Докато си караш и задно ляво колело мина покрай мен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Докато си караш и задно ляво колело мина покрай мен

Мнениеот zfa159 » Пет 04 дек 2009 23:34


petkow написа:От разбити тампони на заден носач/държа да кажа - на ДЕУ/за 1000 км почнаха вият сменени лагери.После съответния ремонт и всичко си тръгна в норми.Ама чак да изскочи колелото....и пак си бил късметлия де.То това колело каква беля можело да ти отвори!!!

Важни са и материалите.Онзи ден сменях предни лагери (капсоловани са по принцип) на Пасат В3 и то след като преди 6 месеца са сменяни.Учудващо се оказа,че нямат марка,че са ръждясали отвътре без да им е скъсан никой от двата сепаратора и десния се разпадна още като тръгнах да го вадя...така че материалите са ужасно важно нещо ;)
А и искам да помоля - понеже нямам книжка за Лада и никога не съм и имал може ли малко повече инфо за моментите на стягане на лагерите...да си вкарам малко в употреба динамометричния ключ ;)
Предварително благодаря!




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Докато си караш и задно ляво колело мина покрай мен

Мнениеот Stenly » Съб 05 дек 2009 2:40


Не ти трябва динамометрик ами едно затягане докато главината почне да се върти трудно с ръка и после затегнатата гайка се отвива леко докато не се усети запиране все едно има зъб на обратната страна именно това е тънкия момент и наместването на лагерите,като се усети този зъб гайката се оставя така слагат след което се шплентовете и капачката.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Докато си караш и задно ляво колело мина покрай мен

Мнениеот zfa159 » Нед 06 дек 2009 14:00


Да де..то това си е старата технология подобна на тази с плаващата шайба ама на мен ми беше интересно дали няма някъде литература по въпроса и там да пише колко точно трябва да се стегне за да няма проблеми...все пак хлабината зависи именно от затягането на гайката.Другия вариант е да я затегна така,както казваш и да премеря после с ключа горе-долу колко Nm е...и да имаме някакъв ориентир :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта