ABS B3 -ще го махам

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот zfa159 » Пет 13 яну 2012 9:57


Аз държа да си имам АБС-а (един ден,ако ви се случи,като на мен,да ви гръмне гума с висока скорост,ще разберете и защо толкова настоявам да си го имам :) ),затова го обяснявам така,както според мен е редно да се направи :) Хората в този форум предимно сменят какво ли не,само и само за да си сложат АБС,вие искате да ги махате mhihi
Разликата дали ще смениш този АБС с по-новия или ще сложиш обикновено серво и помпа,е не повече от 100лв.За 100лв няма и да се замисля дали да остана без АБС :)
:beer




kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 13 яну 2012 13:53


Прав си и то много!!!! Всичко е до :screwy


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот vaiper 1 » Пет 13 яну 2012 14:54


zfa159 написа:Аз държа да си имам АБС-а (един ден,ако ви се случи,като на мен,да ви гръмне гума с висока скорост,ще разберете и защо толкова настоявам да си го имам :) ),затова го обяснявам така,както според мен е редно да се направи :) Хората в този форум предимно сменят какво ли не,само и само за да си сложат АБС,вие искате да ги махате mhihi
Разликата дали ще смениш този АБС с по-новия или ще сложиш обикновено серво и помпа,е не повече от 100лв.За 100лв няма и да се замисля дали да остана без АБС :)
:beer

Прав си колега но ако го махне нема да има повече ядове с него а ако иска да си слага 2 ра рака некои а за гумите на всеки мойже дасе случи :Mr Green Fun


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот zfa159 » Съб 14 яну 2012 2:49


Ами хубавото на новите АБС-и е,че са доста по-изпипани и не правят проблеми (изключвам тези на Пасат В5 и В5.5,дето са един път просто...) :) Проблемите се свеждат до презапояване на платката,ако се спука някоя спойка (рядко,но им се случва понякога) или до прецакване на някой датШик :) хубавото е,че датчиците на новият АБС (ИТТ МК20),са по 25-6лв цена за преден (срещу 160лв за сегашния преден за Тевес МК2 :) ) и около 160-70лв за заден (ама пък преден става и отзад с лека доработка).Готиното е,че ИТТ МК20 позволява да се ползват сегашните датчици на колата (т.е. не трябва да се сменят сегашните,ако са си здрави).
Общо взето аз брах ядове с моят,не мога да отрека,но сам съм си крив.Взех АБС от ударен Голф 3 първоначално,сложих си го и го подкарах,само че работи няколко дни и умря от нищото (минах през една дупка и лампата изгря).Оказа се,че колата е била ударена точно в областта на АБС модула и платката му е била разцепена вътре и е прекъснала след кратка работа при мен (това след аутопсията стана ясно,външно нямаше никакви белези от удара).Предвид цената,за която го взех (повече от смешна) не ме е било яд нито секунда,такава му е била съдбата просто,седи за резервни части (клапаните са отделно :) ).Следващото попадение беше В4-ка на части в много добро състояние,сложих блока на мястото му и вече почти 2 години не съм се сетил,че е там и да имам проблем с него :) Ако се насади както хората и се направи добре,не създава никакви ядове (за което го обичам много повече от стария,който като минеш през дупка и светва за проблем,защото губи синхронизацията на 4-те коУеУа на колата :D ).
Подкрепям и решението със серво и помпа,то също е удачно и е далеч по-добро от дегашното положение,просто АБС-а си е блага работа (стария само пречи,това е истината и аз съм я признал след първите 500м с моят Пасат,като го купих mhihi ,ама тези са божествени просто mhihi :screwy ).


dumev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот dumev » Съб 21 яну 2012 9:53


Такааа,сега да кажа каква я свърших.
Серво с помпа от Пасат,изжвърляне на електрическия боклук-сваля се заедно с конзолата в комплект с помпата на съединитела. Монтира се новата конзола със сервото,помпата на съединителя си взима течност от новото казанче.Тръбичките леко се огъват за да дойдат на новото място и понеже новата помпа е за четири тръби,а при мен са три-най лесния вариант е да се запуши едната дупка. Обезвъздушаване на системата и резултата е перфектни спирачки тествани вече при пробег 400км.


Потребителски аватар
passko90
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 03 окт 2009 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горно Нанадолнище

Re: ABS B3 -ще го махам

Мнениеот passko90 » Съб 21 яну 2012 18:37


и аз имах същия проблем на моя пасат... след смяна на две помпи установих че този проблем с продължителното работене (след като се изгаси колата) изчезва ако изключим буксата (и я оставим изключена) от компа на АБС-а... в смисъл че има спирачки (педала не става твърд) АБС-а не работи но поне не прецаква помпата... карам вече 2-ра година



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта