Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот vasilb » Сря 22 фев 2012 21:15


stefaan84 написа:Може и да има проблем в таблото, човека от които взех колата каза че е имала проблем с уредите от лявата страна и са презапояавани сега в момента потчти на всиако палене се нулира часовника!! Ако ниакои може да ми даде тема за таблото и сащо за стоиностите на датчиците ще сам благодарен..

Цък! - това за датчика.
За паленето - може би нов акумулатор. При първото палене сутрин върти бавно, нали? Пусни плафона в купето и ако при палене стане оранжев ... ясна е работата.
И все пак не боли, ако :търсачкаа !




Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот lubecku » Чет 23 фев 2012 19:05


:063:
Човек с това трябваше да започнеш !
Първо в градски условия колата ти държи не повече от 75градуса,
второ извънградско ти загрява до 90 по показанията които в момента ти дава уреда
и трето смени с таблото 40 лв е работещо втора ръка, да не му правя реклама ,че съм нов във форума
но колегата от суходол с пасатите на части е много точен !


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот vasilb » Чет 23 фев 2012 20:28


Слагай от време на време някоя точка, запетайка, главна буква ...
Големи паралии всичките бе?!? 40лв за "ново" табло, 45 лв за датчик и изобщо ръсите пари като че карате В7, а не В3 за 1000-1500лв. Новото табло не е ясно колко коректно работи и дали неговото е развалено. Стига сте набутвали хората да дават пари на принципа проба-грешка. На вас като са ви излишни, на хората едва ли са им. За да го наречеш "непоправимо развалено" трябва да се провери, а не да предполагаш, че най-вероятно, може би то ще да е виновникът. Отделно, че табло за 20 годишна масова кола за 40лв. си е чист грабеж!
Нещо много се разписах в тази тема и може би на някои съм им досадил, за което се извинявам, но някак си не мога да гледам да се пишат глупави неща. :)


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот lubecku » Пет 24 фев 2012 20:32


Ако искаш да помогнеш на колегата дай линк, обява с по-ниска цена,
ако искаш можеш да ми поправиш правописните пунктоационите грешки
щом е от такова значение за разрешаване на проблема :beer


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот vasilb » Пет 24 фев 2012 21:14


lubecku написа:Ако искаш да помогнеш на колегата - дай линк с обява с по-ниска цена.
Ако искаш, можеш да ми поправиш правописните и пунктоационните грешки , щом е от такова значение за разрешаване на проблема. :beer

Ще се самоцитирам и дано от втория път го прочетеш:
vasilb написа:...
Новото табло не е ясно колко коректно работи и дали неговото е развалено. Стига сте набутвали хората да дават пари на принципа проба-грешка. На вас като са ви излишни, на хората едва ли са им. За да го наречеш "непоправимо развалено" трябва да се провери, а не да предполагаш, че най-вероятно, може би то ще да е виновникът.

Обяви за табло с уреди в момента има няколко по 25-30лв., но в момента не му е необходимо, защото неговото си работи. 99% е термостат, а 1% е нещо друго, защото все пак не съм го видял и е предположение по казаното от stefaan84. Това, че е сменен, няма никакво значение. Има и нови, които не работят коректно - ментета. Живи и здрави!


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот lubecku » Пет 24 фев 2012 22:02


Колега не четеш внимателно,
при всяко завъртане на ключа
часовника му се рестартира,
имах точно същия проблем и след
установяването му на същия ден
уреда за Т започна да дава показания
като на колегата, веднага след монтажа
на новото табло проблема с уреда за Т
се оправи, при мен проблема на таблото
беше предизвикан след интервенция по самата платка на таблото.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот Iezekil » Пет 24 фев 2012 22:33


Хубаво сте се започнали ама да не се хванете с мен?
Пълна глупост е,че околната среда не влияе на термостата,щото видиш ли бил в двигатела и прочие.Да,ама не.В тези студове които минаха в движение на радиатора отпреде е поне -10 градуса.Тази ледено студена течност на момента в който тръгне да отваря термостата го затваря.От там и по-високата работна температура.В градски условия го няма това обдухване на автомобила и нещата се нормализират.Това се получава само на студено и е признак за нормално работещ термостат.
На всички останали дето не им загрява до 90 или пък постоянно им държи 100 е за смяна термостата.


пп.На човека с яйцето-много по-евтино ще ти е поне да си извадиш термостата и даже да го смениш,след като си имал такива поражения от белтъка.А датчик пък се сменя само след замерване на температурата с термометър и установена разлика в показанията.Иначе си е набутване.


kal40
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 26 ное 2013 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот kal40 » Нед 23 фев 2014 18:55


здравейте! При мен проблемът е същия, само че го прави и в по-топло време. Термостатът в движение не отваря дори и след 100 градуса, а на място отваря още преди 90 градуса. Сменени са водна помпа, ТЕРМОСТАТ, датчик на радиатора, понеже на място, след като отвори термостата, перки не тръгваха, а сега тръгват. Не мисля, че работата на двигателя на 100 и повече градуса и много безопасна. Проверил съм системата за подпушвания - няма такива, всички маркучи си затоплят еднакво при отворил термостат. Колата е като на колегата, отворил темата, и е без климатик. Моля за помощ!


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот Pet_rov » Пон 24 фев 2014 10:08


Това, че е сменен термостатът, нищо не значи. И от новите има страшни ментета. Преди да се сложи новият термостат, е хубаво да го свариш в тенджера с вода, за да се види нормално ли отваря. Можеш да направиш другите неща, описани в темата - проверка на реалните градуси на течността в казанчето например, ако се съмняваш в уредите на таблото. На моята кола термостатът е на BEHR и струваше 18 лв. преди 5 години.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с температурата на водата! Б3 1.8 МИ,90к.с.

Мнениеот Iezekil » Пон 24 фев 2014 17:14


Или пък да набедим водната помпа....можеш да направиш теста с маркучето към разширитела на по-високи обороти как е,също и проверка да не е запушен.


kal40
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 26 ное 2013 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот kal40 » Пет 28 фев 2014 18:30


Онзи ден ми писна и извадих термостата. Проблемът си остана, само че този път с перката - в движение не включва, а когато колата не се движи, включва на 92 градуса. Промих охладителната система над 5 пъти с хапче за съдомиялна и с добавка. Проблемът явно е в гарнитурата на главата, но странно защо не надува изобщо.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот lubecku » Пет 28 фев 2014 22:29


хапче за съдомиялна :bowdown
с тея химии и да не ти е заминала гарнитурата ще си замине, да не говорим за гумените съединения


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот Iezekil » Съб 01 мар 2014 7:10


Щом без термостат загрява...
Разликата от движение и покой са оборотите.Казваш,че е сменена помпата но е хубаво да я тестваш.Другия вариянт остава запушване но не съм сигурен дали по радиатора или по малкия кръг-тънкото маркуче примерно.
Що се отнася до надуване,то и това се проверява лесно.Първо визуално в разширитела,после при каране -с разхлабена капачка,за да излиза налягането.В двата случая би трябвало да хвърля и антифриза....


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот silent » Нед 02 мар 2014 9:26


колата има ли газ...ако я опъни ивънградско на бензин...от кофти центровка загрява...от кофти центровка с комбинация с кофти центровка на газова също...

Последна промяна от silent на Нед 02 мар 2014 9:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Б3 1.8 МИ 90к.с. проблем с температурата на водата

Мнениеот stefan4o » Нед 02 мар 2014 9:29


kal40 написа:Онзи ден ми писна и извадих термостата. Проблемът си остана, само че този път с перката - в движение не включва, а когато колата не се движи, включва на 92 градуса. Промих охладителната система над 5 пъти с хапче за съдомиялна и с добавка. Проблемът явно е в гарнитурата на главата, но странно защо не надува изобщо.

Като го духа веТърът в движение кое да пусне перката? Съвсем логично е в движение да се включва по-рядко или изобщо в сравнение със стоене на място.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 47 госта