С Пасаткото на аутобана не повече от 130, а със служебните пежа - 150-170. Иначе на първокласните с Пасата и пежарите около 100-110.
Но при мокър път поне с 20% надолу...
При каква скорост усещате колата сигурна...
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На магистрала до сега 160 съм вдигал един път на сухо и нямаше хора около мене, колата залепва за пътя, обаче наистина много се напрягаш и не си струва това, много харчи, стрелката на бензиномера пада главоломно надолу
130-140 е перфектната скорост - караш си спокойно, знаеш, че ако се наложи да спираш, всичко е точно
Освен това 140 ги поддържа с една трета натиснат педал за газта - 6.3 на сто ми дава разход при тази скорост...


Никой не пише за двигателя а предполагам, че има разлика между 1.6 и Г60 и др. подобни. С 2Е 115к. границата е 160 според мен. От 130 до 160 не се усеща кога набира, после волана олеква и колата сякаш губи сцепление. Пробвал съм я до 190 като я купих ама си е мъка. На 210 които ги дават като максимални, оборотомера ще стигне червеното. Интересно, че Б1 1.6 също се държеше стабилно до 160. Б2 1.8 комби повече от 150 не можеше да дигне.
За най идиотско каране съм виждал автобус Митсубиши на Груп. На отъпкан сняг ме задмина с поне 140 и влезе в завой на магистралата. Аз намалих защото бях сигурен, че ще го врътне. За щастие не поднесе и ако си мислите, че не е возил пътници да поясня БЕШЕ ПЪЛЕН.
За най идиотско каране съм виждал автобус Митсубиши на Груп. На отъпкан сняг ме задмина с поне 140 и влезе в завой на магистралата. Аз намалих защото бях сигурен, че ще го врътне. За щастие не поднесе и ако си мислите, че не е возил пътници да поясня БЕШЕ ПЪЛЕН.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:.. до 200, защото по-нантатък не съм пробвал още!
Колеги, понеже ме засрамихте, че съм неразумен шофьор, да уточня, че тия 200 съм ги дигал само веднъж, за няколко секунди и не съм натискал повече, защото ме е страх! Беше идеално сухо и без коли наоколо
По принцип по магистралата (всеки ден пътувам 30 км по нея) карам с 90-110. Ако е мокро (като сега) с мах 90! А има ли сняг, дори и със зимни гуми не вдигам повече от 60-70!
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Със 110 е най стабилна, иначе съм вдигал почти 150 ама става леко нестабилна а и нали е 4 степенен автоматик и двигателя почва да се товари повечко. Затова си карам със 110-120 ако се наложи да изпреваря и до 140 мога да вдигна, ама повече гледам да не си позволявам. Много работи съм сменил по колицата, знам че е ок, ама като се замисля че все пак е 15 годишна машина и и нямам 100% доверие.
Re: При каква скорост усещате колата сигурна...
_WV_ написа:Здравейте![]()
а при аквапланинга нещата стоят така според мен-с нови гуми до 80км не ме хваща,но примерно вчера със 100км се попързаля 2-3 секунди/кофти тръпка и познато за мен усещане/
Как стоят нещата при вас?
За да има малко техника във вашата тема, нещата седят така 100 km/h = 100000m/3600s = 27.7(7) m/s. 'Попарзалване' 2-3s e точно 55.5(5)m или 83.3(3)m. Mагистралата е широка около 12m. Ако си се движил в средната лента имаш 6m до коя да е от мантинелите, или да да не се заковеш трябва да се 'попързалваш' (вектора на скоростта ти да сключва с допирателната на 'средната линия' на пътя) под ъгъл не по-голям от 6.2deg или 4.12deg при 3 секунди парзаляне, и двата ъгъла са по-малки от коридора на пилотираното кацане на 'Чалъджър' (и 'Буран', разбира се), там използват 'пи' до 1500-ния занак.
Извинете пак се разписах, а исках да кажа следното: 'Щом четете това, Неуязвимий (не се сдържам), значи че оцелявате в абсурдни ситуации и това за вас е 'добре познато усещане'. За мен нещата седят така: 'още не ми се е случвало такова нещо, инак как щях да се наслаждавам на такива постове'!
Не се заяждам, просто не устоявам на небивалиците!
Успех, при тези хлъзгания ще Ви е необходим.
Последна промяна от Emo на Съб 23 сеп 2006 2:42, променено общо 1 път.
Re: При каква скорост усещате колата сигурна...
Emo написа:_WV_ написа:Здравейте![]()
а при аквапланинга нещата стоят така според мен-с нови гуми до 80км не ме хваща,но примерно вчера със 100км се попързаля 2-3 секунди/кофти тръпка и познато за мен усещане/
Как стоят нещата при вас?
За да има малко техника във вашата тема, нещата седят така 100 km/h = 100000m/3600s = 27.7(7) m/s. 'Попарзалване' 2-3s e точно 55.5(5)m или 83.3(3)m. Mагистралата е широка около 12m. Ако си се движил в средната лента имаш 6m до коя да е от мантинелите, или да да не се заковеш трябва да се 'попързалваш' (вектора на скоростта ти да сключва с допирателната на 'средната линия' на пътя) под ъгъл не по-голям от 6.2deg или 4.12deg при 3 секунди парзаляне, и двата ъгъла са по-малки от коридора на пилотираното кацане на 'Чалъджър' (и 'Буран', разбира се), там използват 'пи' до 1500-ния занак.
Извинете пак се разписах, а исках да кажа следното: 'Щом четете това, Неуязвимий (не се сдържам), значи че оцелявате в абсурдни ситуации и това за вас е 'добре познато усещане'. За мен нещата седят така: 'още не ми се е случвало такова нещо, инак как щях да се наслаждавам на такива постове'!
Не се заяждам, просто не устоявам на небивалиците!
Успех, при тези хлъзгания ще Ви е необходим.
Здрасти

това,че можеш да смяташ така е похвално за теб

може и аз да греша

- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Колегите са доста прави че трябва да се кара разумно ,а самия аз по някой път се увличам и стресирам жената.КОлата си я чувствам стъбилна до колкото съм дигал за кратко няколко пъти-180 km/h,иначе 120-140 km/h и колата е залепена като за пътя и повече не ,що то найстина станаха паметниците по пътищата повече отколкото в централни софийски гробища
Re: При каква скорост усещате колата сигурна...
_WV_ написа:Но,ти ги разбираш повече-може би имаш и много практика!
Практика в тези работи нямам, особена, усещал съм около два пъти в живота си 'олекване' на предницата, получава се воден клин като при хидродинамичен лагер (големите парни турбини имат такива лагери), за достатъчно кратко време, за да оживея от една страна и достатъчно дълго за да осмисля необходимостта от нови гуми (след 2 дни имах вече нови гуменетки) от друга. Даже сега си спомням и къде се появи 'усещането', на магистрала 'Тракия' качването към тунела 'Траянови врата' идвах от Пловдив, тъкмо беше ни праснал един дъждец март месец 2005 и водата кротко се оттичаше диагонално на платната. След като забих новите гуми нямах вече такива 'усещания'
Сега като се замисля преди години влезнах с около 160 km/h в подобна пътна ситуация с една Хонда Акорд (връщах се от Пловдив), но тогава бях на 24 и колата беше стабилна.
Човек в такива моменти може да се заблуди, особено за продължителността на 'екшъна'. На мен ми стана забавно, как след един смислен въпрос си постнал небивалици и си събрал около 2-3 страници постове, без на някой да му направи впечатление какво си написал след заглавието на темата.
А сега на въпроса: много ми е трудно да ти отговоря, тъй като скоростта, с която се движа е следствие на 'усещането' (аз предпочитам думата 'преценка') за стабилност на автомобила. Досега винаги съм го 'усещал' стабилен', в целя диапазон на 'съобразени' скорости на движение.
Със здраве и ти пожелавам по-малко такива 'усещания'.
Успех.
п.п. ебати спама изсипах!
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колеги, държа да ви напомня че автора на темата иска инфо за пасат В3 единствено!
досега прочетох много мнения на хора които говорят за съвсем други коли-моля ви спрете се! след малко ще поразчистя.
а сега по темата. със старите оригинални и меко возещи амортесьори се чуствах много дискомфортно след 120. аз по принцип имам една крузин' спийд от 90-110 която си поддържам равно през почти цялото пътуване.
след като сожих новото окачване (кони спорт с регулируема твърдост но без понижаване) и го напърчих на най коравия сетинг, комфорта изчезна но от тогава усещам колата по коренно различен начин като поведение на пътя! аз държа само на това-комфорта ми е на много заден план!
наложи ми се да бързам много през ранната есен и с поддържане на 170-180 по тракия бая време имах усещането че карам с 90-колата се лепи за пътя и не помръдва изобщо!
окачването има огромно значение за поведението на колата-конкратно за ФВ защото отзад имаме повечето зависимо окачване което е много шантаво по отношение на стабилност/комфорт.
така че-който иска комфорт-да забрави да кара бързо защото колата се усеща мека и кекава.
досега прочетох много мнения на хора които говорят за съвсем други коли-моля ви спрете се! след малко ще поразчистя.
а сега по темата. със старите оригинални и меко возещи амортесьори се чуствах много дискомфортно след 120. аз по принцип имам една крузин' спийд от 90-110 която си поддържам равно през почти цялото пътуване.
след като сожих новото окачване (кони спорт с регулируема твърдост но без понижаване) и го напърчих на най коравия сетинг, комфорта изчезна но от тогава усещам колата по коренно различен начин като поведение на пътя! аз държа само на това-комфорта ми е на много заден план!
наложи ми се да бързам много през ранната есен и с поддържане на 170-180 по тракия бая време имах усещането че карам с 90-колата се лепи за пътя и не помръдва изобщо!
окачването има огромно значение за поведението на колата-конкратно за ФВ защото отзад имаме повечето зависимо окачване което е много шантаво по отношение на стабилност/комфорт.
така че-който иска комфорт-да забрави да кара бързо защото колата се усеща мека и кекава.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
На моя окачването си беше както си е дошъл от Германция и на всички амортисьори пишеше VW/АUDI та затова не им знам марката по въпросната магистрала Тракия съм карал със 190 и колата се държеше стабилно и не се притеснявах много от скоростта, но след като си заминаха задните амортисьори сложих некви монро маслени и след 160 вече усещах нестабилност в задната част на колата.
Монрото обаче се оказаха боклук и са съм с некви задни амортисьори, които не им знам името, но на магистралата колата се държи както с монрото.
Всичко това е за седан В3 по мисля по хубавия участък от магистралата от София до Траянови врата.
Монрото обаче се оказаха боклук и са съм с некви задни амортисьори, които не им знам името, но на магистралата колата се държи както с монрото.
Всичко това е за седан В3 по мисля по хубавия участък от магистралата от София до Траянови врата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта