Проблем с климатик- компресор

Техническа и сервизна информация за Passat
novpirat
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 01 май 2010 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VT

Re: Проблем с климатик- компресор

Мнениеот novpirat » Нед 03 юли 2011 11:26


18062011(036)_resize.jpg

Ползвам снимки на колегата за да попитам знаещите - Затапен ли трябва да е или има някаква предпазна функция?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатик- компресор

Мнениеот zfa159 » Нед 03 юли 2011 12:11


На тези,които съм разглобявал, там има една пластмасова глупост като тапичка,лично аз нямам идея за какво е :)
:beer


novpirat
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 01 май 2010 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VT

Re: Проблем с климатик- компресор

Мнениеот novpirat » Нед 03 юли 2011 14:56


:D zfa159 и ти щом незнаеш - няма кой да каже. При мен намерих медна тел ф4 с о пръстен и някаква епоксидна смола./Мисля че някой е правил нещо преди мен -едва ли е заводско/ Беше се издънило и прави връзка между камерата за високо налягани и задбуталното пространство.Аз допускам да е някакъв предпазен авариен клапан. В смисъл, ако всичко друго откаже, да спре компресора да превишава налягането от там да избие, макар че на капака има подобен клапан. Но той избива в атмосферата докато този би могъл да елиминира фунцията на компресора в затворената система. Това си мисля, но дали е така ??? :?:
:beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатик- компресор

Мнениеот zfa159 » Нед 03 юли 2011 19:36


Ами ако е за това,явно на всички компресори не работи mhihi Редовно или и късат оста или си чупят буталата или се спират сами по друг начин,когато откаже охлаждането и фреона вдигне 30-40 атмосфери (масово ел. датчик за спиране не ги спира).Принципно този клапан отзад има функцията да регулира налягането и да го държи постоянно при различните обороти,като над някакво налягане вече отваря напълно и така уж спасява компресора.
До сега не съм доживял да видя 7V16,който да е спасен от някоя от защитите и да не е станал на кайма...не им избиват задните клапани,не им сработват и защитите на вътрешния клапан (този отзад на клапанната дъска уж при 32-35 бара байпасира напълно налягането за да спаси компресора).
При Пасат В3/В4 и Голф 3,датчика за налягането на фреона е след дехидратора и електрически няма как да спре компресора,когато дехидратора се запуши,а налягането в частта компресор-кондензатор,тогава става 30 и повече атмосфери за нула време.При Голф 4 пък (също се използва този компресор),датчика просто няма ел. защита и не изключва,дори налягането при него да стане толкова високо (да кажем,че спрат перките,което е редовно за Голф 4) и компресора става на салата.
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта