Тампони над амортисьори - колко им е живота ?

Техническа и сервизна информация за Passat
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 16 ное 2006 12:13


в зависимост от номера на рамата оригинален тампон струва около 150лв.
На брат ми в един от Унитрейдовете му бяха казали да си каже номера на шасито, резултата - 300лв бройката , но може и да са се объркали и това да е било за цена на два.
На Венто ТД 92-ра със сигурност е 150лв.
Така че нищо 4удно за Пасата да е 200-300лв бройката!




Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 16 ное 2006 13:56


Ако ти е 200-300 лв бройката това означава около 500лв средно комплекта. Като сложиш за смяна и реглаж поне още 50лв резултата е 550лв. Едни Лемфъорер да кажем са около 40лв комплекта. Ако с тия за 500лв изкарваш по 180 000 км да кажем а с другите 30000 трябва да смениш 6 комплекта за да изкараш 180000км а това са ти 240лв и 6 пъти смяна и реглаж са 300лв. това означава 540 лв общо. Какво означава това смисъл да дадеш 500лв за оригинални тампони нулев. Аз 30000км ги минавам за 1,5 години, а те тампоните може да издържат и 35-40 000км а това са 2 години. Все пак няма да ги караме вечно тия таралясници...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 16 ное 2006 14:53


Вярно че се продават доста ментета, но не чоже да се очаква от авточастите са повторно вграждане в МПС-то да имат същата издръжливост като тези, с които излиза серийно автомобила. Не и в България. Дори най - добрите части ще издържат най - много на половината като пробега/времето/ на оригиналните.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 16 ное 2006 15:32


dobrinb написа: Дори най - добрите части ще издържат най - много на половината като пробега/времето/ на оригиналните.

И да и не. Не е проблема от части само. За тези тампони е важно цялото окачване -> амортисьори, пружини, накраиници, реглаж, гуми .....


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 17 ное 2006 16:08


Dimiter, и аз моите ги смених преди две години и ония ден гледам, че и мойте капачки пак са се вдигнали.
Карам ги по-мако от 20 хил. Не помня на коя фирма са. Няколко пъти товарих доста колата та се чудя дали това им е "помогнало" да се износят толкова бързо.
У нас май много части са менте, макар да пише че са от Германия.

ivo8181 написа:Повечето са такива колега и мойте неможаха да искарат и 1г и сега сьм решил да давам порьчка да ми ги правят да пробвам и тях :idea:

Къде може да си поръчаш да ти ги изработят?


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 17 ное 2006 16:37


Колеги, аз мисля че не само някои резервни части, но и пътищата ни са голямо менте. Няма начин това да не се отразява не само на тампоните, а и на колата като цяло. Мен цяла седмица ме возиха в Мюнхен и около него, от където си взех колата и не видях една дупка по пътищата. Сигурно съм нямал късмет. А тука ........ Моите ги сменям вече втори път за около 30 000 км. Първите бяхя Топран, сега не знам какви са.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 17 ное 2006 21:26


Проучих аз за едни тампони някой пробвал ли е ТУРСКИТЕ АС-Метал
Магазина им е на бул. христо ботев след сливница в посока гарата отляво се пада. Тези тампони чух от приятели отзиви че издържат повече от топрана лемфьордера и др. Принципно фирмата прави части за окачване(шарнири,биелетки и т.н.)
ето и им сайта
http://www.asmetal.com/


Потребителски аватар
Koko26
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Koko26 » Пет 17 ное 2006 22:48


На мен също едни майстори ми казаха, че се правят в Турция и били много добри даже изкаха да ми слагат такъв тампон на двигателя, обаче аз не се навих и сложиха лемфьордер. Знае ли човек може и да съм сбъркал :dontknow:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 18 ное 2006 10:45


Искам да поясня,че това си е турска фирма И НЕ КРИЕ ЧЕ Е ТУРСКА:)
Едно рено 5 тука е с такива шарнири още части на ас-метал и са по издръжливи от френските(ако въобще са такива) OFF:Реното е една червена петица ходи на писта Калояново ако някой се сеща. Та за Тези на амотресьорите ще мина тея дни да видя какви цени са и ще ви кажа,че аз си мисля да си зема за ДВГ тампон преден и заден :)


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пон 20 ное 2006 20:38


откакто смених оригиналните тампони,тея дето ги продават за около 25-30 лв.карат по 10-15 хил.Последно смених левия във Вест-Ауто /официалния сервиз за Бургас/,струваше към 70 лв./ само два пъти повече от неоригиналните/със смяната идва към 90 лв.,сложиха ми тампон марка Ruville /така май се пише и явно им е доставчик за части щото и други работи дет съм сменял от тях са с тази марка/,та и той не изкара повече от останалите дето съм слагал,така че стигнах до извода,че се тая какъв тампон ще сложиш,явно по нашите пътища и луноход да е и той няма да издържи на тея дупки и простотии.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Вто 21 ное 2006 15:18


Абе не е точно така. Определено оригинален тампон ще те изкара многокретно повече в сравнение с какъвто и да е друг тампон. Това е техническата страна на въпроса. Проблемът обаче се появява, когато се намеси финансовата част - в Юнитрейд оригинален тампон за Джетата ми струва 150лв/бр.
Очевидно е, че няма как да се очаква комплект тампони на цена 50-60лв да изкара колкото комплект на цена 300лв. Всички знаят, че по-добро от оригиналното няма, но далеч не всички могат да си го позволят за съжаление.
Общо взето караме относително стари коли и ни се иска да вървят като нови. Но това не винаги се постига лесно.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Вто 21 ное 2006 15:41


Колеги, бих искал да ви напомня, че в Юнитата продават части с щамповани на тях знаците на VW и Ауди. Това било гаранция за качество, одобрено от производителя на автомобили. Последно си купих горивен филтър от там, със всички щампи, а на опаковката пишеше че е произведен мисля в Хърватска или нещо подобно. Та ей заради тези знаци плащаме скъпо и прескъпо там. Аз съм купувал неща от магазина Ауто Хит на Хр. Ботев със заличени такива знаци от завода-производител на неколкократно по-ниски цени. Мисля, че в тия случаи качеството би трябвало да е едно и също.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 21 ное 2006 18:09


Просто и в Юнито не е всичко 100% гаранция въпреки безбожната цена. За тея пари се намират тампони които са предназначени да се тормозят много повече от оригиналните ;). т.е. в онлайн тунинг магазините.


kind
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kind » Сря 22 ное 2006 13:25


Здравейте колеги,

Вчера ми сложиха нови макферсони - SWAG. Според майстора били сравнително добри. Направих малко снимки:
снимка 1
снимка 2
снимка 3
Но ми се струва дали сега новите не са доста изскочили. Някъде по други теми се казваше за мин. и макс. разстояние между новия тампон и ламарината.
Само да не се окаже, че майстора не си е свършил добре работата.
Иначе колата подобри движението си. Направих и реглаж на предницата.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Сря 22 ное 2006 13:29


Колега, струва ми се, че са доста високо. При мен след смяната разстоянието беше 8 - 10 мм.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта