Проблем с парното Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: Проблем с парното Пасат Б3

Мнениеот volodya iliev » Сря 17 мар 2010 21:22


Здравей колега и аз съм изправен пред същата дилема като теб какво радиаторче да си взема.Оригиналното ми радиаторче на валео се спука през 2004год. и го смених с някакво уж датско за 35лв. го купих тогава и се чудя как изкара цели 6год.Към днешна дата гледам,че е тръгнало да сдава багажа тъй като под шофьорската стелка е леко влажно а и предният прозорец се изпотява долу в ниското,което налага и смяната му.Тогава когато го купувах може би ментетата имаха все пак някакво качество за разлика от сега.Казвам го защото след бърза обиколка на всички магазини в моят град на всякъде са с доста калпаво качество на изработка а и за цената си ясно що за боклуци ще са.Направо ми иде още в магазина да го засиля в земята и да го счупя преди да съм го платил а какво остава да го монтирам на колата и недай си боже се спука.Просто каквото и да вземеш според мен все ще е боклук и няма за нищо да става с изключение на оригиналното радиаторче което е много скъпо.Успех в избора ти и късмет.




Потребителски аватар
Bobko81
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
Двигател: AUB
Местоположение: Видин

Re: Проблем с парното Пасат Б3

Мнениеот Bobko81 » Пет 26 мар 2010 21:43


Купих си радиаторче Topran от Ауто+ и вчера и днес го смених.Правил съм го и друг път и затова процедурата ми е ясна само ,че този път оправих дупките на клапите.За целта използвах поцинкована ламарина 0.4 мм по клапите не беше останал никакъв дунапрен всичко беше издухано а в отсека където е радиатора имаше консистенция от парчета дунапрен,антифриз и прах измих всичко и след това сглобяване по обратния начин всичко общо за около 12 часа.Запалих колата още преди да съм монтирал всички пласмаси отпред за да съм сигурен,че всичко работи като загря до 90 градуса и се обезвъздуши системата въздуха от духалките беше в пъти по горещ от преди и не хвърчаха дунапрени из цялата кола да се надявам,че и през зимата ще е така.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 53 госта