VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пон 03 юли 2006 11:09


как така да го шунтира
той за кво да е сложен
имах подобен проблем
появи се на един път влажно време и после пак на сухо
и толкоз - палене йок
виж темата
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1%E8%ED%E0




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 03 юли 2006 13:04


Не знам как го шунтира.
Просто предавам думите на "квалифицирания майстор".
От твоята тема, opipva4a, ми изникна поредната хипотеза на дневен ред - пукнатина в бобината.
Друга хипотеза с голяма степен на вероятност е точно "потенциометъра на дроселовата клапа (отново майсторски термин)", който пък на старо не можел да се намери поне за проба...
А компютърът ривье само с тази грешка за въпросния датчик... :hmmmm


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пон 03 юли 2006 13:21


точно пукнатина беше при мен - видя какво съм преминал
дросела не мисля че
както и датчика на маховика

Последна промяна от opipva4a на Пон 03 юли 2006 14:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 03 юли 2006 13:31


Нямам представа за "ваското"... :?
Но с беглите си познания по ДВГ и в частност, моя двигател, разбрах, че има два датчика: единият е въпросния на коляновия вал (намира се отзад на двигателя, под тубата за антифриза), а другият е отпред пред главата на двигателя.
В предишния сервиз махаха и се пулеха на предния датчик, сега се чешат над този (задния).
Въпросът ми беше дали знаете как да намеря нещо за проба, защото този датчик на коляновия вал струва 160 лв. с поръчка +20% DHL за бърза доставка и го няма нийде по света едва ли не.
Пък потенциометъра, и той бил 180 лв...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!

Мнениеот radotom » Пон 03 юли 2006 13:33


ChimeyJimmey написа:А, и още нещо. Без ключ, хеле пък без контакт, екранчетата на таблото си дават показания, което преди не го правеше.


А май на таблото никой не обърна внимание! Продължава ли да ти го показва това така? Щото това би трябвало да говори за яка утечка някъде... :roll: В смисъл.. не по бобината, а по кабеляците


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 03 юли 2006 13:38


Не.
С тоците всичко е тип-топ, 100% проверено. Даже съм с чисто нов 60Аh акумулатор.
Аз съм се объркал просто, забравил съм, че си е така на всички Пасати и Голфове. Демек, екранчетата си показват независимо от контакта. :oops:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пон 03 юли 2006 13:51


това точно ти казвам - аз си поръчвах такъв датчик и то пробса не бе от него
не купувай прибързано
провери бубината най-накрая
споменаваш за спънато вървене все пак
и то не постоянно предполагам


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 03 юли 2006 14:43


Акумулаторът го купих, защото на стария просто му дойде времето за изхвърляне.
Бобината ще се провери.
А иначе спънатото вървене вече си е постоянно.
В началото на проблема, от студена кола, вървяща си прекрасно с мощност, при вдигане на 90 градуса (номинална температура, която по мое време никога не е преминавана) изведнъж гаснем, трудно палим и после вече - куц кон.
Сега от воле сме си спънати...
Писна ми!
Пичк* му лелина на ефекта на Хол, датчика му и на всички вече! :x


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пон 03 юли 2006 14:45


ок
не се нерви като ще ти мине
бубина 100-140 лева
подготви се


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 07 юли 2006 13:02


Датчикът е сменен.
Проблемът е решен! :drive

Благодаря на всички потребители за вниманието! :lool


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пет 07 юли 2006 17:01


ChimeyJimmey написа:Не.
С тоците всичко е тип-топ, 100% проверено. Даже съм с чисто нов 60Аh акумулатор.


Аз имах проблем с паленето преди, който се показваше от време на време, в Unitrade казаха дроселна клапа, дачици, работи, но случайно си разглеждах Autodata и там пишеше за акумулатра - мин 64 амп. а моя беше некакъв измислен 50Ah. Сложих си един от 74ah и познай - проблемите с паленето изчезнаха за вечни времена (вече 2 години го няма този проблем - случваше се един път на три дни)

Имай го в предвид!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: akashy_87, Bing [Bot] и 45 госта