Проблем със Бензиновата помпа!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
pampy_mc
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pampy_mc » Чет 06 юли 2006 16:28


Цената е 100 Лева само помпата и 190 със кожуха.Доста приемливо,даже бие и китайските.
http://www.autoworldbg.com/




Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Чет 06 юли 2006 17:39


Колега, аз преди 2 месеца закъсах насред българия поради прецакана бензинова помпа, в стара загора си купих помпа VDO за 280 лв имаше и Бош за 340 лв с кожуха. после се оказа че и стара работи но са и се разбили втулки някакви и блокирала.
Само че старата помпа никак не беше стара, само на 9 месеца, уж датска била ала бала, най злобно менте се оказа. струваше 90 лв. марката не помня, мога да я видя, помпата още се въргаля из багажника. Колега според мен си е малко изстрел в мрака с тази цена 100лв.


Потребителски аватар
pampy_mc
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pampy_mc » Чет 06 юли 2006 20:05


Намерих VDO за 275 Лева със монтажа. Утре сутринта ще я сменям,за Бош ми искат 318 лева!


Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Serg71 » Пет 07 юли 2006 21:13


Вече 2 месеца карам с китайска (на газ съм) и за сега работи. Взех е от фирма Косер-Варна .Иначе помпата е опакована в Италия -120лв


Потребителски аватар
pampy_mc
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pampy_mc » Пет 07 юли 2006 21:16


Във крайна сметка VDO + филтър и труд 300 лева! Ем комплект на околовръсното! А междо другото помпата ми работи постоянно и сега търся газаджия да я спре!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 07 юли 2006 21:37


pampy_mc написа: помпата ми работи постоянно и сега търся газаджия да я спре!

Препоръчвам ти Brother_Tom :wink:


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Нед 09 юли 2006 13:31


как се спира помпата да не върти постоянно, защото моята вече взе да издава странни звуци при запалване. Двигателя също ми е РП.
Често ми се случва на дълтъг път като карам на газ и като свърши да не може да премине на бензин. Първо трябва да спра, да загася колата и тогава пали на бензин.. (май са натрупани грешки)
Онзи ден като се връщах от Видин ми направи този номер точно на Шипченския проход :twisted: (добре че като свърши газта може да карам още малко, та да не правя задръствания)


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Нед 09 юли 2006 19:17


vesellin написа:как се спира помпата да не върти постоянно...

Единият начин е да махнеш бушончето и.
Другия е да срежеш кабела и да превързваш с ключе, обаче при този вариант трябва корав ключ и кабели, защото консумацията на помпата не е никак малка.

Третия вариант е сравнително най-безболезнен - него избрах и аз:
Изваждаш релето на помпата - на долния ред последното вдясно.
Има един тънък пин на релето - подвиваш го нагоре (навън).
На негово място свързваш кабел с мъжка кабелна обувка със същия размер.
На пина свързваш кабел с женска кабелна обувка със съответния размер.
Двата кабела свързваш с ключе и монтираш където ти е удобно.

По този начин прекъсваш тока за управление на релето на помпата, който е значително по-малък от захранващия (обърни внимание на дебелите пинове - те са силовите)

Ако искаш всичко да минава през ключа за АГУ-то трябва да намериш извода, който спира дюзата.
Кабелите от пина на релето и кабела с мъжката обувка свързваш през силовите изводи на допълнително реле (изводи "30" и "87").
Пускаш един кабел "Маса" на извод "85" на второто реле.
Извода от ключа за АГУ-то, който спира дюзата, свързваш на извод "86".
Самото допълнително реле монтираш горе над другите релета - има достатъчно място.

При тази ситуация при превключване от газ на бензин помпата тръгва сама.
А ако палиш на бензин и минаваш автоматично на газ (както аз) помпата сработва при запалване и след превключването спира.

Не е нужно да уточнявам, че надеждното изолиране на кабелите едни от други е повече от желателно!

Избери кой от вариантите е по-удачен за теб!


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Нед 09 юли 2006 22:19


:bowdown :да:
благодаря!, най лесно ми се вижда от предпазителя (бушона)


Потребителски аватар
pampy_mc
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pampy_mc » Пон 10 юли 2006 8:46


Лелее много добре обяснено,Благодаря,но сега ако има някой да ми направи 3-ти вариянт ще е перфектно :D


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Здр.

Мнениеот Cee » Чет 13 юли 2006 20:37


Да има ама пове4е са проблемит е при модела Coradо.Ама тва с4упили се просто се купува нова помпа,а пак тая помпа е между 150 и 300 лева!!!


Потребителски аватар
pampy_mc
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pampy_mc » Пет 14 юли 2006 9:20


Според мен,хич не е удачно от бушона,защото ако се наложи да минеш на бензин по време на движение невиждам как ще стане :lol: а на мен ми се налага :!: И сега си търся човек който може да ми направи вариант 3!!!


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пет 14 юли 2006 13:35


И аз деиствам с бушона но не е добре.Това реле при мен пише 67 трябва да се командва от ключа като дадеш контакт - деиства, та вьпроса ми е някои знае ли кое е кабелчето от ключа до релето да го цепнем него и там да се сложи ключе?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 14 юли 2006 19:44


Режеш силовия плюс на помпата където ти е най на кеф. От снопа кабели е оранжев или червен дебел, не мож го сбърка. Прекарваш го през нормално затворените контакти на автомобилно реле. Оперативната верига на релето е минус от маса. Плюс от плюса на газовия клапан. Помпата автоматично ще се изключва след като минеш на газ.


Потребителски аватар
pampy_mc
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pampy_mc » Пет 14 юли 2006 19:48


Колко пари искаш да ми го направиш???



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта