


Пасат 1.8ABS аванс
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Понеже се сетих и за един тънък момент - На ABS двигателя има едно стъпково моторче. Когато откаже "контакта", който е на върха на буталцето започват да играят оборотите и двигателя много обича да се форсира на 2000 оборота или 2500 беше май. Дали проблема е от контакта, който е на върха на буталцето, може да се хване по предварението. На празен ход вместо - 6 градуса, предварението е изместено на 20 и нагоре. Изглежда странно и когато някой върне на 6 градуса, двигателя умира ...та се чуди и се мае.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: аванс Пасат 1.8ABS
bachest написа:Понеже се сетих и за един тънък момент - На ABS двигателя има едно стъпково моторче. Когато откаже "контакта", който е на върха на буталцето започват да играят оборотите и двигателя много обича да се форсира на 2000 оборота или 2500 беше май. Дали проблема е от контакта, който е на върха на буталцето, може да се хване по предварението. На празен ход вместо - 6 градуса, предварението е изместено на 20 и нагоре. Изглежда странно и когато някой върне на 6 градуса, двигателя умира ...та се чуди и се мае.
И на мен ми се е случвало това нещо, от там разбрах и че компа си мести ъгъла.
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: аванс Пасат 1.8ABS
/Всякакъв опит на всякакви майстори за центровка, без да са спрели автоматичната корекция на ъгъла на запалването, е жив пладнешки обир!/
На пасат 1,8 ABS ми направи аванса на 10гр предварение без комп- Ваското1 и каза че е ок.
На пасат 1,8 ABS ми направи аванса на 10гр предварение без комп- Ваското1 и каза че е ок.

- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Ще съживя темата за да попитам къде точно се гледат градусите?На маховика ли ги има или на белега?Как точно се определя къде са 6 и къде са 10 градуса?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Има си специален уред за целта, не става с гледане на белези само. Нарича се стробоскоп. Мой приятел има Мк2 с 1.8 моно и доста се впечатлих от вървежа му, при все,че съм карал и возил в по-мощни коли, карал съм и други със същия мотор, но тоя не си иска гумите,само му е дадено малко повече предварение от делкото.
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: аванс Пасат 1.8ABS
stefan4o написа:Има си специален уред за целта, не става с гледане на белези само. Нарича се стробоскоп. Мой приятел има Мк2 с 1.8 моно и доста се впечатлих от вървежа му, при все,че съм карал и возил в по-мощни коли, карал съм и други със същия мотор, но тоя не си иска гумите,само му е дадено малко повече предварение от делкото.
Точно така със стробоскопа гледаш маховика и белега,но на него ли са индикирани градусите?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Зависи какво имаш предвид под 'индикирани'.
Като правило има 2 белега - 0* и 6* преди ГМТ.
До колкото са ми казвали, има маховици, на които не е означен нулевия ъгъл.
Като правило има 2 белега - 0* и 6* преди ГМТ.
До колкото са ми казвали, има маховици, на които не е означен нулевия ъгъл.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Ами като цяло идеята е посредством лампата да се хване 0та. После вече се отчита моментът на подаване на искрата на първи цилиндър и спрямо нулата индикира градуси преди ГМТ. Когато започнеш да въртиш делкото се вижда как белегът започва да се мести, все едно моторът е угасен, такова усещане има(лъжливо, разбира се). Инак при някои има 0 и 5/6 белязки, но има и мотори като моя дето са с основно/статично 18гр. не съм видял втори белег. Мое лично мнение, без да ангажирам никого с него е, че за коли с газ и статично 5гр. може да се увеличи и да стане дори 10-12. Тягата е ниските се усеща доста след такава промяна. На АБУ съм карал с 14-16гр статично при заводски 5 и имаше доста сила в ниски и средни, за сметка обаче на високите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта