vladobg78 написа:Идва при ремонт иначе в разхода не кой знае колко.
Ако под ремонт се разбира единствено и само смяна на турбина и съпътстващата я периферия си прав,колкото ще си прав и ако кажеш,че ремонта на кола с климатик е по-скъп от ремонта на кола без климатик

.Като цяло обаче не.Ако говорим за основен ремонт е еднакво скъп и на двете.Отделните части същи са на едни цени,примерно двете бобини на 1.8 струват колкото четирите на 1.8 Т,съединителя е на същата цена,рейка,помпа на хидравликата и квото още се сетиш също е еднакво скъпо или ако има някакви разлики са незначителни.Следователно конкретно отговора на въпроса кой е по-добрия мотор ,ако не се взема предвид техническото състояние на два конкретни автомобила със споменатите мотори,е 1.8 Т -гори колкото 1.8,/при определени условия и по-малко/,а върви повече,поддръжката им е абсолютно еднаква,евентуалните ремонти са с разлика една турбина

,дето я се развали я не и не струва милиони все пак.Все пак за мен е безмислено човек като си купува кола да живее в постоянен страх какво може да се развали,така че ако някой се страхува от прословутото чупещо се турбо,по-добрия вариант е 1.8 -20V в добро състояние пред 1.8Т със счупено турбо
