Задни дискови спирачки!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задни дискови спирачки!

Мнениеот zfa159 » Пон 04 апр 2011 23:47


Оригинално при В3 има кантар на всички.При В4 има на по-старата версия до към 95-та,при по-новата с АБС ATE ITT 20 вече няма кантар.Аз съм с такъв АБС на Пасат-а (В3) и след минаването на дискове отзад и ремонтирани задни спир. апарати,ако я закова зверски (при спрян АБС) си коват и 4-те и си се влачат на асфалт :drinking:




Потребителски аватар
kaloqn84
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 14:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Задни дискови спирачки!

Мнениеот kaloqn84 » Вто 05 апр 2011 6:34


Колега zfa159 какво отремонтира на задните спирачни апарати че ги направи да коват и ръчната ли ти кове така,мога ли да си махна кантара след като имам ABS на колата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задни дискови спирачки!

Мнениеот zfa159 » Вто 05 апр 2011 7:29


При теб положението е малко по-сложно.На самия АБС отпред имаш редуктор за усилието към задния мост (едно такова,на пръв поглед е като снадка,но дефакто е стеснение вътре) за да не блокират преди предния мост.Твоят АБС е 3 канален т.е. предните две колела блокират и се разблокират отделно,задните две колела са общо и блокира ли едното,се разблокират и двете...малко е идиотско,ама така са го решили. Заради редуктора и наличието на АБС,спокойно можеш да изхвърлиш кантара,защото идеята е,че дори да придадеш еднакво спир. усилие на предния и на задния апарат,предния винаги ще спира много повече,защото накладките имат около 2 пъти по-голяма спирачна площ (задните едно,че са по-малки,ама и феродото им е скосено и реално площта им е още по-малка),отделно и диска е доста по-голям и спир. апарат е с доста по-сериозно бутало,а и помпата придава повече налягане. Заради АБС-а няма пък никаква опасност,защото дори при много сложни условия,няма как да блокира задното (то ще бъде разблокирано от АБС-а) и да стане проблем.Понеже тръбичките трудно се развиват от кантара,пък и при теб влиза една и излизат две,по-добре не го махай,а го вържи така,че да е напълно свит.Ама го вържи здраво с тел,защото свинските опашки се късат след време и става неприятно.
По повод апаратите - разглобяваш из основи всичко,при колегата Bobi_S13 се продава чуден ремонтен к-т за тях,който включва всичките гумички и ново буталце (старите на 99% имат деруги и язви от ръжда).Почистваш всичко,разглобяваш целия механизъм за ръчната,почистваш и там и изшкурваш всичко,което задира и е ръждясало и после сглобяваш с новите гумички....учуден ще останеш колко много могат тези апарати. Имаше една тема,която можеш да издириш с търсачката,как точно стъпка по стъпка се разглобява и почиства целия апарат.
Ръчната ми успява да закове в движение,но трудничко,защото на повечето В3-ки ръчната не кове колелата в движене,понеже са досте тежички...но дръпнеш ли я на спряла кола,няма тръгване,или изгасва или провлачва колелата.
:beer


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Задни дискови спирачки!

Мнениеот lozan_87 » Пет 09 сеп 2011 12:28


Да се включа в тази тема и аз. :) някой купувал ли си е накладки задни WORKING, аз си взех такива. Ако някой може да даде някакви отзиви.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта