запече моноинжекцията

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 10 авг 2006 13:16


pugsy написа:от компютърът трябва да има един дебел постоянен плюс (при мен отива на силовия бушон до акомулатора,ама и колата е ТИПО),режеш го него и му слагаш реле,което го връзваш към контакта,т.е. като дадеш на контакт включва релето и компютърът,иначе е изключен(когато не е на контакт-все едно си махнал клемите)


Мислил съм го, защото като имобилайзер си изключвам Хол-датчика, ама на Digifant-a май са няколко захранващи... поне 2... не ми става много ясно от схемата....
При другите системи не знам как е..




psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 10 авг 2006 13:18


Абе ако може да се избегне трупането на грешки с емулатор на ламбдата е за предпочитане.

Иначе при всеки "ресет" на компютъра се губят всички запаметени настройки. Поне при мен съм пробвал (пасат 1.8 мономотроник) - ефекта от ресет-а е негативен - след ресет на компютъра задължително държи високи обороти на ПХ (1200) и на газ и на бензин и това продължава докато загрее. Ако не се ресетва повече компютъра ефекта не се появява вече. Но и грешки рядко трупа при мен (нямам емулатор) и грешките нямат съществен ефект върху работата на бензин, освен в един случай - ако газта свърши напълно компютъра се шашка и трябва да се ресетне.

Ако се слага реле, по-добре да се намери кабела за самия компютър, че иначе оня силовия е доста "силов" и съответно трябва много мощно реле. (всички консуматори се захранват оттам).


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

тпс

Мнениеот K22 » Чет 10 авг 2006 14:30


[quote="pugsy"]аз вчера реших да се поразходя до самоков на бензин но на половината път почна да ми придърпва и да сеца яко,стигнах до самоков на газ,дюлзата знам че си ми работи(смеянл съм я 2 пъти заради това)при мен проблема беше от тпс-а,

Какво е това ТПС?? И защо си сменял на два пъти дюзата-каво ти правеше тогава колата??


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Чет 10 авг 2006 15:19


придърпваше и в един момент спираше да върви,като я изключа и запаля пак се оправяше до следващите няколко секунди,на място иначе се форсира и работи добре,мислех че е от нея и затова я сменях ама се оказа тпс-а(потенциометър на дроселовата клапа)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

възможно ли е?

Мнениеот K22 » Вто 15 авг 2006 14:10


В събота си смених бензиновия филтър-от стария изтече чернилка. Пробвах колата си придърпваше. Минах около 50километра и днес пробвах на отново на бензин.придърпването се беше загубило!!!!Възможно ли е да не ми е запечена дюзата и причината да е от задръстения филтър, или нещо друго си откача на Пасата?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: възможно ли е?

Мнениеот radotom » Вто 15 авг 2006 20:34


kaloyan22 написа:В събота си смених бензиновия филтър-от стария изтече чернилка. Пробвах колата си придърпваше. Минах около 50километра и днес пробвах на отново на бензин.придърпването се беше загубило!!!!Възможно ли е да не ми е запечена дюзата и причината да е от задръстения филтър, или нещо друго си откача на Пасата?

Направо го смятай за сигурно! rtfm Ми нали като ти се задръсти филтъра и вече няма как да мине бензина!
Сменяй си редовно консумативите, няма начин... :handshake


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 17 авг 2006 11:01


абе казаха ми една работа.... ма не знам доколко да вярвам.....
за да не запича моноинжекцията при каране на газ - в бензина се сипва малко двутактово масло - примерно 10 мл. на 10 л. бензин и това мажело и т.н.
другото, което ми казаха, е да си направя реле, което да спира помпата да не работи непрекъснато
мнения?


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 17 авг 2006 11:23


А тия добавки за почистване на инжекции дето се сипват в бензина?
Те не вършат ли същата работа ?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

уф

Мнениеот K22 » Пон 21 авг 2006 10:35


Добавките са за 60 литра бензин!!!
Не спирайте помпата щото клеясва!
Това за маслото в бензина- може и маргарин :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта