Пасат Б3 - съсипва лагери

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот Danny boy » Чет 05 май 2011 22:28


:applause:
Вече се сещам как Германеца, като си е купил кола с изумление е научил от този дето му дава ключовете, че след 500км трябва да мине в сервиза да му понатегнат лагерите на задните колела.Сещай се.Не го ли направиш от първия път след 500км лагера ще тръгне да те търси,нищо лично :beer




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот muns61 » Пет 06 май 2011 10:49


Конусен лагер от малко луфт не се плаши. Натягането е страшно.
А това с 500 - те км, понякога е вярно. Зависи колко боклук е лагера. И така през 1000 км, докато го изхвърлиш!


aaaaakt
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 юли 2008 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот aaaaakt » Пет 06 май 2011 14:12


Здравей колега преди известно време имах същия проблем с моя пасат има няма и лагер маркови и не за година -6 броя.:banghead: :banghead: къде ли не ходих то бяха затягания ,пренатягания ,майстори и най накрая проблема го реших с нова главина-За 18 лв и всичко заспа слава богу.провери си твоята да няма изкривяване или минимална деформация.Поздрави и успех :да:


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот lacezarasia » Вто 10 май 2011 21:26


някой от колегите е казал по-горе. гайката на лагера се стяга на ръка, с два пръста колкото можеш, законтряш и караш, естествено слагаш и смазка колкото трябва. въобще не е важна измислената марка, ако имаш български или китайски все тая, ще те карат достатъчно дълго. може да провериш дали е притегнат повече като натиснеш задната гума с крак, трябва да усещаш луфт.


Потребителски аватар
ak_47
Мнения: 190
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот ak_47 » Сря 11 май 2011 9:13


Това с ръчното затягане малко не е ли относително - дето имаше един виц "Аз до 27 на ръка ги затягам ..." В смисъл има по-ячки хора, има и по-кльокави ...
Иначе и аз го имам този проблем - смених лагер отзад отдясно, който не виеше, но майстора ми каза че е за смяна, и след има-няма 5-6 хил. км. новият взе да вие. Сега пак го смених с FAG, да видим колко ще изкара - ако пак вземе да вие скоро, може би и аз трябва да гледам за смяна на главина ...


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот Ljubon » Сря 11 май 2011 9:35


vpetrovbg написа:...лагерите, които монтирах са SKF. Не били лоши и те разправят... mhihi mhihi mhihi

Разправят... mhihi
Това е най-добрата марка лагери! :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот radotom » Сря 11 май 2011 10:19


Ljubon написа:Това е най-добрата марка лагери! :idea:

Позволи ми леко да не се съглася! mhihi
radotom, на 02.04.2008, в темата за смяна на задни дискове написа: Приятел и механик ме агитира да обера този луфт с твърдението, че нищо няма да се влоши. За да реша спора (а и тъй като не е кой знае колко сложно и скъпо да си сменя лагерите, ако се наложи) го послушах.
За момента, вече 6000 км. резултата е 1:1.:lol:
В смисъл, че лагерите все още са здрави, не греят повече от нормалното, а скоро си направих 2 преходчета по 350км и... нямам оплаквания!
При всички случаи след монтажа, при поставена и стегната гума се уверете, че няма никакво задържане при завъртане на колелото на ръка, както и странни стържещи шумове.



а март 2011 написа:Допълнение след почти 3 години и над 50к км:
Номера на ремонтния комплект на SNR е R154.13
Вътре лагерчетата са 4Т-L45410 и LM11710.
Семеринга е CY 40 с размер 52/58 7.5

Хубаво е да си пише човек какво е правил, та да знае в някой студен и влажен ден след няколко години какъв го чака! mhihi mhihi

:lol: :lol: :lol:
Както се вижда от постинга - лагерите са SNR френски.
Също така, в чест на истината трябва да отбележа, че по въпроса колко трябва да е стегнат лагера губя с 1:0 от приятелчето-механик :?
Този, който го бях оставил с лек луфт сменях март месец...
Другия, дето обрахме целия луфт и и предполагах, че ще замине ... миии... още ми е в багажника неговия комплект лагери за смяна! :lol: :lol:


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот vpetrovbg » Нед 15 май 2011 20:40


Ljubon написа:
vpetrovbg написа:...лагерите, които монтирах са SKF. Не били лоши и те разправят... mhihi mhihi mhihi

Разправят... mhihi
Това е най-добрата марка лагери! :idea:

Колега аз знам много добре, кои са хубавите лагери! За това сложих и тампони на макферсона пак на SKF. Френските лагери SNR, а те са 100% френски, спокойно се мерят, като качество с SKF. Радо е направил отличен избор! :да:


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пасат Б3 - съсипва лагери

Мнениеот ktamen » Нед 15 май 2011 20:57


suba написа:Виж си шенкела колега.Ако е синкав или лагера има луфт в него го сменяй.Когато има този луфт лагера превърта в шенкела и прегрява,следва бързо износване.Временен вариянт е да нараниш шенкела със секач.Това предотвратява превъртането но е временнен вариянт.

Луфт между лагера и шенкела трябва да има (около 1 стотна) и лагера трябва да превърта. Друг е въпроса, ако луфта стане много голям и особено, ако шенкела посинее.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта