Теглене на каравана кой Passat В4 1.8 MI или 1.9 TDI 90 кс?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот znainainai » Нед 08 ное 2009 17:00


ТeDI-то е за предпочитане по голям въртящ момент и т.н. Ако ще е бензинов мотор 2E,AGG и нагоре под 2000 см3 не си заслужава и под 100кс
ABS си върви нормално за 90кс но определено се усеща разликата при еднакви автомобили натоварени еднакво разликата във NM и HP :wink:




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот velinsl » Нед 08 ное 2009 17:54


Въпрос на личен избор. Предимствата на бензина АБС двигател са:
- лесно се газифицира и при тази газификация имаш две отделни горивни системи независими една от друга
- излючително евтина подръжка
- наистина голям въртящ момент в ниските обороти (в града нормално каране, може и да не надвиши 2000об/мин)
- по тихо е в купето, докато работи двигателя
- няма я тази "турбинка" да ти върти главата с разните и ваакуми и клапани за управлениеи от там не се налага да се шпори двигателя, за да не се затлачи тая джаджа(може да си направиш справка от дизеловия раздел, всяка втораи трета тема е за турбото и разните клапани)
- няма опасност да ти замръзне горивото зимата

предимствата на дизела са:
- ако има източник на трубна нафта - несравнимо, но...
- приличен, но не по-нисък разход финансово(лв) от газта(при зареждане от официалните източници)
- няма свещи, бубини, кондензатори и т.н. където може да изкочи проблем винаги
- липсва момента, когато тръгнеш на бензин зимата за да загрее и точно е загрял двигателя, решиш да минеш на газ. Обаче вече си стигнал до целта си.
- лесно си правиш месечния бюджет - ток, телефон, вода... и 120лв гориво зереждаш(примерно. При АГУ, това не е въможно)

иначе много точно е казано по-горе
"Ако няма да го правиш това упражнение всеки ден - бензин+газ", а именно мотора АБС е най-добрия.


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот Ivaile » Нед 08 ное 2009 18:19


А бе, накратко-щом ще теглиш ,и то по лош път,изборът е ясен-ДИЗЕЛ!Просто няма място за умуване :012: !!!!


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот kristianatanasov » Нед 08 ное 2009 19:59


Имам приятел със Б3-RPмотор(1,8ми)Всяко лято закача караваната,качва лодката на релсите(на тавана)и газ по язовирите и морето......Дори кара на газ.А миналата година километража му спря на 600500км.и колата все още е като пушка.
А колегата feikot кадето се изкара по знаещ от цял екип инжинери от Германия,нека по добре да си мълчи!!!Такива селки изпълнения са си за село...-Имам приятел които инсталира карбуратор от ГАЗка на Москвич12так...джугана стана като совалка,ако имаше крила щеще да литне сигурно...за 2дни мотора блокира...но той пича има 10-12двигателя в двора....така че колегата ако иска мога да му уредя една среща с "Московчанина" и да си намрази колата.. :) :)


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот walentin » Нед 08 ное 2009 20:01


Колега ПетиоП, въпросът ти е малко неточно поставен. По какъв селски път по-точно? По принцип и бензинов и дизелов мотор ще теглят караваната по селски път, но ако имаш изкачване при 10-12 и повече процента наклон и има малко кал, забрави, че можеш да дръпнеш . Това е независимо дали моторът е дизел или бензин. Когато е поставен под наклон, при катерене, Пасатът е зле и без ремарке. Центърът на тежестта отива към задния мост и се олекотява предницата. Тогава почва да боксува и без ремарке. Следователно проблемът не в мотора , а в двигателния мост, който е изнесен много напред, а трябва да изтегли цяла влакова композиция. В такъв момент решението не е бензин или дизел, а 4х4 и в това е проблемът. Щото предните двигателни колелета предпочитат да си буксуват, а не да изтеглят товара и после , както се казва УЙДЯ КОНЯ В РЯКАТА или "WENT THE HORSE INTO THE RIVER".


