Благодаря на всички!
Аз вече реших - правя си промивка на двигателя при смяната на маслото
и си слагам пълна синтетика и каквото сабя покаже!
Ако всичко е наред, няма да му мисля зимата, като паднат температурите!
Нито пък, колкото и да напъвам колата!
Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
76presley написа:Благодаря на всички!
Аз вече реших - правя си промивка на двигателя при смяната на маслото
и си слагам пълна синтетика и каквото сабя покаже!
Ако всичко е наред, няма да му мисля зимата, като паднат температурите!
Нито пък, колкото и да напъвам колата!


- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
Пиши какво е станало.Предполагам ,че ще дигне разхода на масло.Ама пиши все пак ,любопитно ми е.
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
Теодор написа:nikson85 написа:76presley написа:Здравейте!
Ще минавам от 10W 40 на 5W 40, тъй като ми гори има-няма 500 мл на 8000 км и
реших да пробвам с пълна синтетика, все пак е най-добре, като е ТДИ!!!
Чудя се обаче, дали:
1) Да не сменя гумичките на клапаните, но с оригинални, въпреки че са около 80 лева?
2) Ако ги сменям, ще се отваря капака на главата, а там като се е премачкала веднъж
гарнитурата, ако просто се затвори пак, може да протече и оттам, че пълната синтетика
е по-радко масло? Разбрах, че имало оригинален комплект гарнитура и уплътнения (онези малките кръглите)
за около 40-50 лева, но трябва да се провери!?
3) Или пък, за да ми е мирна главата, да сложа МоBil 10W 60, което има сертификация VW 505.00, но е пълна синтетика за автомобили над 150000 км,
тъй като съм на 220 000, без да сменям гумички на клапани и гарнитурата, тъй като сега там няма течове?
Какво ще ме посъветвате???![]()
Благодаря предварително!
имаш грешка пъната синтетика е за най новите коли с чисто нов двигател който още се разработва. а твоята не вярвам да е от тези.
искаш да кажеш , че минаваш от полусинтетика на синтетика, а ти прескачаш синтетика и минаваш на пълна синтетика, което е абсурд и което е пагубно за двигател на 250 000км пробег каран с по нисък клас масло.
според мене и след ремонта перкай на 10в40 полусинтетичноАйде пак почнаха да се пишат глупости
Гроздето е кисело щото е скъпо
![]()
Радо ви го е написал ама вие пагубно било за двигателя![]()
Пагубно е да сипеш нещо от някой варел в двора на ТКЗС-то![]()
И аз минах от 15 на 10 после на 5 и сега съм с 0W40 на 1.8 ABS 92г и горкия двигател така се мъчи че не съм чул да причука клапан и на -20Айде някой да заключва вече колегата може сам да си прецени кое го устройва
ти си сипал ,но тези цифри нямат много голямо значение освен за климата. за самия мотор е от значение пълна синтетика , синтетика и полусинтетика. то може и да е 5в40 и да е полусинтетика тогава съм съгласен да го сипваш.
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
76presley написа:Благодаря на всички!
Аз вече реших - правя си промивка на двигателя при смяната на маслото
и си слагам пълна синтетика и каквото сабя покаже!
Ако всичко е наред, няма да му мисля зимата, като паднат температурите!
Нито пък, колкото и да напъвам колата!
посъветвай се с майстори за промивката на двигателя има специални консумативи и методи.
ако минаваш на пълна синтетика има пасност да запушиш маслени канали от отмиванията.
мисля ,че си за синтетика 10в40 или 5в40 но 5 е препоръчително зимата
за пълна синтетика не ми говори

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
[quote="nikson85"


- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
viewtopic.php?f=5&t=62647&p=2665329#p2665329
е това го пробвай и като цена е супер аз съм супер доволен на TDI
понеже ползвам още едно ама "Еко" ще изчакам още 1000 км да направи за да имам сравнение
с "оригиналното", което от своя страна е Кастрол
е това го пробвай и като цена е супер аз съм супер доволен на TDI
понеже ползвам още едно ама "Еко" ще изчакам още 1000 км да направи за да имам сравнение
с "оригиналното", което от своя страна е Кастрол
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
Теодор написа:[quote="nikson85"Fully Synthetic според теб какво е
пълна синтетика
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
nikson85 написа:Теодор написа:[quote="nikson85"Fully Synthetic според теб какво е
пълна синтетика

Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
Теодор написа:nikson85 написа:Теодор написа:[quote="nikson85"Fully Synthetic според теб какво е
пълна синтетикаОт 3г съм с такова кога да чакам да ми блокира двигателя
каква кола караш????????

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
Ей ама и ти толкова четеш
Цитирал си ме 4-ри поста по нагоре а даже не си прочел с какъв двиг. съм 


Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
Теодор написа:Ей ама и ти толкова четешЦитирал си ме 4-ри поста по нагоре а даже не си прочел с какъв двиг. съм
сигурно ще кажеш ,че и не лапа грам особено лятото


ако е така тази кола е добра и е карана само с скъпото
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
nikson85 написа:Теодор написа:Ей ама и ти толкова четешЦитирал си ме 4-ри поста по нагоре а даже не си прочел с какъв двиг. съм
сигурно ще кажеш ,че и не лапа грам особено лятото![]()
ако е така тази кола е добра и е карана само с скъпото


Айде стига че го обърнахме на чат и скоро ще ни сдъвчат

Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
Теодор написа:nikson85 написа:Теодор написа:Ей ама и ти толкова четешЦитирал си ме 4-ри поста по нагоре а даже не си прочел с какъв двиг. съм
сигурно ще кажеш ,че и не лапа грам особено лятото![]()
ако е така тази кола е добра и е карана само с скъпотоЛапа си в рамките поне за мен на нормалното 1л на 10х км
И е италианка на всичкото отгоре
Взех я на 10 сега е на 19г.
Айде стига че го обърнахме на чат и скоро ще ни сдъвчат
аз и моята е италянка абд на 10в40 полуситетично от смяна до смяна не гори грам

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да сменям ли гумички на клапани и гарнитура на главата???
я хайде да вземеш да млъкнеш никсън85 че на всички вече е ясно колко точно си навътре с маслата. че и не само...
момче, ти откакто си в тоя форум, имам чуството, едно свястно мнение нямаш!
само дивотии тресеш и то без почивка!
а хайде моля те спри малко!
че писва-не че нещо!
момче, ти откакто си в тоя форум, имам чуството, едно свястно мнение нямаш!
само дивотии тресеш и то без почивка!
а хайде моля те спри малко!
че писва-не че нещо!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта