как така да го шунтира
той за кво да е сложен
имах подобен проблем
появи се на един път влажно време и после пак на сухо
и толкоз - палене йок
виж темата
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1%E8%ED%E0
VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Не знам как го шунтира.
Просто предавам думите на "квалифицирания майстор".
От твоята тема, opipva4a, ми изникна поредната хипотеза на дневен ред - пукнатина в бобината.
Друга хипотеза с голяма степен на вероятност е точно "потенциометъра на дроселовата клапа (отново майсторски термин)", който пък на старо не можел да се намери поне за проба...
А компютърът ривье само с тази грешка за въпросния датчик...
Просто предавам думите на "квалифицирания майстор".
От твоята тема, opipva4a, ми изникна поредната хипотеза на дневен ред - пукнатина в бобината.
Друга хипотеза с голяма степен на вероятност е точно "потенциометъра на дроселовата клапа (отново майсторски термин)", който пък на старо не можел да се намери поне за проба...
А компютърът ривье само с тази грешка за въпросния датчик...

- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
точно пукнатина беше при мен - видя какво съм преминал
дросела не мисля че
както и датчика на маховика
дросела не мисля че
както и датчика на маховика
Последна промяна от opipva4a на Пон 03 юли 2006 14:12, променено общо 1 път.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Нямам представа за "ваското"...
Но с беглите си познания по ДВГ и в частност, моя двигател, разбрах, че има два датчика: единият е въпросния на коляновия вал (намира се отзад на двигателя, под тубата за антифриза), а другият е отпред пред главата на двигателя.
В предишния сервиз махаха и се пулеха на предния датчик, сега се чешат над този (задния).
Въпросът ми беше дали знаете как да намеря нещо за проба, защото този датчик на коляновия вал струва 160 лв. с поръчка +20% DHL за бърза доставка и го няма нийде по света едва ли не.
Пък потенциометъра, и той бил 180 лв...

Но с беглите си познания по ДВГ и в частност, моя двигател, разбрах, че има два датчика: единият е въпросния на коляновия вал (намира се отзад на двигателя, под тубата за антифриза), а другият е отпред пред главата на двигателя.
В предишния сервиз махаха и се пулеха на предния датчик, сега се чешат над този (задния).
Въпросът ми беше дали знаете как да намеря нещо за проба, защото този датчик на коляновия вал струва 160 лв. с поръчка +20% DHL за бърза доставка и го няма нийде по света едва ли не.
Пък потенциометъра, и той бил 180 лв...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW PASSAT B5 - Трудно палим, после сме спънати!
ChimeyJimmey написа:А, и още нещо. Без ключ, хеле пък без контакт, екранчетата на таблото си дават показания, което преди не го правеше.
А май на таблото никой не обърна внимание! Продължава ли да ти го показва това така? Щото това би трябвало да говори за яка утечка някъде...

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Акумулаторът го купих, защото на стария просто му дойде времето за изхвърляне.
Бобината ще се провери.
А иначе спънатото вървене вече си е постоянно.
В началото на проблема, от студена кола, вървяща си прекрасно с мощност, при вдигане на 90 градуса (номинална температура, която по мое време никога не е преминавана) изведнъж гаснем, трудно палим и после вече - куц кон.
Сега от воле сме си спънати...
Писна ми!
Пичк* му лелина на ефекта на Хол, датчика му и на всички вече!
Бобината ще се провери.
А иначе спънатото вървене вече си е постоянно.
В началото на проблема, от студена кола, вървяща си прекрасно с мощност, при вдигане на 90 градуса (номинална температура, която по мое време никога не е преминавана) изведнъж гаснем, трудно палим и после вече - куц кон.
Сега от воле сме си спънати...
Писна ми!
Пичк* му лелина на ефекта на Хол, датчика му и на всички вече!

- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
ChimeyJimmey написа:Не.
С тоците всичко е тип-топ, 100% проверено. Даже съм с чисто нов 60Аh акумулатор.
Аз имах проблем с паленето преди, който се показваше от време на време, в Unitrade казаха дроселна клапа, дачици, работи, но случайно си разглеждах Autodata и там пишеше за акумулатра - мин 64 амп. а моя беше некакъв измислен 50Ah. Сложих си един от 74ah и познай - проблемите с паленето изчезнаха за вечни времена (вече 2 години го няма този проблем - случваше се един път на три дни)
Имай го в предвид!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: akashy_87, Bing [Bot] и 45 госта