Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Техническа и сервизна информация за Passat
bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот bnick » Сря 01 дек 2010 18:29


vaskoto1 написа:карбуратора е с клас на точност "километър" и с него ще имаш винаги ядове.


Имам над 150к километра с Голф 2 1,8GT 90коня карбуратор, предполагам за същия вариант говори колегата. Проблеми почти никакви не съм имал с изключение на тампон под него и ремонтен кит




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2010 18:34


пич, имам и Г2 EZ 1,6 карб. колко карбуратора са ми минали през ръцете-не мога да броя до толкова...
повярвай ми-знам за какво говоря.
не се съмнявам в твоя опит или 150те ти К километра, но говориме за различни неща...


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот pe6kata » Сря 01 дек 2010 18:35


предварението се прави основно по обороти и тпс :!:
при прецакан тпс нали се сещате... няма какво да бута авансащ
а колата не е с вакуумно делко.
Варианта е да си остане с моното, щомм като ще се ползва бензина само за палене, и да си сложи делко с вакуум(Пак казвам че 1.8 моно е най-масовия мотор и е срамота да не се използва това-заради един тпс и ламбда)
Както писах съм правил такова нещо- моното да управлява само горивото, а аванса да се дава механично.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2010 18:40


помпата трябва да се редуцира. и може да остане електрическата. сега е на 1.2 бара, като регулатора е в моното. но няма пролем да бачка и на 3.5 бара (тествано... :banghead: mhihi )
карба иска 0,25 бара. слагаш един трипътен регулатор с кранче и манометър и гласиш. и си ти.
толкова за помпата.
моя опит е базиран единствено на 2Е2. от този карб разбирам-другите не са ми ясни.
2Е2, при експлоатация само на газ дава дефекти във всички мембрани и гарнитури. и на бенз тече като лейка. и не ще да откине. и рем. комплекта не е два за лев и работата и врътнята...
пак ти казвам, с поговорката на американците: "...в крайна сметка-твоето погребение е..." mhihi


valtor
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот valtor » Сря 01 дек 2010 18:47


Доколкото разбирам 2е2 е доста проклет карб.Става въпрос за Кейхин 2 (на Ауди 80 основно ги слагат).Поне засега към него съм се ориентирал.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2010 18:54


на карба има и един разпределител, който трябва да запазиш. преди карба. защото помпата ще тъпче с константен дебит, а ти няма да употребяваш всичко, но иглата на горивната камера няма да може да се справи с помпата-дори и на 0,25 бара. така че тоя разпределител играе ролята най грубо на преливник. :idea:
ето това:


valtor
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот valtor » Сря 01 дек 2010 19:20


Аз си мислех евентуално да оставя връщащия маркуч на бензина...Благодарско за акъла :bowdown :bowdown :bowdown Е за такива коментари става на въпрос :beer


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2010 21:22


това обаче НЕ е регулатор!
преди него ти е нужен регулатор, който също да има обратен бензин, защото ще претовариш помпата!


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот pe6kata » Сря 01 дек 2010 21:46


добре де васко, ако няма никакъв регулатор помпата ще е подкачваща само, няма да прави нялягане. А иглата ще управява потока- дали да пълни карба или да го връща обратно. Пак казам че карбуратора ми е малко мъгла...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2010 21:58


не става, пешка, помпата си е електромотор и си има постоянен дебит. тука налягането става с дроселиране-дебита е константен.
ако искаш да я направиш на постоянно налягане, трябва да й дадеш циркулация след дросела иначе я караш да блъска и да тъпче на място-ще гръмне мотора или ще се запали някой кабел-за бушони не говориме... mhihi
тока става космически.
иглата задържа 0.25 бара-това е адски малко... то е един поплавък. няма толкова сила...


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот dandan » Сря 01 дек 2010 23:15


Нещо извън темата. Тая помпа защо й е да върти толкоз много когато не трябва? Не може ли да се следи тока й да речем и да се поддържа постоянен пък да се играе с напрежението. Един импулсен стабилизатор на ток би свършил идеална работа. Някой ще каже за охлаждане, да ама като върти малко ще загрява и малко.
Някакви идеи.
Пък от ЗАЗ (електрическата) става идеално за карбуратор.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2010 23:29


ти още малко ше го измислиш и да стреля... :bowdown mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот dandan » Чет 02 дек 2010 14:59


:D Да стреля може и да е по-трудно. Подскажи ми само от къде да резна жицата най-лесно и да пробвам на Б5.


valtor
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот valtor » Чет 02 дек 2010 16:18


Според мене Пешката имаше предвид нещо от сорта:
Прикачени файлове
Карб.JPG
Карб.JPG (11.07 KиБ) Видяна 1440 пъти


Потребителски аватар
stankofm
Мнения: 269
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
Автомобил: GOLF MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот stankofm » Нед 20 фев 2011 19:59


И сега някой запознат с тая прословута мех. бенз. помпа нямали да каже как стоят работите с капачето?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта