Козметични проблеми Passat B5.5
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Козметични проблеми Passat B5.5
Бравос, станало е "оргиналдЪ"
- veni55
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 16:58
- Автомобил: Passat B5.5 1.9TDI 130
- Двигател: AWX - 2005
- Местоположение: пловдив
Re: Козметични проблеми Passat B5.5
fosents написа:Проблема с лоста е решен. Направих го при Слави в Люлин. Разбрах и къде да отида за да ми боядисат изтърканите части.
Колега кожата оригинална ли е или тука шита?И колко струва?
- fosents
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
- Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
- Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
- Местоположение: София
Re: Козметични проблеми Passat B5.5
veni55 написа:Колега кожата оригинална ли е или тука шита?И колко струва?
50 лева ми взе. Шита е с естествена кожа.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Козметични проблеми Passat B5.5
А със свалянето на маншона на скоростите как се справи. Че в нашите Пасати това си е едно приключение
.
За радиото, аз бих ти препоръчал това, което аз ползвам - екскарлинк. Моля да не се счита за реклама. Относително скъпичко решение, но пък изпробвано и доказало се. Емулира чейнджър със 6 диска, на които отговарят 6 папки в паметта. Количеството на трекове във всяка папка, според документацията е до 99, но при мен си поддържа и повече(в едната имам над 150). Поддържа USB флаш, СD/MMC карти, аудиовход от 3.5 мм жак. Включва се в буксата на чейнджъра, като неговата работоспособност не се нарушава, поне в моя случай е така. Има вариант с вграден блутут, но преки впечатление от тази модификация нямам, високоговорящата система за телефона... впрочем телефониТЕ съм я организирал по друг начин.
Замяната на оригиналното радио с някое по-модерно може и да осигури (но може и да не осигури) по-качествен звук и по-висока функционалност, но:
1. Нарушава се оригиналния дизайн на колата, макар да има модели, които сравнително добре се вписват в интериора.
2. В 99% от случаите се губи индикацията на информацията от дисплея на радиото върху дисплея на таблото, когато такава е имало (т.нар. "голям дисплей", обикновено се монтира на коли, които фабрично са били с MCD или MFD). Не че няма начин този проблем да се преодолее, но е сложно и скъпо. Не че и тази загуба е болка за умирачка, но си е удобство.
По същия начин стои въпросът с управлението на радиото от бутоните на волана, ако има такива.
3. Увеличава се рискът от кражба - оригиналните апарати са като че ли малко по-непривлекателни за крадците. Дано не ме чуе дяволът.
Почети в аудиораздела, порови се с търсачката, доста е изписано по темата.

За радиото, аз бих ти препоръчал това, което аз ползвам - екскарлинк. Моля да не се счита за реклама. Относително скъпичко решение, но пък изпробвано и доказало се. Емулира чейнджър със 6 диска, на които отговарят 6 папки в паметта. Количеството на трекове във всяка папка, според документацията е до 99, но при мен си поддържа и повече(в едната имам над 150). Поддържа USB флаш, СD/MMC карти, аудиовход от 3.5 мм жак. Включва се в буксата на чейнджъра, като неговата работоспособност не се нарушава, поне в моя случай е така. Има вариант с вграден блутут, но преки впечатление от тази модификация нямам, високоговорящата система за телефона... впрочем телефониТЕ съм я организирал по друг начин.
Замяната на оригиналното радио с някое по-модерно може и да осигури (но може и да не осигури) по-качествен звук и по-висока функционалност, но:
1. Нарушава се оригиналния дизайн на колата, макар да има модели, които сравнително добре се вписват в интериора.
2. В 99% от случаите се губи индикацията на информацията от дисплея на радиото върху дисплея на таблото, когато такава е имало (т.нар. "голям дисплей", обикновено се монтира на коли, които фабрично са били с MCD или MFD). Не че няма начин този проблем да се преодолее, но е сложно и скъпо. Не че и тази загуба е болка за умирачка, но си е удобство.
По същия начин стои въпросът с управлението на радиото от бутоните на волана, ако има такива.
3. Увеличава се рискът от кражба - оригиналните апарати са като че ли малко по-непривлекателни за крадците. Дано не ме чуе дяволът.
Почети в аудиораздела, порови се с търсачката, доста е изписано по темата.
- fosents
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
- Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
- Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
- Местоположение: София
Re: Козметични проблеми Passat B5.5
Ами за свалянето не знам как става. Има май някаква скоба, но нямам представа. Мерси за информацията за аудиото. Още го мисля как точно да стане и накрая май ще си ползвам CD-Changer-а. Така и така качвам някоя нова песен на 2-3 месеца. 

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Козметични проблеми Passat B5.5
sashot написа:...
За радиото, аз бих ти препоръчал това, което аз ползвам - екскарлинк... .... Има вариант с вграден блутут, но преки впечатление от тази модификация нямам, високоговорящата система за телефона......
Нали същото казах и аз

Модификациите със син зъб не работят много добре, дори от там където аз си го купих не ми го препоръчаха, макар че е по-скъп.
Свалянето на гамата става с 2 скоби, има два улея точно до стрелките (от ляво и от дясно) принципно става и с подходящи пластинки
- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: Козметични проблеми Passat B5.5
Колега за фаровете и при мен единия трепереше при стоене на място. След регулиране от моя страна стана и до сега не е мръднал. Виж винтовете от зад на фара където се закрепя. Те са с една странна планка като щипка с възможност за регулиране. Като обереш луфта спира да мърда. Дано го обясних правилно но като го разгледаш внимателно ще ти стане ясно. Работата е за 15 минути.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта