Така прави вентилатора,когато има изгоряла намотка или колектора е заминал и трябва да се побутне,за да се завърти и да започне да се върти,не мисля,че вината е в управлението,защото докато го тествате навън,му подавате по-високо напрежение,от колкото като е сложен и свързан към контролера - там той постепенно подава все по-високи напрежение,за да не се завърта от раз на е*ем ти обороти

.
Смяната на колектора съм я правил (не аз де,човека,при който си правя вентилаторите и перките) на поне 10 вентилатора и не само,че става,но и цената за смяната не е никак фрапираща

Общо взето за да се направи вентилатора от ляв за десен волан,трябва да се смени отпред турбината т.е. пластмасовото търкало с лопатките

Предвид,че е пластмаса и то не много здрава,шанса да се свали и сложи обратно,без да се изкриви и да започне да бие след това е много много малък.Вентилатори от десен волан има при бате Тони (в раздела с моргите

),да се замеряме с тях,обаждаш се,казваш си номера на твоя,казват ти дали има и ти пращат без да се занимаваш с глупости.
Общо взето това е засега,потърси някой,който иска и може да го оправи (нямам против да го пратиш и моят човек да го види,ама ще е поне след 5-ти догодина,а без вентилатор....) или не се занимавай и си вземи 1 вентилатор 2-ра ръка.
