Mека връзка на Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3

Мнениеот i.e.i » Вто 11 окт 2011 15:47


по зле от преди стана много повече шум

Не си я сложил на място(да "легне" добре).Откачи назад по тръбата някоя скоба (да е свободно)и го намести .




Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3

Мнениеот genov1 » Сря 19 окт 2011 15:58


Колеги вчера най-после си смених меката връзка. Старите скоби ги свалих като си направих нещо като кука от 8мм арматурно желязо и като напънах с една тръба дълга около 2,5м ги изкара като кътни зъби. Старата мека връзка беше напълно изгоряла или липсваще щото нощо не намерих там. Само че като сложих новата тя доста надигна и се наложи на сложа старите скоби щото новите нямаше да влезнат. Ако ги разпъна предварително дали няма да стане, щото така ми се струва мисията невъзможна. Вие как успяхте да ги излъжете


Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3

Мнениеот volen777 » Пет 21 окт 2011 9:53


Много трудно ги сложих аз скъсах 2 ремъка. Сложих старите щото от напъване на маса счупих една от новите. Едната скоба от към скоростната кутия сложих с помоща пак на стар ремък, но понеже ремъка минава само 1 път през скобата после трябва да се реже е аз не го срязах и още си е там изместен и опънат към тръбичките на рейката да ми е по лесно след време да я махна ако се наложи за сега от 200км не се е разтопил. Другата скоба сложи като я разпънах първо на масата като на снимката само дето сложих вместо желязото от снимката един пирон с отрязана глава за да може по лесно да се махне като сложиш скобата. Пирона е с размери 5мм и с дължина 92мм но на един руски сайт пишеха че слагат нещо като клин на 95 мм май ама нямаше снимки. Значи на масата като опъвах скобата за да пъхна пирона вкарах единия болт в една тръба и почнах да напъвам на горе и напред за да може да се разпъва и в дете части от скобата защото като напъвах само нагоре се счупи новата скоба. Ще го схванеш как точно да я опъваш. И след като сложих пирона махнах болтовете сложих скобата където трабва и пак невлизаше затова напънах другата скоба с ремъка, а там кадето трябва да влезне 2-рата скоба от долната страна напънах с един крик и шлосерска отверка тръбата към гърнетата за да може да се скъси разстоянието и да влезне долния край на 2-рата скоба. После с един чук избих пирона дето разпъваше скобата, тоя пирон го бях сложил към ръба на скобата за да се избие по лесно. Май сложно го обясних а. :) Но да ти се оплача, че при мен ръмжи повече от преди явно не се е наместила гарнитурата както трябва но се уморих да напъвам, мислих че като се нагрее ще омекне и ще уплътни, но не е още си ръмжи. Не съм откачал тръбите на гарнетата защото вледам ръждата добре е уплатнила снадките. Ако ги разкъча ще трабва маи някакси да ги уплътнявам. Ако нещо несъм го дообяснил питай
Прикачени файлове
skobite.jpg


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3

Мнениеот pas1.8mi » Съб 22 окт 2011 8:46


Ремъка се прекарва през скобата прегънат на две!Така хем е по-здрав,хем се използва многократно!Вчера пак сменявах леща по този метод без никакви проблеми!


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Питане за мека връзка на Пасат Б3

Мнениеот genov1 » Вто 25 окт 2011 14:49


volen777 написа:Много трудно ги сложих аз скъсах 2 ремъка. Сложих старите щото от напъване на маса счупих една от новите. Едната скоба от към скоростната кутия сложих с помоща пак на стар ремък, но понеже ремъка минава само 1 път през скобата после трябва да се реже е аз не го срязах и още си е там изместен и опънат към тръбичките на рейката да ми е по лесно след време да я махна ако се наложи за сега от 200км не се е разтопил. Другата скоба сложи като я разпънах първо на масата като на снимката само дето сложих вместо желязото от снимката един пирон с отрязана глава за да може по лесно да се махне като сложиш скобата. Пирона е с размери 5мм и с дължина 92мм но на един руски сайт пишеха че слагат нещо като клин на 95 мм май ама нямаше снимки. Значи на масата като опъвах скобата за да пъхна пирона вкарах единия болт в една тръба и почнах да напъвам на горе и напред за да може да се разпъва и в дете части от скобата защото като напъвах само нагоре се счупи новата скоба. Ще го схванеш как точно да я опъваш. И след като сложих пирона махнах болтовете сложих скобата където трабва и пак невлизаше затова напънах другата скоба с ремъка, а там кадето трябва да влезне 2-рата скоба от долната страна напънах с един крик и шлосерска отверка тръбата към гърнетата за да може да се скъси разстоянието и да влезне долния край на 2-рата скоба. После с един чук избих пирона дето разпъваше скобата, тоя пирон го бях сложил към ръба на скобата за да се избие по лесно. Май сложно го обясних а. :) Но да ти се оплача, че при мен ръмжи повече от преди явно не се е наместила гарнитурата както трябва но се уморих да напъвам, мислих че като се нагрее ще омекне и ще уплътни, но не е още си ръмжи. Не съм откачал тръбите на гарнетата защото вледам ръждата добре е уплатнила снадките. Ако ги разкъча ще трабва маи някакси да ги уплътнявам. Ако нещо несъм го дообяснил питай

Колега и аз си сложих вече новите скоби с помоща на тази кука за която бях споменал. С нея става много лесно, като вземеш достатъчно дълга тръба скобите се разпъват почти без никакво усилие. Обаче и при мен не е 100 % задоволителен резултата, новите скоби пак не стягат достатъчно силно и като запаля на студен двигател пак тракат малко. Според мен просто не са много качествени. Но при мен поне ръмженето се махна, така че за сега мисля така да карам. Иначе съм го измислил как може да стане, само ми трябва малко пружинна стомана. А според мен да се разпъват предварително не е много правилно, понеже ако се разтворят много след това не могат да се върнат напълно и няма да притискат лящата достатъчно и пак ще изпуска малко газове. то и затова пак ще ръмжи, както е станало при теб


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Mека връзка на Пасат Б3

Мнениеот genov1 » Вто 31 яну 2012 16:27


Малко ъпдейт по темата. Понеже ми се наложи да свалям главата заради изгоряла гарнитура, при свалянето на меката връзка едната скоба се разтегна доста, а другата се Шчупи. Извод: повече не бих си купувал части от евро07
Picture 089.jpg


harlova
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Mека връзка на Пасат Б3

Мнениеот harlova » Вто 31 яну 2012 19:33


То за такива случаи според мен е по-добре да се иде на майстор...


Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Re: Mека връзка на Пасат Б3

Мнениеот volen777 » Пон 20 фев 2012 18:26


При мен се скъса тръбата между колектора и първото гърне преди снаждането изглежда е имало някакво усилие на напън по цялата изпускателна система. Лошото беше че таман бях стигнал в Плевен на изписването на новото попълнение в семейството и горкото слуша рънжене 85 км докато се приберем. Нямах нерви да се занимавам и я закарах на сервиз където са смъкнали въпросната тръба и за я заварили и обратно на колата и са наместили меката връзка. Това беше края на Октомври до сега никви ядове колата си мърка така приклучи моя проблем.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Mека връзка на Пасат Б3

Мнениеот genov1 » Вто 21 фев 2012 10:49


Свалянето и слагането на въпросните скоби не е чак толкова трудно, ако имаш инструмент (кука), проблема според мен в случая е че не могат да се намерят читави части. Сега си взех от косер нови скоби по 3 лв парчето, и с тях като карам на задна пак се чува ..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта