Мнение за Пасат 6
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Мнение за Пасат 6
Окачването на Б6 е подобно на Б3/4 (с по един носач,предното)!
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат 6
Боги, има една тема в началото, която се казва "Какъв модел ми е Пасата"
Хвърли вътре един поглед. А като човек каращ ужасен пасат с 8 носача, 98 година, ще ти кажа че всичко зависи от задкормилното устройство, возията с тези 8 носача е голям кеф. Ауди А6 също е с подобно окачаване, а не съм чул някой да е казал че е ужасна кола.
Хвърли вътре един поглед. А като човек каращ ужасен пасат с 8 носача, 98 година, ще ти кажа че всичко зависи от задкормилното устройство, возията с тези 8 носача е голям кеф. Ауди А6 също е с подобно окачаване, а не съм чул някой да е казал че е ужасна кола.
Re: Мнение за Пасат 6
Благодаря KGL, видях тази тема и питането ми е за пасат В6 - последната снимка - бял пасат седан е на нея.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат 6
За много години.
Тук се коментира дизелов Б6 viewtopic.php?f=6&t=156658&hilit=%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%B7%D0%B0+%D0%916
Тук се коментира дизелов Б6 viewtopic.php?f=6&t=156658&hilit=%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%B7%D0%B0+%D0%916
Re: Мнение за Пасат 6
Аз също имам пасат б6 2.0 FSI много съм доволен,както каза колегата ако ужасяващата чупливост е крушките за номера 

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат 6
Днес се появи първия проблем при мен. Изгоря ми левия габарит
, дори вътре на таблото ми го изписа 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат 6
Добре,аз като си имам сервиз и се занимавам вече с няколко В6-ци и мен ли ще нахраните,че не знам какво говоря 
1. проблемни компресори на климатиците.Не се намират 2-ра ръка,често дефектират.Нови са скъпи (по спомен 1700лв).Единият такъв Пасат малко след края на гаранцията просто си попилял компресора и то докато си седи колата в гаража.Оказа се,че компресора е блокирал тотално и се наложи смяна.Филтър-дехидратора е в предния радиатор и в 90% от случаите се сменя заедно с целия радиатор - за около 600лв (за В5-ца същото нещо струва 62
). Втория такъв Пасат имаше вече 6 смени в гаранция на компресора и дойде малко след края на гаранцията отново за смяна...
2. проблемни ел. моторчета на двузоновите климатроници - редовно от дясно веят 50-60 градуса,а от ляво 7 до 10,понеже моторчетата за клапите умират и става сложно.Средна цена на ремонта около 700лв. Случва ми се вече на 3-та кола един и същи проблем.
3.проблемни ел. перки за охладителната система - по-голямата от двете редовно си разстопява четкодържателя (подобно на Голф 4,Сеат-ите и Шкоди-те около 2000-та година).Това често е предпоставката за умирането на компресора на климатика.Перката струва точно 960лв и сечака на доставка 30 дни.Намира се аналог за около 400лв но никой не ги държи на склад.Перката умира средно на 4-тата година,според личната ми статистика.
Това,до тук са ми личните впечатления.Иначе това,което съм чел - проблемите с ел. ръчна (скоро имаше тема по въпроса).Харесва ми ходовата част,понеже е върната концепцията с двата носача отпред,което си е сериозен + според мен.
С двигатели и тн. още не ми се е налагало да се занимавам,само съм чел за проблемите на 2.0 TDI ,които имат проблеми с главата.
Лично аз дори да имах парите и възможността да си купя такава кола и да я поддържам, нямаше да го направя, защото е малоумие да дам маса пари за такава кола и да карам 30 дни на отворени прозорци август месец, защото климатика и е недомислен и + това дори официалния вносител не държи на склад частите,които са калпави или пък да трябва да лежа под колата и да се чудя как да си освободя едното колело от ръчната спирачка,за да мога да се прибера до вкъщи или пък да седя вътре с шапка цяла зима,понеже климатроника е решил да ми спре топлото от едната зона.


1. проблемни компресори на климатиците.Не се намират 2-ра ръка,често дефектират.Нови са скъпи (по спомен 1700лв).Единият такъв Пасат малко след края на гаранцията просто си попилял компресора и то докато си седи колата в гаража.Оказа се,че компресора е блокирал тотално и се наложи смяна.Филтър-дехидратора е в предния радиатор и в 90% от случаите се сменя заедно с целия радиатор - за около 600лв (за В5-ца същото нещо струва 62

2. проблемни ел. моторчета на двузоновите климатроници - редовно от дясно веят 50-60 градуса,а от ляво 7 до 10,понеже моторчетата за клапите умират и става сложно.Средна цена на ремонта около 700лв. Случва ми се вече на 3-та кола един и същи проблем.
3.проблемни ел. перки за охладителната система - по-голямата от двете редовно си разстопява четкодържателя (подобно на Голф 4,Сеат-ите и Шкоди-те около 2000-та година).Това често е предпоставката за умирането на компресора на климатика.Перката струва точно 960лв и сечака на доставка 30 дни.Намира се аналог за около 400лв но никой не ги държи на склад.Перката умира средно на 4-тата година,според личната ми статистика.
Това,до тук са ми личните впечатления.Иначе това,което съм чел - проблемите с ел. ръчна (скоро имаше тема по въпроса).Харесва ми ходовата част,понеже е върната концепцията с двата носача отпред,което си е сериозен + според мен.
С двигатели и тн. още не ми се е налагало да се занимавам,само съм чел за проблемите на 2.0 TDI ,които имат проблеми с главата.
Лично аз дори да имах парите и възможността да си купя такава кола и да я поддържам, нямаше да го направя, защото е малоумие да дам маса пари за такава кола и да карам 30 дни на отворени прозорци август месец, защото климатика и е недомислен и + това дори официалния вносител не държи на склад частите,които са калпави или пък да трябва да лежа под колата и да се чудя как да си освободя едното колело от ръчната спирачка,за да мога да се прибера до вкъщи или пък да седя вътре с шапка цяла зима,понеже климатроника е решил да ми спре топлото от едната зона.

Re: Мнение за Пасат 6
А това си го пропусналzfa159 написа:.....Иначе това,което съм чел - проблемите с ел. ръчна (скоро имаше тема по въпроса).Харесва ми ходовата част,понеже е върната концепцията с двата носача отпред,което си е сериозен + според мен.
С двигатели и тн. още не ми се е налагало да се занимавам,само съм чел за проблемите на 2.0 TDI ,които имат проблеми с главата.

zfa159 написа:Лично аз дори да имах парите и възможността да си купя такава кола и да я поддържам, нямаше да го направя, защото е малоумие да дам маса пари за такава кола и да карам 30 дни на отворени прозорци август месец, защото климатика и е недомислен и + това дори официалния вносител не държи на склад частите,които са калпави или пък да трябва да лежа под колата и да се чудя как да си освободя едното колело от ръчната спирачка,за да мога да се прибера до вкъщи или пък да седя вътре с шапка цяла зима,понеже климатроника е решил да ми спре топлото от едната зона.
Много точно казано.
Иначе имат си и шукарийки.Един юнак от време на време спира срещу нас и като слезе от колата си оставя/забравя фаровете включени, хоп след извесно време сами изгасват.Ей умна нация са това швабите.

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат 6
zfa159 написа:Добре,аз като си имам сервиз и се занимавам вече с няколко В6-ци и мен ли ще нахраните,че не знам какво говоря
Сигурно си прав, имаш наблюдения над повече коли. Лично аз през лятото не ползвам климатроника, пътя ми е около 3км и не го пускам, няма смисъл. Бях си помислил, че имам проблем с него, понеже не карам с пуснат и не знам как работи. Едно пътуване до морето с включен, ми направи впечатление, че по някое време почна да духа топло и след около 15-20мин, пак почна студено. После разбрах, че това е нормално. За проблемите с ръчната и аз четох, лично аз не я ползвам, такъв навик имам, досега я съм я пуснал 20-30 пъти я не. Един път я чух да се пуска сама, сигурно си правеше профилактика. До сега за 40к имам една изгоряла крушка на габарита и то днес


-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат 6
Lisho написа:Иначе имат си и шукарийки.Един юнак от време на време спира срещу нас и като слезе от колата си оставя/забравя фаровете включени, хоп след извесно време сами изгасват.Ей умна нация са това швабите.
Това и аз го имам. Comming & Living Home. Първата година всички от блока ми казваха, че съм си забравил фаровете

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат 6
bnick написа:Днес се появи първия проблем при мен. Изгоря ми левия габарит, дори вътре на таблото ми го изписа
Изгоряла ми е била крушката софтуерно


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта