С Пасат на море( проблеми с ускорението)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пон 07 авг 2006 21:17


radotom написа:
dmitko написа:Това с натискането леко на педала е интересно нещо.
При мен е особено осезаемо по нанагорнище като го натисна малко повече /след средата/ колата не ускорява или губи скорост, като го отпусна леко има положение при което отведнъж се усеща, че дърпа повече. ...


С 2Е мотор и при мен се получава този ефект! При натискане не, че не ускорява, но го прави някак по-мудно, в момента, в който почна да отпускам педала (плавно) и имам чувството, че ме подпират отзад направо!
Карам на бензин само.


И при мен е така...,
или е дефект
или просто така е конструирано....
и аз съм само на бензин...




AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Пон 07 авг 2006 21:40


И моята така се държи - това съм забелязал откакто карам отскоро пасат комби (1996 г.) 101 кс./1.6 Но разходът ми на гориво ми направи впечатление, че се вдига по 15-16 на сто газ (поне така мисля) когато карам по нанагорнище и със 150-170 км :? :cry: Това нормално ли е? Струва ми се, че моторът доста се мъчи?! :?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 09 авг 2006 3:07


AMIGO написа:... когато карам по нанагорнище и със 150-170 км :? :cry: Това нормално ли е? Струва ми се, че моторът доста се мъчи?! :?


Баси! И моя се мъчи, като карам със 150-170 по нанагорнище.! И с 240 като карам-пак! Нищо, че е с 15 коня отгоре...
Ама като почна да спирам и скоростта падне до към 80-90 (зависи от нанагорнището все пак ) спира да се мъчи мотора...
Бе човек, ти да не се ебаваш нещо...


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 09 авг 2006 8:39


radotom написа:...Баси! И моя се мъчи, като карам със 150-170 по нанагорнище.! И с 240 като карам-пак! Нищо, че е с 15 коня отгоре...


Хехе, моята като дигне още малко и я отлепим от асфалта престава да се мъчи ..... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

не знам

Мнениеот K22 » Сря 09 авг 2006 9:45


AGS написа:
radotom написа:
dmitko написа:Това с натискането леко на педала е интересно нещо.

С 2Е мотор и при мен се получава този ефект! При натискане не, че не ускорява, но го прави някак по-мудно, в момента, в който почна да отпускам педала (плавно) и имам чувството, че ме подпират отзад направо!
Карам на бензин само.


И при мен е така...,
или е дефект
или просто така е конструирано....
и аз съм само на бензин...

Проверете си свещите и дистрибутурната капачка!


kind
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kind » Сря 09 авг 2006 11:26


При мен какво е положението:

На 5-та предавка, плавно натискане на педала, над 70-80 км/ч ускорявам доста по-добре отколкото ако смъкна на 4-та, дори ако съм натоварен с багаж и хора. (дали е нормално - не знам?)
На 4-та добре ускорявам докъм 80-90 км/ч, но се усеща, че двиг. като че ли почва да се задъхва - едно особено бучене аха, аха да небере, ама не ще.
Карам само на бензин - пасат комби 1.8 ми, 92г, ABS двиг.


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Сря 09 авг 2006 12:18


dmitko написа:Това с натискането леко на педала е интересно нещо.
При мен е особено осезаемо по нанагорнище като го натисна малко повече /след средата/ колата не ускорява или губи скорост, като го отпусна леко има положение при което отведнъж се усеща, че дърпа повече. Явно при преобогатена смес и каране с пропан-бутан нещо мощноста се губи.
Иначе за съжаление, като ускоряваш на газ за да не изключваш климатика, както аз правя понякога като изпреварвам :wink: , просто трябва да вкараш двигателя в обороти между 4000 и 5000, тогава дори и с климатик колата се държи като на бензин /ама ми е жал за двигателя :roll: /.

Не разбрах колега за какво ти е жал за двигателя...прегряваш ли го???Или без масло го караш???Или когато е студена тогава ти е жал???
Естествено че не я карам постоянно между 4-5000 оборота, но дори и тогава си е нормално за двигателя..дори смазването е по добро...зависи от маслото де ..
Естествено разхода е по голям но..такъв е живота..
По темата-и аз съм с АБЦ мотор на газ Ланди от по новите и нямам проблеми с ускорението, освен когато е с 5 човека и багаж просто знам че не ускорява бързо все пак е 90 кончета.На газ имах проблеми с натискането докраи когато е ограничена откъм врътките след изпарителя... PEACE


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

познато

Мнениеот K22 » Сря 09 авг 2006 12:53


kind написа:При мен какво е положението:
На 5-та предавка, плавно натискане на педала, над 70-80 км/ч ускорявам доста по-добре отколкото ако смъкна на 4-та, дори ако съм натоварен с багаж и хора. (дали е нормално - не знам?)
На 4-та добре ускорявам докъм 80-90 км/ч, но се усеща, че двиг. като че ли почва да се задъхва - едно особено бучене аха, аха да небере, ама не ще.
Карам само на бензин - пасат комби 1.8 ми, 92г, ABS двиг.


До сега и моята се държеше така , днес смених свещите и дистрибутурната капачка че бяха заминали и в събота ще проверя на междуградско има ли изменение.
Ако няма промяна значи така е проектирана скоростната кутия?!(Не е като при Опелите на 4 дърпа яко, на 5 за равното и нанадолнище)


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Сря 09 авг 2006 16:28


Това с врътките след изпарителя нещо не го разбирам. Ако е вярно излиза, че колата харчи повече газ когато не ще да набере по нанагорнище повече от 80-90 км/ч примерно и държи 2200-2500 об. колкото и да натискаш газта; спрямо варианта да ускорява на равен път и да държи примерно на 4-та 5000 оборота. Защото врътките така са ми отвъртени, че втория вариант не е проблем.
Все си мисля, че при равен път и движение с 5000об., колата ще харчи повече от колкото по нанагорнище като си поддържа 2200об. на 5-та но не може повече да ги вдигнеш.
Някакви идеи?

:офф тя тази тема си стана за раздел Автогазови уредби, направо.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

не било нармално

Мнениеот K22 » Пон 14 авг 2006 7:29


Вчера правих експеримент на извънградско с нови свещи и делко (Без климатик).Изчезнаха предишните усещания за педала на газта!?!Чувствах колата по-пъргава независимо колко е натиснат педала- до средата или до края!!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: не било нармално

Мнениеот radotom » Пон 14 авг 2006 8:13


kaloyan22 написа:Вчера правих експеримент на извънградско с нови свещи и делко ...


По ред причини, най-вече недостатъчната ми подготвеност, в събота смених дистр. капачка, палец и кабели. Гарантиран произход. Старата капачка и палец са в плачевно състояние.
Въпреки това, разлика във вървежа не усещам... :dontknow:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 14 авг 2006 8:29


тъй като темата малко или повече се дублира-мисля тази да отпадне.
не че в другата има много смисъл но.... :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта