Малкото маркучле не е запушено, като му свалих края откъм разш. съд и стиснах дебелия маркуч няколко пъти водата започна да си тече вода, т.е. при налягането от помпата не би било проблем да си минава вода от там.
След това оставих колата да загрее 2-та маркуча излизащи от тройника започнаха да се загряват (този, който влиза в блока по-бързо), и при достигане на 90 градуса долния маркуч (от термостата -студен), 100 градуса- вряща вода маркуча пак студен. Според мен термостата не отваря, но все пак трябва да съм на 100% сигурен, че разсъждавам правилно. Другото, което ми направи впечатление е, че от 3-ника не тече вода докато колата работи, което ме води на мисълта, че може да се губи водата в следствие на издухана гарнитура

И последния ми засега въпрос е защо перката не се включи при 100 градуса и кой точно е нейния датчик, ако е един от 2-та, които са на тройника е разбираемо, но ако е другаде... ?
Благодаря предварителнО!