Климатроник, проблеми с клапата за външния въздух

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
jasenski
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот jasenski » Пет 23 мар 2007 20:50


Изображение




Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Съб 24 мар 2007 3:41


въпросната клапа при мен се оказа,че е счупена поради задръстване на филтъра.Като ми отвираха компресора вътре намериха парче медна тел не знайно от къде.не си личи да е отварян компресора....от струшките филтъра се прецаква а от там и клапата...


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Вто 27 мар 2007 12:07


а един въпрос отнасящ се пак за климатроници.Моя Пасат е с климатроник и въпроса ми е мога да ли да включвам само винтилатора без климата?Вазможно ли е това и с кои бутони ?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 27 мар 2007 12:37


Ако имаш копче Економи можеш, ако не, трябва да откачиш захранването на съединителя на компресора.


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Вто 27 мар 2007 19:12


аа :) не смея да откачам нищо по тоя климатроник :) ще си карам ако трябва и без вентилатор :lol:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Вто 27 мар 2007 19:52


K22 написа:Ако имаш копче Економи можеш, ако не, трябва да откачиш захранването на съединителя на компресора.

бутона "eco" не означава "economy", a "escape conditioner".


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Вто 27 мар 2007 23:29


моя климатроник е от другия вид с копчето AUTO :) и както казва К22 треа да пипам разни работи по компресора :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 28 мар 2007 7:16


По климатроника нема да откачаш нищо! Съединителя на компресора се захранва чрез една букса.Разединяваш я за през студеното време и така освен икономия удължаваш живота на самия компресор, щото той си върти и лете и зиме :wink:


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 03 апр 2007 9:25


Относно стъпковите моторчета е малко болест..Капсаловани са,но може да се сменят пласмасовите колелца от редуктора ако не е заминало ел.моторчето, и ако имаш големи нерви.Иначе на моргата ми го предложиха за 50лв.едното,а те са 3 при мен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, kele6, zdravkop64 и 74 госта