Цената е 100 Лева само помпата и 190 със кожуха.Доста приемливо,даже бие и китайските.
http://www.autoworldbg.com/



Проблем със Бензиновата помпа!
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, аз преди 2 месеца закъсах насред българия поради прецакана бензинова помпа, в стара загора си купих помпа VDO за 280 лв имаше и Бош за 340 лв с кожуха. после се оказа че и стара работи но са и се разбили втулки някакви и блокирала.
Само че старата помпа никак не беше стара, само на 9 месеца, уж датска била ала бала, най злобно менте се оказа. струваше 90 лв. марката не помня, мога да я видя, помпата още се въргаля из багажника. Колега според мен си е малко изстрел в мрака с тази цена 100лв.
Само че старата помпа никак не беше стара, само на 9 месеца, уж датска била ала бала, най злобно менте се оказа. струваше 90 лв. марката не помня, мога да я видя, помпата още се въргаля из багажника. Колега според мен си е малко изстрел в мрака с тази цена 100лв.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
как се спира помпата да не върти постоянно, защото моята вече взе да издава странни звуци при запалване. Двигателя също ми е РП.
Често ми се случва на дълтъг път като карам на газ и като свърши да не може да премине на бензин. Първо трябва да спра, да загася колата и тогава пали на бензин.. (май са натрупани грешки)
Онзи ден като се връщах от Видин ми направи този номер точно на Шипченския проход
(добре че като свърши газта може да карам още малко, та да не правя задръствания)
Често ми се случва на дълтъг път като карам на газ и като свърши да не може да премине на бензин. Първо трябва да спра, да загася колата и тогава пали на бензин.. (май са натрупани грешки)
Онзи ден като се връщах от Видин ми направи този номер точно на Шипченския проход

- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
vesellin написа:как се спира помпата да не върти постоянно...
Единият начин е да махнеш бушончето и.
Другия е да срежеш кабела и да превързваш с ключе, обаче при този вариант трябва корав ключ и кабели, защото консумацията на помпата не е никак малка.
Третия вариант е сравнително най-безболезнен - него избрах и аз:
Изваждаш релето на помпата - на долния ред последното вдясно.
Има един тънък пин на релето - подвиваш го нагоре (навън).
На негово място свързваш кабел с мъжка кабелна обувка със същия размер.
На пина свързваш кабел с женска кабелна обувка със съответния размер.
Двата кабела свързваш с ключе и монтираш където ти е удобно.
По този начин прекъсваш тока за управление на релето на помпата, който е значително по-малък от захранващия (обърни внимание на дебелите пинове - те са силовите)
Ако искаш всичко да минава през ключа за АГУ-то трябва да намериш извода, който спира дюзата.
Кабелите от пина на релето и кабела с мъжката обувка свързваш през силовите изводи на допълнително реле (изводи "30" и "87").
Пускаш един кабел "Маса" на извод "85" на второто реле.
Извода от ключа за АГУ-то, който спира дюзата, свързваш на извод "86".
Самото допълнително реле монтираш горе над другите релета - има достатъчно място.
При тази ситуация при превключване от газ на бензин помпата тръгва сама.
А ако палиш на бензин и минаваш автоматично на газ (както аз) помпата сработва при запалване и след превключването спира.
Не е нужно да уточнявам, че надеждното изолиране на кабелите едни от други е повече от желателно!
Избери кой от вариантите е по-удачен за теб!
- Cee
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател: AMX
- Местоположение: София
Здр.
Да има ама пове4е са проблемит е при модела Coradо.Ама тва с4упили се просто се купува нова помпа,а пак тая помпа е между 150 и 300 лева!!!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Режеш силовия плюс на помпата където ти е най на кеф. От снопа кабели е оранжев или червен дебел, не мож го сбърка. Прекарваш го през нормално затворените контакти на автомобилно реле. Оперативната верига на релето е минус от маса. Плюс от плюса на газовия клапан. Помпата автоматично ще се изключва след като минеш на газ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта