Масло за хидравликата - аналози?
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
blackpearl написа:... докато не се източи и не почне да стърже...
А няма ли опасност да задере помпата при този метод... Иначе то ясно, даже и е блиско до акъла, че трябва да се откачи долния маркуч, ама... не е ли опасничка тази технология? Щото то му стига и една тъничка стружка да пусне турбинката и... 'Чао, Рагаци', както ще кажат някои колеги с 'Алфи' в този форум

- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не мисля че е добре да източваш течността на запален двигател.
Виж:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq09#9.1.2
Описано е как става, върти се на ръка , без пуснат двигател.
Виж:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq09#9.1.2
Описано е как става, върти се на ръка , без пуснат двигател.
radotom написа:blackpearl написа:... докато не се източи и не почне да стърже...
А няма ли опасност да задере помпата при този метод... Иначе то ясно, даже и е блиско до акъла, че трябва да се откачи долния маркуч, ама... не е ли опасничка тази технология? Щото то му стига и една тъничка стружка да пусне турбинката и... 'Чао, Рагаци', както ще кажат някои колеги с 'Алфи' в този форум
[/quote] и така от Карнобат до Варна .до сега съм минал 20 000,нищо и няма на помпата и на рейката.Между другото съм на 481 000 км
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта