Днес направих една проверка по този проблем :
На загряла кола започнах да отвивам капачката на изравнит.казанче докато не чух ссссссс и после потече водичка,но определено не от отвора!!!!??? Та въпросът ми е това казанче има ли от друго място дупки или отвори или е спукано някъде ??? Защо ще протича само като се отвива капачката?? И дали го продават барабар с датчика ?? (но цената от 60 кинта хич не ми е по вкуса )!!!
Аз шлайфах глава, смених гарнитурите и проблема се оправи с надуването и МЕХУРЧЕТАТА в казанччето. НО лампата си свети свети когато си иска - на топла, на студена, по дупки и изобщо вече не й обръщам внимание. Гледам си само стрелката.
на гърба на таблото има една част която ти регулира напрежението за таблото, ако тая джаджа ти е гръмнала ще ти свети лампата за водата.намира се точно до входа за жилото на километража.
Пич нали ти казвам , джаджата е регулатор на напрежение! Би трябвало да е някакъв триак или нещо подобно!В Юнитрейд сигурно го има. Аз бях с табло с аналогов часовник, при смяна с табло с цифров часовник и оборотомер, трябваше да си демонтирам регулатора от старото мисля че ти е там проблема !
транзистора вътре в таблото които се намира не е часта, за която говоря!
тази се намира извън таблото , на самия гръб.Номер не мога да кажа , защото не ми се разглабя таблото. При мен случаят беше, че след смяна на таблото си светеше лампата, в един руски сайт прочетох за същия проблем с Жетта, и реших да сваля от старото табло тая част.лампата свето до момента в които колата не мине 2500 оборота.
ОЩЕ ЕДНО МНЕНИЕ НА МАЙМУНИЦА И ТЕ ПОЧВАМ С ПАРЦАЛА!!!
Проблемът вече е решен и темата може да се закрие !!!!!
Та значи смених си изравнителното казанче и лампата угасна !!!
Тъй,че проблемът е бил в самия датчик !!!! Само какъв зор видях докат го намеря това казанче!!!! В повечето магазини ми дават такова без датчик и ми казват,че моята кола била с такова казанче!!!!
И сега си имам едно хубаво беличко казанче и мога да си видя водата без да ми се налага да клатя колата !!!!