От 4 към 5 болта на джантата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: От 4 към 5 болта на джантата

Мнениеот basketwarrior » Сря 11 яну 2012 22:24


Един колега по-горе беше питал. В Германия го гледах Пасата около 2-3 хиляди евро с идеално табло и ламарини, което ще ми трябва на мен. А колеги много ли ще е нагло ако купя 3-ка abf. Голф и искам да сложа окачването ,спирачките,и двигателя в Пасата ? Малко извън темата ама да не пълня с нови теми :)




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: От 4 към 5 болта на джантата

Мнениеот radotom » Сря 11 яну 2012 23:17


brad4edat написа:Тези двата болта дето ще се навиват в по горната снимка от колегата дето е дал, се държат в отворите на магия, ама чисто на магия се държат в тези застъпени отвори в чугуна.

Цъъъ! Не! :lol: :lol:
Не се държат на магия болтовете, защото те не се навиват там!
Смъкни утре задното колело и погледни ;) На практика болтовете не се навиват в диска, а в шенкела зад него. Диска се притиска м/у шенкела и джантата и това са само проходни отвори.
В дадения случай не може да се получи проблем заради резби, защото такива няма. Не може да превърти и диска, защото Камен (колегата, за когото са правени) си избра дискове с по-голямо оригинално междуцентрово разтояние именно за да не се получи 'канал' по радиуса на диска.
Вече за опасноста от пръсване не споря!
Цялата история е монтирана на Е30, където е сложен и мотор със... хммм... смного коне! :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта