За водната помпа съм съгласен. Имах същият проблем. Ако е сменяна и е с пластмасовата турвинка 100% е превъртяла в оста

Просто са калпави и не стават тия помпи (10лв по-скъпа е с металната турбина) А това за отворената капачка!! Пълни глупости!! Как ще каращ с отворена капачка, при нормално работно налягане 0.7 бара? Какво ще накара изпаряващата се вода да се втечни?? Това е недопустимо

особено като изфорсираш стига до 1 бар!
Колега, как си я обезвъздушил??? Когато наливаш водата развиваш казанчето, вдигаш го високо горе и махаш изходящият маркуч на радиаторчето на парното, за да се напълни и обезвъздуши то (понеже е най-високата точка на охладителната система) след като потече малко вода, затягаш маркуча на радиаторчето и чак тогава връщаш казанчето на мястото му

Това го гледах вчера, след като смених гарнитура на главата (понеже вместо антифриз имах маслко) и не се оказа тя, а масленият охладител (над филтъра) така се сдобих с маслено охлаждане и приятна почивка в Бургас, без кола.
Мъка беше чистенето на маслото от охладителната система, и когато остане малко, стават такива аномалии, че ти се отщява да имаш кола.
А що се отнася за "частично запушен радиатор" не е зле да провериш и това. Пускай маркуча и надувай двете радиаторчета.
Виж кога стават аномалийте? След като отвори втория кръг или преди това
Успех, ще помагам скаквото мога

Ремонта е 90лв а гарнитурата 20.50лв

ако мислиш че си струва...
