Пукната глава или параноя?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 31 май 2006 21:27


Уф, дано си прав radotom, ама нямам причини да се съмнявам в долната граница на показанията. Я да ме светнеш къде се мери трермодатчика и от де я намери тая крива "съпротивление-температура", ако го премеря може да ми мине :?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 01 юни 2006 9:30


kbot написа: къде се мери трермодатчика и от де я намери тая крива "съпротивление-температура"


Аз премерих директно датчика. Свалих куплунга и там, на клемичките примерих с омметър. При мен са два отделни датчика, 1 за компа и друг за уреда, но оставам с впечатлението, че при мен е екзотика и повечето 2Е са със сдвоен датчик и 4 кабелчета. При мен датчика е с черната букса (синия е за компа). Веднага след едно Дзверско задръстване ми показа съпротивление от порядъка на 130-135 ома, което отговаря на около 100-105 градуса според тази графика. Гледах я в книжката на Пассат, но в същия момент един колега ми прати това:

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq03#3.3.2

Надявам се всичко да е наред!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта