Нова бензинова помпа!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: Нова бензинова помпа!

Мнениеот ohdan » Чет 31 дек 2009 18:42


Здравейте колеги , искам да споделя как случайно попаднах в същият форум на едно много подробно описание и с много хубави снимки , показващо подмяната на Горивна бензинова помпа viewtopic.php?f=11&t=169685
Смятам че няма да е зле да се види и от други , независимо какви коли шофират ,особено ако имат същият проблем :applause:
Лично на мен много ми трябваше нещо такова но за VW ПАСАТ.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Нова бензинова помпа!

Мнениеот kossel » Съб 02 яну 2010 18:37


Wish_Master написа:Благодаря и на двама ви.
Нещото, което още не ме е накарало да сменя помпата(освен финансовата част) е когато мерих напрежението между двата най-крайни проводника - понякога на контакт е 0. Тъй като това съм го правил 2-3 пъти, немога да кажа със сигурност дали наистина има някакъв проблем по веригата, или просто лош контакт на мултицета или нещо друго. В последно време не ми е правила мизерии и няма как да измеря дали идва напрежение отзад, когато помпата отказва да завърти.
Искам да попитам ако помпата не завърти, постоянно ли ще има ~12V на буксата? Т.е. след като нивото на бензина не се е качило, горивният регулатор не изключва помпата и по пътя на логиката би трябвало да има постоянно 12В на буксите, а не само 1-2 секунди след като се даде на контакт?


За да спре помпата трябва да нямаш импулси от датчика на Хол, т.е да си само на контакт.


Потребителски аватар
ohdan
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
Автомобил: vw Polo 1.4
Двигател: AEX 1996
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: Нова бензинова помпа!

Мнениеот ohdan » Съб 02 яну 2010 21:37


kossel написа:
Wish_Master написа:Благодаря и на двама ви.
Нещото, което още не ме е накарало да сменя помпата(освен финансовата част) е когато мерих напрежението между двата най-крайни проводника - понякога на контакт е 0. Тъй като това съм го правил 2-3 пъти, немога да кажа със сигурност дали наистина има някакъв проблем по веригата, или просто лош контакт на мултицета или нещо друго. В последно време не ми е правила мизерии и няма как да измеря дали идва напрежение отзад, когато помпата отказва да завърти.
Искам да попитам ако помпата не завърти, постоянно ли ще има ~12V на буксата? Т.е. след като нивото на бензина не се е качило, горивният регулатор не изключва помпата и по пътя на логиката би трябвало да има постоянно 12В на буксите, а не само 1-2 секунди след като се даде на контакт?


За да спре помпата трябва да нямаш импулси от датчика на Хол, т.е да си само на контакт.


Здрасти kossel, Дай малко по-разбираемо за по -неуки като мене :screwy ,какво ще рече това :?:


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Нова бензинова помпа!

Мнениеот ARusev » Пон 04 яну 2010 0:22


ohdan, колегата zfa159 е отговорил на въпроса ти още на 1-ва страница на темата. Не четеш ли?
"Т.е. след като нивото на бензина не се е качило, горивният регулатор не изключва помпата и по пътя на логиката би трябвало да има постоянно 12В на буксите, а не само 1-2 секунди след като се даде на контакт?"
"...Дай малко по-разбираемо за по -неуки..."
Т.к. искаш по-просто обяснение, опитвам се:
1. Горивния регулатор не регулира работата на помпата, а само налягането на горивото, по механичен начин.
2. Компютъра пуска помпата за 3-4 секунди, когато включиш запалването. Ако не запалиш двигателя, помпата повече не работи. Ако обаче завъртиш стартера и запалиш двигателя, компютъра включва отново помпата и тя работи, докато двигателя не спре.
3. Компютъра взема информация от датчика на Хол кога и как да пусне помпата. Т.е. ако двигателя не работи, но ти включиш запалването, той я пуска за няколко секунди, за да има бензин с необходимото налягане в системата ( като предполага, че помпата и регулатора на налягането са изправни). А ако Хол му каже, че двигателя работи - пуска помпата да работи постоянно.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нова бензинова помпа!

Мнениеот Wish_Master » Нед 10 яну 2010 21:18


Здравейте отново и за много години. За щастие бензиновата помпа не ми е правила проблеми почти 2 седмици, но тази вечер друго нещо се случи. Както си карам изведнъж лампата на маслото светна за секунда, като в същото време колата заби нос. Освен това оборотите паднаха рязко от 3000 до към 1000 може би и след това всичко се оправи. Незнам какво точно е станало, но едва ли скоростта е намаляла толкова според оборотомера. Мисля си за някакво внезапно спиране на захранването, но тогава не трябва ли и лампата на акумулатора също да светне?
Знам, че темата не е точно за тук, но може би има връзка с гореспоменатия проблем с бензиновата помпа. Колата е голф 3 1.6 AFT.

П.п. Един приятел сподели, че е имал проблеми с бензиновата помпа на Mitsubishi Colt 1.3 неможел да запли понякога, гасне в движение и 2х разход спрямо преди проблема и след смяната и. Това за разхода възможно ли е, аз лично не намирам логика от 5/100 извънградско, да стане 10/100 ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта