pe60petrov написа:Благодаря,колега но няма нужда справих се.Мислех си че за обтегача може да се измисли нещо,нова втулка,ос да се ремонтира(170лв. са си 170лв.) но не му знаех устройството,като го разглобих нещата се оказаха други.Гумения тампон размазан,оста и втулката изядени на една страна-нищо не става от него,сега имам чисто нова пружина и ролка от него

.Само се прекарах,изтървах момента да си поръчам нов и сега ще чакам до понеделник на обед за обтегач че да сглабям

.Мисля да използвам момента да си почистя геометрията че почти няма ход да се движи.
Аз минах през същият "ад"

Купих само демпфера за обтяжната ролка първо (142лв.) изкара няма и 500 км. и беше протекъл.Викам-ах мамка му,попаднах на як ментак.Нямаше начин-взех цял нов обтяжен механизъм INA (225лв.)

След поставянето в началото му всичко замлъкна,викам УРААА....е да ама УВИ,пак звук от пищене на ремък след няколко часа

Е,вече ми идваше да се обеся,но добре,че рано запазих самообладание...

Вследствие прочетеното тук вече нямаше накъде и след проверка (леко със закъснение) се установи блокиралата алтернаторна шайба!Добре,че това се случи на не повече от 10 км. изминати с новия обтегач,не можа да се прецака.....!И така,срещу още 85 лв. ролка нещата "умряха"!Само да отбележа-тия процедури се извършиха само при махната кора на двигателя,без да се налага сваляне на брони и фарове.
П.С. Еее това за геометрията трябва да го видя,да се уверя,че нещата са ОК....жалко,че не си снимал,но предполагам има теми по въпроса
