въпросната клапа при мен се оказа,че е счупена поради задръстване на филтъра.Като ми отвираха компресора вътре намериха парче медна тел не знайно от къде.не си личи да е отварян компресора....от струшките филтъра се прецаква а от там и клапата...
а един въпрос отнасящ се пак за климатроници.Моя Пасат е с климатроник и въпроса ми е мога да ли да включвам само винтилатора без климата?Вазможно ли е това и с кои бутони ?
По климатроника нема да откачаш нищо! Съединителя на компресора се захранва чрез една букса.Разединяваш я за през студеното време и така освен икономия удължаваш живота на самия компресор, щото той си върти и лете и зиме
Относно стъпковите моторчета е малко болест..Капсаловани са,но може да се сменят пласмасовите колелца от редуктора ако не е заминало ел.моторчето, и ако имаш големи нерви.Иначе на моргата ми го предложиха за 50лв.едното,а те са 3 при мен.