. Идеята на тези клапички е да загрява по-бързо мотора. Чрез тях се получават 3 кръга в охладителната система. Това са термо-клапички които отварят при определена температрура. Много често се скапва едното защото е алуминиево и когато се кара с вода корозира и блокира.

По въпроса с обезвъздушаването: АКО ВСИЧКО Е НАРЕД СИСТЕМАТА СЕ САМООБЕЗВЪЗДУШАВА. Няма смисъл от никакви други работи. Също така това с включването на парното - НЯМА ТАКИВА РАБОТИ. С включени или не парно водата ВИНАГИ циркулира и през радиаторчето.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 25 май 2006 23:50


°niksi° написа:
doktora написа:Някои автомобили, точно там където маркучетата се съединяват с тръбичките на радиаторчето имат нещо като вентилчета, които служат точно за обезвъздушаване.

Няма такива работи. Идеята на тези клапички е да загрява по-бързо мотора. Чрез тях се получават 3 кръга в охладителната система. Това са термо-клапички които отварят при определена температрура. Много често се скапва едното защото е алуминиево и когато се кара с вода корозира и блокира..

сигурно доктора има предвид пежо,рено там наистина има такива "винтили" за обезвъздушаване.надали е визирал байпасните клапи преди радиаторчето на парното.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 26 май 2006 0:07


golfer написа:сигурно доктора има предвид пежо,рено там наистина има такива "винтили" за обезвъздушаване.надали е визирал байпасните клапи преди радиаторчето на парното.


Ако е имал това в предвид - ОК :wink:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 26 май 2006 7:43


°niksi° написа:
golfer написа:сигурно доктора има предвид пежо,рено там наистина има такива "винтили" за обезвъздушаване.надали е визирал байпасните клапи преди радиаторчето на парното.


Ако е имал това в предвид - ОК :wink:

Винтилчета колега niksi, специално направени за обезвъздушаване на казанчето на парното. Ти недей да обезвъздушаваш както трябва казанчето на парното и не само него, пък после върви чакай сама да ти се обезвъздуши цялата система.Ама хайде да не спорим, нека всеки да си обезвъздушава охладителната система както сметне за най-добре.
Мисля че освен на някой френски автомобили, такива винтили ги има и на Audi.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 37 госта