"Сега вече след смяната му температурата закова на 100 градуса и не признава, дали колата е в движение или е на място. Маркучите са супер врели, като пусна парното имам усещането, че съм в пещ. Обаче долния маркуч на радиатора е студен!"
от първия пост.
Б4 1,8 висока температура след смяна на термостат
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
Колега, искаш да кажеш, че термостата ми отваря втория кръг с закъснение???
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
то това е ясно,самата дума" закова" предполага за поддържане,значи действане на уреда.Въпроса е дали е дефектен или има грешка при монтажа,или пък въздух в системата...
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
ако клапана на термостата не е от към топлата вода, то тогава ще започне да отваря с около 10 градуса по-късно. получава се защото не се нагрява от водата самия клапан (тази страна от която е пружината), а се нагрява от топлообмена. най-сигурно е да го провериш на котлона в тенджерата.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
Айде де, ако знам щех ли да си правя труда да изпиша толкова! Пича, който ми го смени е добро майсторче от ауди форума и всичко фолксфагеново и що е пройзводно на фолксфаген му е до болка познато
Пък де да знам, всичко е възможно! На термостата си пише, като при стария 87 С. Това означава, че трябва да почне да пуска антифриза през втория кръг, демек да започне да загрева долния маркуч. При мен в момента маркуча започва да се загрява леко едва, когато стрелката закове на 100 градуса и поработи известно време на тази температура

-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
абе горе доло добре го каза,само че действието му е на обратно.Водата първо минава през радиатора и после влиза в двигатела.Демек последно загрява долния маркуч.
viewtopic.php?f=6&t=299350 тук се дискутира подобен проблем,за това по добре дай още инфо,например губи ли вода.Ако не-купувай си друг или карай с този.
viewtopic.php?f=6&t=299350 тук се дискутира подобен проблем,за това по добре дай още инфо,например губи ли вода.Ако не-купувай си друг или карай с този.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
Да, видех темата на колегата, ама ми се струва, че неговия проблем е доста по малък от моя! 85 - 90 С, какво иска повече. Мен проблема ми е, че след като сложих новия термостат, стрелката, като достигне температура 100, заковава там и господ си е убива! И в града и по магистарлата 100 С:banghead:
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
грешка винаги може да се направи. като се прибереш на видин отиди при него и се консултирай. без сваляне на термостата няма да минеш. нормалната температура е около 90 градуса. на теб започва леко да ти топли долния маркуч при 100 градуса, защото термостата леко започва да отваря. колата няма да я прегрееш, не и зимата, но не можеш да я караш постоянно на 100 градуса, ще я прецакаш.
само от любопитство, като решиш проблема напиши как!
само от любопитство, като решиш проблема напиши как!
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
а и той няма да спори, защото щом на 100 градуса не топли долния маркуч няма как, трябва да провери термостата.
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
Термостата в тенджерата, ако и там отвори на 100гр го хвърляй. И новия първо в тенджерата и после в колата.
И си купи друга марка от друг магазин.
И си купи друга марка от друг магазин.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
[quote="Zlatina"]абе горе доло добре го каза,само че действието му е на обратно.Водата първо минава през радиатора и после влиза в двигатела.Демек последно загрява долния маркуч.
да и?
да и?
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
колега не може да се сложи термостата обратно .Стените на термостата не трябва да препречват пътя от водната помпа към радиатора . Пролетта се вкарах в същия филм като тебе .Купих нов 87с пишеше на него слагам и като закова на 97-100 гр. извънградско ,градско постоянно на 100 , долния маркуч студен а стрелката почти на 100гр застана на място и след малко почне да отваря термостата .Защо влязох в тоя филм - защото стария с който и съм сега показва не 90 а 1мм под надолу
.Върнах си стария и всичко си дойде на място .Иска нов то е ясно, но вземи не 87гр. а 84гр.

-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
viewtopic.php?f=6&t=286847 И при мен е така.Стария се предаде тая есен.90 градуса ги вдигаше зорлем и то при изкачване.При спускане,при околна температура 7 градуса не повече от 80.След смяната с Wahler стои по табло на 100.За сега съм спокоен,ще го видим напролет.По ми се ще,че таблото ме лъже,като знам на колко градуса пускаше перката на 1 и 2 степен май ме лъже с около 10 гр.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
колега наистина най-достоверно е в тенджерата.. изпитано многократно от доста хора.Ако не - нов , но преди да го сложиш отново да мине през тенджерата, че ако не става да можеш да го върнеш.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Б4 1,8 висока температура след смяна на тремостат
леле,леле,леле,ще помоля някой майстор да се включи в темата,че ми настръхва косата от глупости...
Първо понеже не разбирам немски да попитам колегата постнал горния линк,дали това /б/ е нормална температура или ДО там няма проблеми.Защо аз със Б4 и същия мотор трябва да работя на 90,а той видиш ли 100 е нормално щото е с друго купе.И накрая защо немеца ще прави нормалната температура с тънка черта на таблото,а ненормалната 90 с дебела.
Второ за първи път чувам за датчик на радиатор,който охлажда с 10 градуса и тогава спира.Аз не съм майстор в никой случай,но да попитам.Как аджаба ще се включи тази перка на 87 градуса,след като термостата на човека отваря на 100.И пак да попитам каква е файдата да изключи на 77,след като в двигатела е 100.То по тая логика този вентилатор няма да изключи никога без значение колко степени сте включили.А след като термостата ще е затворил и останалата в големия кръг течност ще се охлади от самосебе си защо да я доизстудява до 77гр..Идеята на единия кръг ще е да държи 80 градуса средно,а на другия 90-100.
На тези колеги дето се хвалят,че лятото им държи 70-80 да кажа и на тях-и вашите термостати не са добре.Както отваря на определени градуси така и затаря.Да загрееш малко повече и да ти се включи перката е по-нормално отколкото да се охлаждаш повече от нормалното.
Колегата да провери да няма въздух в долния маркуч.Термостата му няма логика да почне да отваряя на 100 гр.,тогава вече трябва да е отворил напълно.Ако не-нов.Останалото са глупости.
Моя сега държи 95,а лятото 90,взех си най-евтиния за 14 лв.
Първо понеже не разбирам немски да попитам колегата постнал горния линк,дали това /б/ е нормална температура или ДО там няма проблеми.Защо аз със Б4 и същия мотор трябва да работя на 90,а той видиш ли 100 е нормално щото е с друго купе.И накрая защо немеца ще прави нормалната температура с тънка черта на таблото,а ненормалната 90 с дебела.
Второ за първи път чувам за датчик на радиатор,който охлажда с 10 градуса и тогава спира.Аз не съм майстор в никой случай,но да попитам.Как аджаба ще се включи тази перка на 87 градуса,след като термостата на човека отваря на 100.И пак да попитам каква е файдата да изключи на 77,след като в двигатела е 100.То по тая логика този вентилатор няма да изключи никога без значение колко степени сте включили.А след като термостата ще е затворил и останалата в големия кръг течност ще се охлади от самосебе си защо да я доизстудява до 77гр..Идеята на единия кръг ще е да държи 80 градуса средно,а на другия 90-100.
На тези колеги дето се хвалят,че лятото им държи 70-80 да кажа и на тях-и вашите термостати не са добре.Както отваря на определени градуси така и затаря.Да загрееш малко повече и да ти се включи перката е по-нормално отколкото да се охлаждаш повече от нормалното.
Колегата да провери да няма въздух в долния маркуч.Термостата му няма логика да почне да отваряя на 100 гр.,тогава вече трябва да е отворил напълно.Ако не-нов.Останалото са глупости.
Моя сега държи 95,а лятото 90,взех си най-евтиния за 14 лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 39 госта