Резбата мисля, че е същата. Прехвърли си твоя датчик и си готов.
И по темата - къде ги виждате тия радиатори втора ръка за по 40-50лв. незнам, аз имам от стария ми пасат б3 дизел и му търся 20лв. с датчик с всичко и пак не мога да го дам.
Питане за Радиатор за Б3 1990
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
nokiangage написа:Сериозно колега Mapoka, за това не се бях сетил...наистина, ако самата резба на било то и малко различните датчици е същата, няма да е проблем да се заменят и да работи сегашният ми на новият радиатор, нали това имаше предвид?
Ами вкъщи имам 4-5 датчика, един от опел, един от ланча, 2 от различни аудита,и този за моята, всичките са с еднакви резби, та предполагам разлика в диаметъра и стъпката на резбата няма да има.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Резбата на датчиците за вкл. на вентилатора са еднакви.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Колеги, онзи мой приятел(от магазина за авточасти- дървеният философ) и един майстор казаха, че от Б4 на Б3 нямало да стане самият радиатор, защото били различни...Вече се видях в чудо...вярвам на колегите от форума, но защо те ми казват, че не ставали??? И Б3-ката и Б4-ката са 1,8 моноинжекция...Били уж разлчни, нямало да пасне, и все гледат да говорим или нов или друг втора ръка...МОЛЯ ВИ 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Ами проблема може да дойде от закрепването на радиатора за маската евентуално. Няма как да разбера обаче преди да си взема маската от Б4 дето ми я подари колегата markovgolf 

-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Колега аз не разбрах защо търсиш от б4 радиатор ... направо по каталог си вземи за твоят модел .. или само на онзи ти правят намаление ?
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
altanivan написа:Колега аз не разбрах защо търсиш от б4 радиатор ... направо по каталог си вземи за твоят модел .. или само на онзи ти правят намаление ?
Ами аз не търся от Б4, бащата на приятелката ми ми подари такъв здрав, свален от Пасат и той 1,8 моно докаран за части. Идеята ми беше да ползвам този за да не купувам или нов или втора ръка друг...
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Колеги, за пореден път се убеждавам, че нищо не става по лесния начин...
Този който са ми пратили е доста по-висок и за да бъде поставен, ще трябва да се смени и гредата! Значи преминавам на другият вариант: закупуване на чисто нов, ще ми го дадат на 74,5 лева, което ме устройва идеално! Стискайте палци да попадна на марка и ще пиша впечатления после, надявам се добри!

- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
За 75 лева няма да попаднеш на марка. Ще стискаме палци да попаднеш на добра партида на жълтурковците.
ПП: Не се вкарвай във филми, 70% от частите, които се внасят са произведени в Китай, Турция, Италия и "EU", няма страшно, ножа е дървен
ПП: Не се вкарвай във филми, 70% от частите, които се внасят са произведени в Китай, Турция, Италия и "EU", няма страшно, ножа е дървен

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Всмисъл аз ще го взема за 74, а той по принцип си е 120 лева, но едва ли и за 120 ще е като оригиналния като качество...
П.П. Това за ножа ми хареса
П.П. Това за ножа ми хареса

- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Цената на хубав радиатор за колата ти е x2 стойността, която си написал.
Пак казвам, няма да се плашиш от китайчетата. Въпроса е да попаднеш на най-читавия от нечитавите
Пак казвам, няма да се плашиш от китайчетата. Въпроса е да попаднеш на най-читавия от нечитавите

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Да,така е.Радиаторите са две различни височини и към 4-5 различни ширини,а имат и разлики в положението за маркучите според това с какъв двигател е колата и дали има климатик или не.
В ЕТКА има 2 страници с радиатори за В3 и за В4. И на В3 и на В4 се слагат и от двата вида височини.Иначе има и абсолютно еднакви на В3 и В4 които са напълно взаимозаменяеми
Виж тук какво се случва с тези радиатори и ще разбереш за какво ти говоря..а този каталго не е пълен :
https://www.nrf.eu/catalog/index.html
Задай си марката на колата,какво точно искаш за нея,разгледай вариантите,има и картинки с размери и т.н. и ще видиш колко хиляди видове радиатори има всъщност
В ЕТКА има 2 страници с радиатори за В3 и за В4. И на В3 и на В4 се слагат и от двата вида височини.Иначе има и абсолютно еднакви на В3 и В4 които са напълно взаимозаменяеми

Виж тук какво се случва с тези радиатори и ще разбереш за какво ти говоря..а този каталго не е пълен :
https://www.nrf.eu/catalog/index.html
Задай си марката на колата,какво точно искаш за нея,разгледай вариантите,има и картинки с размери и т.н. и ще видиш колко хиляди видове радиатори има всъщност

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
zfa159 написа:Да,така е.Радиаторите са две различни височини и към 4-5 различни ширини,а имат и разлики в положението за маркучите според това с какъв двигател е колата и дали има климатик или не.
В ЕТКА има 2 страници с радиатори за В3 и за В4. И на В3 и на В4 се слагат и от двата вида височини.Иначе има и абсолютно еднакви на В3 и В4 които са напълно взаимозаменяеми
Виж тук какво се случва с тези радиатори и ще разбереш за какво ти говоря..а този каталго не е пълен :
https://www.nrf.eu/catalog/index.html
Не е само това имат и разлики във закрепването

Има маркучи от ляво и от дясно на малките радиатори е от дясно ана големите от ляво. Има два размера на височина 320мм и 380мм като вторите ги слагат на дизел. Най-големият радиатор който се е монтирал серийно е 720 Х 380мм (това е размера на питата без пластмасите в двата края на радиатора)

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Е тъй де,нали и аз това написах 
Има и 2-3 варианта,които са 1:1 за В3 и за В4

Има и 2-3 варианта,които са 1:1 за В3 и за В4

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Питане за Радиатор за Б3 1990
Така колеги, след поръчването на 3 радиатора, които не станаха като размер, накрая се намери един чисто нов и след 170 лева за радиатора, труд и антифриз и 70 лева за нова водна помпа SKF колата се оправи. Промиването на маркучите определено беше наложително...такава гадост изтече, че наистина се чудя как е работила колата досега! Вчера наляхме нов антифриз и незнаете колко се радвам, че в казанчето преобладаващият цвят е вече прозрачно синьо
! Та минах 100 км извънградско и днес проверих - липсва много малко от течността, но няма течове. Трябва ли да се притеснявам или просто се обезвъздушила система по-добре?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта