ако взимаш двигател 1.8 моноинжекция от пасат Б3 да знаеш ,че пак трябва да сменяваш картера,разликата в разположението на двигателя на Б2 и Б3 ще води до присвяткване на лампата на маслото/самата форма на картера е такава,но няма проблем да се смени само картера/.Друга е работата ,ако сложиш мотор 1.8 от пасат Б2,тогава няма да имаш проблеми.
Двигателя е от голф 2 А картера го оправих вече с големия чук, както съм писал по-нагоре от 2 дена стои с маслото вътре и не е протеклко, остава само да го покарам и да видя какво ще стане. Вчера запалих за около минута и нямаше течове.
Dimitar+ написа:Двигателя е от голф 2 А картера го оправих вече с големия чук, както съм писал по-нагоре от 2 дена стои с маслото вътре и не е протеклко,..
Ами ако не е пробит , как да протече , въпроса е като вземеш да караш и коляновия вал го поразлиска вътре . Дано и тогава да няма проблем .