Проблем с климатик- компресор
Re: Проблем с климатик- компресор
Ползвам снимки на колегата за да попитам знаещите - Затапен ли трябва да е или има някаква предпазна функция?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатик- компресор
На тези,които съм разглобявал, там има една пластмасова глупост като тапичка,лично аз нямам идея за какво е 



Re: Проблем с климатик- компресор



- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатик- компресор
Ами ако е за това,явно на всички компресори не работи
Редовно или и късат оста или си чупят буталата или се спират сами по друг начин,когато откаже охлаждането и фреона вдигне 30-40 атмосфери (масово ел. датчик за спиране не ги спира).Принципно този клапан отзад има функцията да регулира налягането и да го държи постоянно при различните обороти,като над някакво налягане вече отваря напълно и така уж спасява компресора.
До сега не съм доживял да видя 7V16,който да е спасен от някоя от защитите и да не е станал на кайма...не им избиват задните клапани,не им сработват и защитите на вътрешния клапан (този отзад на клапанната дъска уж при 32-35 бара байпасира напълно налягането за да спаси компресора).
При Пасат В3/В4 и Голф 3,датчика за налягането на фреона е след дехидратора и електрически няма как да спре компресора,когато дехидратора се запуши,а налягането в частта компресор-кондензатор,тогава става 30 и повече атмосфери за нула време.При Голф 4 пък (също се използва този компресор),датчика просто няма ел. защита и не изключва,дори налягането при него да стане толкова високо (да кажем,че спрат перките,което е редовно за Голф 4) и компресора става на салата.


До сега не съм доживял да видя 7V16,който да е спасен от някоя от защитите и да не е станал на кайма...не им избиват задните клапани,не им сработват и защитите на вътрешния клапан (този отзад на клапанната дъска уж при 32-35 бара байпасира напълно налягането за да спаси компресора).
При Пасат В3/В4 и Голф 3,датчика за налягането на фреона е след дехидратора и електрически няма как да спре компресора,когато дехидратора се запуши,а налягането в частта компресор-кондензатор,тогава става 30 и повече атмосфери за нула време.При Голф 4 пък (също се използва този компресор),датчика просто няма ел. защита и не изключва,дори налягането при него да стане толкова високо (да кажем,че спрат перките,което е редовно за Голф 4) и компресора става на салата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта