bobcho написа:MITKO_DVD окачва се нагренажния ремък, отвиват се свещите и се пъха въжето в цилиндрите като същевременно се превърта коляновия вал за да може буталото да притисне въжето към клапаните и те да не могат да изпаднат при смяната на гумичките:)
Бобчо , качваш буталото на първи цилиндър в ГМТ , откачаш ангренажният ремък и т.н. и сменяваш гумичките на 1 и 4 цилиндър. След това завърташ коляновия вал на 1/2 оборот т.е качваш буталата на 2 и 3 цилиндър в ГМТ и пак същото , после си правиш центровката.
Аз също съм чувал за въжето , но защо да си усложнаваш работата , то клапана действително пропада мъничко докато опре до челото на буталото но това не е никакъв проблем , разбира се ако буталото на съответният цилиндър е в ГМТ . Ако е в ДМТ - леле майко и въжето няма да ти помогне!