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот Ivaile » Нед 08 ное 2009 20:59


Walentin! :да:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот mili 75 » Пон 09 ное 2009 9:30


kristianatanasov написа:А колегата feikot кадето се изкара по знаещ от цял екип инжинери от Германия,нека по добре да си мълчи!!!
Цял екип инженери, ама мислили този мотор ориентировъчно през далечното 86-мо лето на миналия век.Този мотор е малък за тази кола и това е голата истина.Карал съм и 2е мотор и той е по-зле от тди,да не говорим,че тди при слагане на чип върви още по-добре.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот feikot » Пон 09 ное 2009 17:36


kristianatanasov написа:.
А колегата feikot кадето се изкара по знаещ от цял екип инжинери от Германия,нека по добре да си мълчи!!!Такива селки изпълнения са си за село...-Имам приятел които инсталира карбуратор от ГАЗка на Москвич12так...джугана стана като совалка,ако имаше крила щеще да литне сигурно...за 2дни мотора блокира...но той пича има 10-12двигателя в двора....така че колегата ако иска мога да му уредя една среща с "Московчанина" и да си намрази колата.. :) :)


Кво ми говориш с гъза си бре,правихме и една жигула с 2 двойни карбуратора.Буквално скъса джантите,подчертавам буквално.А карбураторите от Лада ВФТС мисля че могат да засрамят доста "породисти" 90 коньови заспали бензинки.Не ме цитирайте и не си давайте мненията кой колко.Още с първото си мнение казах,че дизела си е дизел и щом ще се тегли нещо без значение какво-това е решението.Ама то вярно,има доста ТИР-ове на бензин, за ей такива като вас.

Скопак,си го разбирай както си искаш.Това е спрял на място мотор с това купе.Имах голф с АБС и вървеше изключително добре,но купето е с доста кг по леко.За Пасат,под 110 коня (АФН) мисля че са малко за едно нормално каране.

Къде ли бях видял един поуст,че 1.6 двигателя (Б5) е направен за тези които искат Пасат,но не могат да си го позволят.Нещо като йеските и М3.

И това си го тълкувайте както си искате.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот velinsl » Пон 09 ное 2009 17:48


Не обръщай внимание на колегата Фейкот. Явно е изнервен от това, че губи позиции - НОРМАЛНО.


Потребителски аватар
gencho84
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот gencho84 » Пон 09 ное 2009 18:04


Отговорът е един 4х4. :да:


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот walentin » Пон 09 ное 2009 19:15


"Кво ми говориш с гъза си бре,правихме и една жигула с 2 двойни карбуратора.Буквално скъса джантите,подчертавам буквално.А карбураторите от Лада ВФТС мисля че могат да засрамят доста "породисти" 90 коньови заспали бензинки"


-Апа ниа у Своге - яз, брато и аверите, направииме един Москвич 408 сас по 4 бутала на цилиндар и сас 8 карбуратора, двойни, Вебери, сас 4 горни и 6 долни разпределителни валове и сас 32 валволе. Начи, скина на Вуте каруцата с магарицата още на третата прека след мосто!!!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот velinsl » Пон 09 ное 2009 21:09


Не се товари колега Валентин, просто липсата на интелект (а и доказателства за избраната от някои хора старана по въпроса) у някои хора избива в агресия.

Моля да се аргументирате колеги за да се стигне до разбиране, а не просташки отговори "умрели бензинки" или "смотани печки".
Лично мнение, че по-добрия вариант е бензина, ЗАЩОТО факта, че си търсиш Б4 ме кара да си мисля, че не разполагаш с чак толкова големи финансови възможности(разликата до Б5 е около 2к, а ти търсиш Б4). А за дизела и интелигентен дизеладжия ще потвърди, че има малко по-скъпа подръжка.
Ако се кара предимно в града МОЯ бензинов АБС прилично си работи на обороти под 2000 и то на газ, а дизела малко в това отношение изостава, но това не е критерии според мен, важното в случая е, че ако се кара главно и предимно в тази граница турбото се зацапва и иска пържене за да се оправи(не без пари, но по приятен начин, кой не обича спортното управление) и се губи малко от момента на икономия.

Буквата "Т" означава още проблеми, ЗАЩОТО ако разгледаш дизел форума ще разбереш, че много от проблемите на дизела (макар и по-надежден) е свързан с туброто - няма налягане, пренадува, замърсява се, системата му за управление, уплътненията му. Отделно всеки преглед трябва да се направи на комп, ако имаш лаптоп добре, ако не 20-30лв всеки.

Както писах не веднъж дизела е за хора с малко по-големи възможности или имащи възможност за зареждане от неофициални източници на гориво :shock (бре как го написах)

Като разход през лятото ми даваше 15л/100км, но копчето ОФФ на климатроника не съм барал изобщо цяло лято.

А относно бензиновите автомобили, колега Фейкот искам да ми напишеш колко процента от шофирането ти е на пълни обороти или резки стартове?
Това за пасата 1,6 е абсолютно вярно.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот Namesata » Пон 09 ное 2009 21:24


И понеже дизела е с голям въртящ момент е голяма резачка и бензина отпада така ли?
Все си мисля че поради високия въртящ момент дизела е с по дълги скорости и все си мисля че тая кола не е направена за писта а да си возиш семеиствто.И тия дет са зглобили тия коли мисля че са цъкнали някви сметки та дизела с голям въртящ момент + скорости да се държи нормално на пътя и бензина с малък въртящ момент + скорости пак да се държът нормално на пътя.
Относно дизел или бензин като видя болид от F1 TDI CDTI или някакви други съкращения тогава ще го призная за гориво.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот velinsl » Пон 09 ное 2009 21:33


Колега пиши то темата, че ще я заключат заради краините ви изказвания и не само твоите. И според мен бензина+АГУ е по-добре, но им състезателни автомобили дизел - WTCC. Малките Сеат Леон Купра достойно гонят спортните бензинови БМВ.
Остави другото, ами тая година шампиона в тази серия май отива да е с дизелово "Сеатче", едно любено франсе.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс

Мнениеот znainainai » Вто 10 ное 2009 7:37


Namesata написа:Относно дизел или бензин като видя болид от F1 TDI CDTI или някакви други съкращения тогава ще го призная за гориво.

А случайно да си чул че 24ч. на ЛьоМан ги спечели Аudi TDI :?:
Дизела е температурно уравновесен мотор и носи да го караш бавно натоварен. Ако закачим по едно ремарке и тръгнем да изкачваме наклон със постоянна ниска скорост примерно 20км/ч бензинката може да повърне през разширителното казанче. Аз съм влачил 15км познат на въже на 40* околна температура в градски условия и стрелката на охладителната течност по нагоре от 90* не я видях а и колата не се усещаше да е натоварена.
Това че дизата имала скъпа поддръжка :screwy Когато всичло е наред няма какво да поддържаш. Веднъж на 3-4г подгревни свещи ,акумулаторът е на късмет колкото изкара, ако не прекара вода (заради качествено гориво) по горивната с-ма работа нямаш. В най-лошият случай да ти текне помпата макс до 200лв се ремонтира.
Това за старите чепели (предкамерните) при TDI всичко е същото само заради електрониката ремонта може да се оскъпи но части се намират вече.
И най-хубавото айде да превземем едно езеро (локва) със дълбочина 40см да видим какво ще стане. Аз ще мина и ще замина ааааааааааа грешка ще се върна да те изтегля понеже като ти се намокри капачката на делкото и приключваш спортна дейност :wink: На моя чепел няма какво да му се намокри единственно трябва да се съобразявам със дълбочината на водата нещо със което се свиква. Щом има въздух и гориво колата върви и друго не и трябва в такъв случай изводът е Diesel Ruuuuuulz.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh, volodya iliev и 23 госта