Как се изпреварва с Пасат 1,8/решения/

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: питам сериозно

Мнениеот vladtod® » Пет 11 авг 2006 13:13


kaloyan22 написа:
vladtod написа:3-та предавка :drive


Питам сериозно!
Какво правите ако сте на бензин без климатик на пета и пак не ви стига ускорението?

Aз съм сериозен,така съм свикнал от служебната кола,едно хюндайче V6,което на 3-та на 6200 оборота развиваше 160км,е при пасата неможе толкова затова трябва преценка докато при хюндая е по лесно . И просто реша ли да изпреварвам на 3-та .Така съм свикнал ,така че и ти си преценяваш и изпреварваш.




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 11 авг 2006 13:39


Защо 80 на трета ви се струва абсурд? Че на мен втора ми е до 70, от там праскам трета и се лепя за седалката... това е идеалното за мене при изпреварване. След 5000 нагоре не дърпа бече, а само бучи.
В общи линий е прав _WV_ е прав ;) И аз така правя.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

скоростни кутии

Мнениеот K22 » Пет 11 авг 2006 14:23


Явно имаме различни скоростни кутии при седан и комби.Освен това има РП двигател с макс.върт. момент при 3000об/мин?!(При мен е при 2500об/мин).
Утре ще експериментирам вашия опит :lol:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 11 авг 2006 16:59


VW_FEN написа:Защо 80 на трета ви се струва абсурд? Че на мен втора ми е до 70, от там праскам трета и се лепя за седалката... това е идеалното за мене при изпреварване. След 5000 нагоре не дърпа бече, а само бучи.
В общи линий е прав _WV_ е прав ;) И аз така правя.

Чета и ви се чудя. От колко време имате пасатите? Някой от вас пробвал ли си е възможностите на колата? на 1-ва при цедка на двигателя със сигурност прави 60км/ч , на 2-ра -90км/ч , на 3-та 130км/ч, за 4-та не знам, 5-та според зависи от колата но за 1,8 абс със сигурност трябва да прави 200км/ч.
Колегата или го е страх да си натисне колата или има проблем с центровката.


kind
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kind » Пет 11 авг 2006 17:43


Пасат комби, 1.8 ми, 92г, ABS двиг. - карам го от две години.

При изпреварване над 80-90 км/ч, на 5-та предавка достатъчно добре си дърпа колицата.
Защо трябва да се пада на 4-та, или пък чак на 2-ра???
Но може би зависи от ситуацията?
Има едни дребни червени чертички между цифрите на километража - не са ли индикация за максималната скорост, на която трябва да се превключи при ускорение?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 авг 2006 17:55


Мииии... от 80, та до 120 само натискам газта малко по-рано, че да влезе в оборот и изчезвам...
А над 120 рядко испреварвам, щото рядко карам с повече... Иначе до 200 съм пробвал, нагоре ме достраша просто. :oops: Гуми, път, други коли.. знаете какво е


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Пет 11 авг 2006 19:59


Аз като се гоня с някой на светофарите си карам на 3-та до 120-130 без проблем...това ще рече до 5.5хил.оборота тогава развива максималните 115 кончета.е щото е 2Е двигателя на твоя ще са по-малко но ще са достатъчни :twisted:
Също така ти препоръчвам ОМВ100 или шел V-power100 определено ще има повече тяга!


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 11 авг 2006 20:33


Andrian_VT написа:
VW_FEN написа:Защо 80 на трета ви се струва абсурд? Че на мен втора ми е до 70, от там праскам трета и се лепя за седалката... това е идеалното за мене при изпреварване. След 5000 нагоре не дърпа бече, а само бучи.
В общи линий е прав _WV_ е прав ;) И аз така правя.

Чета и ви се чудя. От колко време имате пасатите? Някой от вас пробвал ли си е възможностите на колата? на 1-ва при цедка на двигателя със сигурност прави 60км/ч , на 2-ра -90км/ч , на 3-та 130км/ч, за 4-та не знам, 5-та според зависи от колата но за 1,8 абс със сигурност трябва да прави 200км/ч.
Колегата или го е страх да си натисне колата или има проблем с центровката.


Незнам, ама при мене след 5250 (когато са му конските сили) нищо повече не прави освен да бучи... то се усеща - силата на този двигател си е в ниските обороти - от 2500 до 4500... незнам как я караш твойта кола, ама аз повече от 160 не мога да направя... ще ми трябват 10 километра, за да засиля до 170 евентуално и още толкова, за да спра... щото за нормална серийна кола, която не е спортна, тези скорости са си бая сериозни, и внимавай да не се пребиеш някъде с тея 200, както и да си ги направил, щото статистиката чака още 60 души до края на месеца да си отидат от неразумни скорости... така че, внимавайте много и при над 120 става опасно вече... при изпреварване най-добре да няма никой в насрещното на един километър напред - тогава се изпреварва най-добре.


Потребителски аватар
_WV_
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _WV_ » Пет 11 авг 2006 20:51


Andrian_VT написа:
VW_FEN написа:Защо 80 на трета ви се струва абсурд? Че на мен втора ми е до 70, от там праскам трета и се лепя за седалката... това е идеалното за мене при изпреварване. След 5000 нагоре не дърпа бече, а само бучи.
В общи линий е прав _WV_ е прав ;) И аз така правя.

Чета и ви се чудя. От колко време имате пасатите? Някой от вас пробвал ли си е възможностите на колата? на 1-ва при цедка на двигателя със сигурност прави 60км/ч , на 2-ра -90км/ч , на 3-та 130км/ч, за 4-та не знам, 5-та според зависи от колата но за 1,8 абс със сигурност трябва да прави 200км/ч.
Колегата или го е страх да си натисне колата или има проблем с центровката.

имам комби и седан 1.8 RP от 5г .по мои наблюдения комбито върви малко повече до 100-110км,но от 110км нагоре,седана определено дърпа по бързо.също така максималната скорост на комбито по километраж е 190км,докато седана показва на километража 205км/на равно/.също така седана държи около 400 оборота по ниско при 190км от комбито.доколкото знам са с различни предавателни числа и от там.този мотор не върви много-нормално според мен,до 170 набира сравнително добре,но от там нагоре иска чакане :D но да не забравяме,че това са стари коли и не е добре да се карат със скорост над 160км/мое мнение/-въпреки,че поддържам всичко по окачването с боге и лемфьордер :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 11 авг 2006 21:32


Абе аз пасата го имам от 5 години, но и от 15 да е, не бих си позволил да вдигам 60 на първа. :-) Дори да е чужда или служебна кола пак ще ми е жал.
Не се съмнявам, че ще ги направи, но целта ми не е да го издухам за нула време.
Оптималните обороти за 1.8 RP комби са в границите 2500-3500. Не само че е написано по книгите, ами се и усеща като караш. Там и въртящия момент е максимален. Ако човек си държи на колата нормално е да се стреми да поддържа оборотите в тези граници.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 11 авг 2006 21:50


седана върви по добре щото има по добра аеро динамика,не напразно някъде пишеше ,че комбито гори по литър от горе на седана ,а килограмите им са почти сходни.60-70кг е по тежко комбито.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: как се изпреварва с Пасат 1,8

Мнениеот jerrry » Пет 11 авг 2006 22:28


kaloyan22 написа:как се изпреварва с Пасат 1,8


за мен отговора е само една дума - ТРУДНО :?

хич ,ама хич ги няма на високи обороти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 авг 2006 22:45


vladtod написа:седана върви по добре щото има по добра аеро динамика,не напразно някъде пишеше ,че комбито гори по литър от горе на седана ,а килограмите им са почти сходни.60-70кг е по тежко комбито.


Абсолютно си прав! Обаче при по-високите скорости знаеш ли как здраво заспива моя (комби) на пътя! До 120.. супер... от 120 до 135 ъъъъ... бая си полюлява, да си признаем, обаче при 140 вече просто е заспала задницата на пътя! Все едно, че си на место и леко тресе мотора... е, може и да преувеличавам леко, но сам леко...


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 11 авг 2006 23:00


passatGL написа:Аз като се гоня с някой на светофарите си карам на 3-та до 120-130 без проблем...това ще рече до 5.5хил.оборота тогава развива максималните 115 кончета.е щото е 2Е двигателя на твоя ще са по-малко но ще са достатъчни :twisted:
Също така ти препоръчвам ОМВ100 или шел V-power100 определено ще има повече тяга!

Ако колата има катализатор и 200 октана бензин да налееш все тая. Хората са написали в книжката на колата, 4е ако има катализатор трябва да се кара само с 95Н. А когато няма катализатор освен 95Н може да се налива и 98Н. Не трябва да се забравя, че според бензина се завъртва и автоматично делкото за да има нормална работа на двигателя. Когато са проектирали тези автомобили не е имало 100 октана бензин и сега ако налеем такъв делкото няма да отреагира адекватно на октана на бензина. Просто тези които ползват такъв вид гориво се самозалъгват , че колите им много бягат-може да бучат повече, но не и да бягат.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 авг 2006 23:07


Andrian_VT написа:Ако колата има катализатор и 200 октана бензин да налееш все тая. Хората са написали в книжката на колата, 4е ако има катализатор трябва да се кара само с 95Н. А когато няма катализатор освен 95Н може да се налива и 98Н. Не трябва да се забравя, че според бензина се завъртва и автоматично делкото за да има нормална работа на двигателя. Когато са проектирали тези автомобили не е имало 100 октана бензин и сега ако налеем такъв делкото няма да отреагира адекватно на октана на бензина. Просто тези които ползват такъв вид гориво се самозалъгват , че колите им много бягат-може да бучат повече, но не и да бягат.


Пу.. :да: По кво на бас, че бъркаш! Ако щеш, никак не съм убеден, че и OMV100 е точно толкова, но като го смесш с предишно насипаната боза, сигурно ще стане колкото си требе!
А иначе и аз съм от тези заблудени, но така ми харесва! :dance:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта