Смятам че няма да е зле да се види и от други , независимо какви коли шофират ,особено ако имат същият проблем

Лично на мен много ми трябваше нещо такова но за VW ПАСАТ.
Wish_Master написа:Благодаря и на двама ви.
Нещото, което още не ме е накарало да сменя помпата(освен финансовата част) е когато мерих напрежението между двата най-крайни проводника - понякога на контакт е 0. Тъй като това съм го правил 2-3 пъти, немога да кажа със сигурност дали наистина има някакъв проблем по веригата, или просто лош контакт на мултицета или нещо друго. В последно време не ми е правила мизерии и няма как да измеря дали идва напрежение отзад, когато помпата отказва да завърти.
Искам да попитам ако помпата не завърти, постоянно ли ще има ~12V на буксата? Т.е. след като нивото на бензина не се е качило, горивният регулатор не изключва помпата и по пътя на логиката би трябвало да има постоянно 12В на буксите, а не само 1-2 секунди след като се даде на контакт?
kossel написа:Wish_Master написа:Благодаря и на двама ви.
Нещото, което още не ме е накарало да сменя помпата(освен финансовата част) е когато мерих напрежението между двата най-крайни проводника - понякога на контакт е 0. Тъй като това съм го правил 2-3 пъти, немога да кажа със сигурност дали наистина има някакъв проблем по веригата, или просто лош контакт на мултицета или нещо друго. В последно време не ми е правила мизерии и няма как да измеря дали идва напрежение отзад, когато помпата отказва да завърти.
Искам да попитам ако помпата не завърти, постоянно ли ще има ~12V на буксата? Т.е. след като нивото на бензина не се е качило, горивният регулатор не изключва помпата и по пътя на логиката би трябвало да има постоянно 12В на буксите, а не само 1-2 секунди след като се даде на контакт?
За да спре помпата трябва да нямаш импулси от датчика на Хол, т.е да си само на контакт.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта