радиатор, мотор на перката, букса

Техническа и сервизна информация за Passat
svetlozarbonev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 17 юни 2010 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: радиатор, мотор на перката, букса

Мнениеот svetlozarbonev » Пон 12 юли 2010 11:53


Не съм го мерил ама не с много, лошото е че не пасва точно на местата за болтове... пасва само на тези които са от странанта на въздушният филтър. Старият беше с 2 перки, новият е с една като от едната страна е по-широк и е нещо като кутия, като там където е по-широк има някакви клапи (ако перката създаде голямо няалягане хахах ). Също така е и по-широк и цалото нящо ако влезе ще е доста по-навътре от колкоо беше. Дове4ера след работа ще се мъча да го слагам по-някакъв начин.


Бележка: Старият пасваше отстрани на радиатора от сртраната на акумулатора на едни гумени за видии, а от другата страна някъде с/у климатика като от горе и долу има планки и пак оставаше една част от радиатора не покрита
Новият понеже е различна форма ще пасне на същият тип гумени от страни на радиатора, но от с/уположната страна-от към въздушният филтър, остава да измисля как да го прикрепя от др. страна тоест от към акумулатора, ако ще е направено качествено, иначе 2 свински опашки и къде ще отиде :D ама някак си няма да е изпипано а и от вибрациите не се знае дали няма да се разхлаби и да дрънчи например :D




svetlozarbonev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 17 юни 2010 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: радиатор, мотор на перката, букса

Мнениеот svetlozarbonev » Вто 13 юли 2010 8:01


Готово, дифузьорът и перката са монтирани и перката си работи :) Доста зор си видях главно с напъхването на перката през всички маркучи, освен стандартните и мам и газ и там още 2 маркуча от изпарителя, напраео страшна работа :D но стана, да затегна хубаво гайките които държат перката с мотора за дифузьора (нямам съответният инструмент) с моите клучета 10-ки нямам достъп :)

Поздрави! И благодаря на всички за коментарите и мненията :bowdown :beer


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: радиатор, мотор на перката, букса

Мнениеот Dpop » Вто 13 юли 2010 10:38


Дано да си монтирал всичко добре Светлозаре и този нов вентилатор да осигурява необходимото за двете системи обдухване, защото стандартно, както и ти си писал е с две перки. :wink: Запази старите, може да отремонтираме проблемната букса някой ден.


svetlozarbonev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 17 юни 2010 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: радиатор, мотор на перката, букса

Мнениеот svetlozarbonev » Вто 13 юли 2010 12:12


Здравей Dpop! Предполагам, че няма да има проблми, дифузьора си е комплект с нивата перка която е и по-широки "лъчи" (незнам как се наричат) а и моторът е по голям. Тествах я добре си работи и бързо коригира градусите. А старите неща ще си ги пазя наистина, че нищо не се знае ;)


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: радиатор, мотор на перката, букса

Мнениеот Emo » Вто 13 юли 2010 22:40


svetlozarbonev написа:Здравей Dpop! Предполагам, че няма да има проблми, дифузьора си е комплект с нивата перка която е и по-широки "лъчи" (незнам как се наричат) а и моторът е по голям. Тествах я добре си работи и бързо коригира градусите. А старите неща ще си ги пазя наистина, че нищо не се знае ;)


Светлозаре, ти проблема вече си го създал. По описанието, което си направил (по вторични полови белези :) ) разбирам, че тенекето ти е като моето, т'ва дето му викаш дифузор. Въпреки, че никъде не си маписал какъв ти е пасата, какъв ти е мотора и к'ва комплектация има. 'Начи има и климатик, разбираме след две страници постове.

Влошил си значително охлаждането, с двигателя проблеми няма да имаш и с климатика също, но (огромно НО) 'ше ти падне КОП-а на климатика, 'ше се гърчи, вентилатора 'ше се скъсва да работи, аз мисля, че е най-добре да свалиш това което си сложил, да сложиш стария дифузор и да видиш дали електродвигателите са с идентични параметри и монтажни размери и да смениш само тях, ако не оправяш куплунга, ако не купуваш електродвигател или цялата машинария компле - но за твоя автомобил.

Един съвет, като търсиш помощ, казвай какъв ти е автомобила, двигател (сигнатура), с какво е комплетован автомобила иииии така, за да ти дават колегите по-точни съвети.


Успех.


svetlozarbonev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 17 юни 2010 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: радиатор, мотор на перката, букса

Мнениеот svetlozarbonev » Сря 14 юли 2010 8:04


svetlozarbonev написа:Здравейте, надявам се някой да помогне :) Буксата която е на мотора на перката на радиатора е разхлабена от удар и не преви контакт за да върти перката. Когато я придържам, моторчето заработва и перките се въртят. Та въпросът ми е - подменя ли се само буксата или трябва цялото моторче.Има ли вариант да се прекрепи с нещо. Днес пробвах със система от свински опашки :D и работи, но не мисля че е подходящ вариант, например от вибрации от някоя дупка и системата може да откаже :D Благодаря ви предварително :)


Здравей Emo! Първо ти благодаря за съпричастността ти с проблема ми :) Пасата ми е 1.8 1992г. Ламарините съм ги купил от пасат също 1992 също с климатик, хммм незнам какъв мотор но мисля че от произвежданите през 1992г няма по-малък от 1.8. От два дни картане забелязах, че новата перка охлажда по-бързо от старата (незнам това дали ще бъде проблем за в бъдеще)

p.s. Един майстор , който ми оправя колата след катастрофа (от там тръгна тази смяна) беше доста изумен, че пасатора е с две перки.

Поздрави


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: радиатор, мотор на перката, букса

Мнениеот Dpop » Чет 15 юли 2010 9:18


svetlozarbonev написа:
svetlozarbonev написа:... :D Благодаря ви предварително :)


...
p.s. Един майстор , който ми оправя колата след катастрофа (от там тръгна тази смяна) беше доста изумен, че пасатора е с две перки.
Поздрави


Майстора се :lol: дивил на оригиналната ти комплектовка, защото много автомобили са със садени климатици "Диавия", които са с една перка/ел. мотор(не, че няма и оригинално такива, но си личи). Не съм категоричен, но знам, че има разлика в размерите на радиаторите-климатичните. При Диавията в повечето случаи се прави сбирщайн.
Дано всичко да е наред. В най-лошия случай, както е посочил Емо настоящият вентилатор може да не успее да осигури максимума на климатика.
А за охлаждането на другия радиатор вероятно няма да има проблем, датчика ще държи включен вентилатора докато охл. течност достигне съответната температура. :wink: Възможно е да върти малко по-дълго време, какво пък това му е работата.
Иначе има и пасати от тази година с мотор 1.6/75 к.с.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта