Странно прекъсване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Сря 07 юли 2004 20:31


Sunny написа:Изображение
Проблема с писането на латиница е, че няма унифициран вариант на изписването на някои букви и всеки си ги пише както му скимне, затова е по-добре наистина да се пише на кирилица. Не мисля че на някой му е проблем да направи един допълнителен click и да прехвърли на кирилица


Незнам за другите, но лично мен единственото което ме дразни на латиницата е че не може да се чете бързо и мисълта минава по не гладко, пък и пречи на комуникацията.
Иначе по проблема. Може да е от много работи, аз бая зор видях докато оправя същия проблем на същия двигател.
Ламбда сонда, бензинов филтър, свещи, суми ти глупости още може да са причините, най добре откарай колата на качествена диагностика. 8)




Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Чет 08 юли 2004 12:03


Простете, но мисля, че доста се отклонихме от темата и задачата, а имено да помогнем на колегата...
Имах подобно придърпване, когато смених свещите нещата се поуспокоиха, подхвърлям просто една идея - дано свърши работа.
Чао и безаварийно 8)


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 08 юли 2004 12:10


Диагностиката ще каже какво му е за смяна иначе си е безпредметно хвърляне на пари докато го открие


WDW

Мнениеот WDW » Нед 25 юли 2004 23:31


На мен проблеми ми правеше дистрибутурната капачка !!!

Който не иска да пише на Кирилица и не уважава езика си не е Българин и няма място по тази земя !!!
Дедите ни са се борили за това и кръвта си са проливали, а разни ********* типове , който ги мързи да превключат един бутон ще развиват теории,че и стандарти за това как се пише на Латинцика....


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 26 юли 2004 17:29


WDW написа:На мен проблеми ми правеше дистрибутурната капачка !!!

Който не иска да пише на Кирилица и не уважава езика си не е Българин и няма място по тази земя !!!
Дедите ни са се борили за това и кръвта си са проливали, а разни ********* типове , който ги мързи да превключат един бутон ще развиват теории,че и стандарти за това как се пише на Латинцика....


???????? Това пък от къде го измисли ?????????? Айде да не говоря, щото ще се засегнеш... псевдопатриот такъв!!!!!! Що ти пука за азбуката, след като е на път да изчезне под напора на чуждите думи!!!!! Ако знаше само сърбите, гърците и турците какви националисти са, направо щеше да паднеш!!!! Ама ти очевидно не знаеш!!!!! А ние сме едни дупедавци!!!!!! Писнало ме и от такива като тебе, дето само ми говорят за националните идеали - вече няма такива. Тая държава се разпада!!!!! Защото явно повечето хора така искат.


Kamp

Мнениеот Kamp » Пет 30 юли 2004 10:44


Anonymous написа:.......

Такива са навсякъде, преди 3 год. когато разликата беше 6 ст. си струваше човек да сложи V-power но сега разтвориха ножицата до 12 ст. Усеща се разликата във вървенето на колата,но все пак цената си казва тежката дума.


Гост

Мнениеот Гост » Пет 30 юли 2004 13:30


съжалявам но компютъра ми е с френска клавиатура и нямам възможност да пиша на кирилица.
по темата- кажете фирмения сервиз на ВВ в Велико Търново добър ли е?
щото аз съм от плевен и ми е най близо, а пък имам същите проблеми с пасат 1.8 Ми с мотор АБС.
иначе колата върви добре но при подаване и отнемане на газта придърпва,независии колко плавно се натиска или отпуска педала.
всички консумативи са сменени- филтри,свещи


превод-vaskoto1


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 30 юли 2004 13:32


Sunny написа:Диагностиката ще каже какво му е за смяна иначе си е безпредметно хвърляне на пари докато го открие


Ще каже ама друг път точно, питаш ли ме мене колко диагностики съм правил- поне, ама поне 10 на поне 7-8места от най-хвалените.
И накрая един по-дебел, затова са много неприятни тези проблеми с прекъсване. :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 30 юли 2004 14:57


А как предлагаш човека да си реши проблема? Започва и сменя наред ли?
Като влезеш в сервиз със що-годе свесен стенд и майстори а не да и викаш "майсторе" защото не им знаеш имената и се съмняваш е нещо ще го смениш с тяхна част, ще го погледнат пак, ако не е от това което си сменил ще смениш друго и така докато го откриеш кое е и купиш само тази част/консуматив от където е проблема


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Пет 30 юли 2004 15:22


Anonymous написа: po temata- kajete firmenia serviz na VW v Veliko Turnovo dobur li e?
shtoto az sum ot pleven i mi e nai blizo, a puk imam sushtite problemi s passat 1.8 Mi s motor ABS.

На входа във Велико Търново в дясно, след Рено. Имат много техника и литература. Това го видях, защото минавам там преглед, относно майсторлък нямам наблюдения. Водят се представител на VW за Велико Търново.
На ул.Краков има някакъв който тества инжекциони BOSCH.
Аз съм със същия мотор, дано не ми се налага да ги търся.


patco_24
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 27 дек 2008 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот patco_24 » Пон 29 дек 2008 19:50


и аз имам подобни проблеми.Става дума за Passat s KR двигател.Kачва си оборотите когато си поиска,гасне по някой път,но при диагностиката ми казаха че трябва да се смени дроселната клапа(която не е малко пари).


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Пон 29 дек 2008 19:59


:shock
Архивите са живи :!:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 29 дек 2008 21:35


Лелеееееееее... Т'ва май е рекорд!
Темата е от 2004 година! :shock
Впрочем, начините на смесообразуване на АВS и KR са корено различни!
Колега, потърси темички за КР мотори (в Голф-секцията са по-срещани ;) )



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта