При мен се оказа, че е от клапата за външния въздух. Беше постоянно затворена. Махнах маркуча за вакуума и сега клапата е постоянно отворена. Незнам дали може да повлияе на нещо, че маркуча е разкачен?
Запотяването на стъклата изчезна. Благодаря за съветите.
Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Може ли някой да ми каже тази клапа за купето кога би трябвало да се отвори и как може да се тества дали работи? Вчера я гледах и бе затворена, пробвах в три различни варианти да работи парното - обдухване на предното стъкло, auto и econ и нито веднъж не се отвори. Видях, че има и някакъв датчик - вероятно термометър точно между клапата и филтъра?
Така както забелязах, водата се одтича по пластмаса точно под чистачките, след това по калника и отива в центъра, където е акумулатора. Само, че няма достъп до там, излиза, че трябва да свалям акумулатора, за да почистя хубаво? Спирам си колата под едно дърво и доста шушулки са ми задръстили каналите
(
Нещо друго: Някой знае ли как да си настроя пръскалката, едната едвам пръска и съответно затруднява чистенето на тази част на стъклото. Някъде бях чел да внимавам, че мога да скъсам реотаните на пръскалката. . .
Благодаря
Така както забелязах, водата се одтича по пластмаса точно под чистачките, след това по калника и отива в центъра, където е акумулатора. Само, че няма достъп до там, излиза, че трябва да свалям акумулатора, за да почистя хубаво? Спирам си колата под едно дърво и доста шушулки са ми задръстили каналите
Нещо друго: Някой знае ли как да си настроя пръскалката, едната едвам пръска и съответно затруднява чистенето на тази част на стъклото. Някъде бях чел да внимавам, че мога да скъсам реотаните на пръскалката. . .
Благодаря
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
За отварянето на въпросната клапа, най-долу вляво бутона (в ляво от бутона за намаляване скоростта на паерката), който представлява обикаляща стрелка е за рециркулация. Като го натиснеш и климатика започва да върти въздуха само в купето и въпросната клапа се отваря. За пръскалките не съм сигурен, че имат реглаж на дебита, а само колко високо да пръскат и това май е от едно като глава на болтче отстрани на пръскалката, а ако не ти пръска като хората, то или е запушено или си плаче за ново или и аз незнам. 
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
1. Хм, излиза, че не ми работи клапата, защото е постоянно затворена. Натисках копчето за въздух само в купето , но нищо не се промени. Като е натиснато копчето би трябвало клапата да затваря, а като не е - да си е отворена и да вкарва въздух отвън. Преди работеше, явно е изгоряла или не знам какво. Някой да има идея как се оправя?
2. Ще видя регулацията на нивото на пръскане.
Благодаря за инфото
2. Ще видя регулацията на нивото на пръскане.
Благодаря за инфото
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
не съм много добре запознат, но някои от тези клапи се обучават компютърно, така че те съветвам да намериш някой много добър "парнаджия" и да видите какъв е проблема 
-
ltolev
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Здравейте колеги.....и аз имам един такъв Пасат/ор/
и миналото лято имах проблем с клапата за циркулация.На моята кола същата тази клапа се управлява от вакуум от мотора....има разклонение на вакуума на сервото....с едно малко маркуче....от там това маркуче отива на един клапан, който се намира точно до акумулатора/между калника и акумулатора/. Но за да го видиш този клапан е най-добре да свалите или поне размърдате акумулатора. Същия този клапан се оправлява електрически от копчето до това на климатика вътре на таблото/копчето за клапата де/. И се оказа, че клапана при мен беше задръстен/блокирал от ръждата в него/ и не работеше.......и от там не управляваше и клапата вътре в колата.
Попринцип е възможно на други коли управлението да е по различен начин, но при мен е така. Купих втора употреба клапанче за 15 лв. и всичко се оправи. Успех!
Попринцип е възможно на други коли управлението да е по различен начин, но при мен е така. Купих втора употреба клапанче за 15 лв. и всичко се оправи. Успех!
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Аз имам Б5 и като ми е на парно, нали на климатроника на ECON си духа топличко само към купето и като е по- студено предния прозорец става целия замъглен. Като натисна бутончето което да отвежда струята към предното стъкло спира парното и се включва да духа към прозореца и се оправя веднага..но пък към купето става студенко. И за това аз си го цъкам на AUTO и то си се оправя самичко и хем си е топло, хем и стъклата не се запотяват.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
ltolev написа:има разклонение на вакуума на сервото....с едно малко маркуче....от там това маркуче отива на един клапан, който се намира точно до акумулатора/между калника и акумулатора/. Но за да го видиш този клапан е най-добре да свалите или поне размърдате акумулатора. Същия този клапан се оправлява електрически от копчето до това на климатика вътре на таблото/копчето за клапата де/. И се оказа, че клапана при мен беше задръстен/блокирал от ръждата в него/ и не работеше.......и от там не управляваше и клапата вътре в колата.
Много благодаря за инфото. Ще го тествам, не знам дали ще е днес, че е супер студено.
Ще пиша какво е станало. Поздрави
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Опитах да намеря маркучето за вакуума, но не успях, не намерих и клапана, управляващ клапата 
Някой да може да помогне с повече описание, евентуално снимки?
Ако ли не . . . някой читав майстор в София, който може да ми го погледне този клапан и евентуално да го сменим?
Има много малко място до акумулатора и нищо не се вижда. Но клапата си ми стои все така затворена. Излиза, че нямам приток на свеж въздух в колата.
Благодаря!
П.П. Оправих си едната пръскалка, нещо се бе запушила, размърдах я, раздвижих я и сега си пръска супер.
Някой да може да помогне с повече описание, евентуално снимки?
Ако ли не . . . някой читав майстор в София, който може да ми го погледне този клапан и евентуално да го сменим?
Има много малко място до акумулатора и нищо не се вижда. Но клапата си ми стои все така затворена. Излиза, че нямам приток на свеж въздух в колата.
Благодаря!
П.П. Оправих си едната пръскалка, нещо се бе запушила, размърдах я, раздвижих я и сега си пръска супер.
-
ltolev
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Още ли не си се справил с проблема???.......пробвай да легнеш под таблото на пасажерското/до шофьора/ място и да измъкнеш мркучето за вакуума от клапата.......веднага ще се отвори клапата......друг съвет не мога да дам...... 
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Еми ти ми даде идеален съвет, не знаех къде е това маркуче 
Ще го прегледам! Мерси!
Ще го прегледам! Мерси!
-
ltolev
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Пиши какъв е резултата....но внимавай!!!....ако и твоята клапа се управлява с вакуум от двигателя на колата, като издърпаш маркучето от там ще започне да дърпа въдух и това може да наруши работата на мотора
......можеш да го запушиш поне 
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Онзи ден на моя Б5 като карах на климатроник в най- голямата жега и по стъклата се получи един гаден слой като запотен стои....оабче вече три дни не се маха....какво ли може да е !?
-
andrey_hr
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
И аз от пролетта забелязвам, че на предното стъкло се получава един гаден слой, които срещу фарове или слънце хвърля ужасни проблясъци. Всяка седмица си трия стъклото от вътрешната страна и след 1 седмица пак го има. Предполагам е същото като твоето колега, но аз все още се чудя от какво е? 

- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за запотяване на стъклата при пускане на парното
Точно да срещу фарове и срещу слънце нищо не се вижда...и се притесних викам какво ли може да е? тебе за първи път ли ти става така или и миналата година е било същото ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 59 госта