
Дали не си прецаках помпата???
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Aми, чувам я. Заради тия проблеми, винаги когато изключвам имобилайзера съм с едно ухо назад, за да чуя дали ще врътне гадината. Чува се. За около 2 секунди и спира. Натискам педала до долу, както казваш ти, но той пропада свободно, така е като няма налягане в системата, което се осигурява от помпата. За инжекционите съм чувал, че налягането което създава помпата е по голямо заради впръскването в дюзите. А кое реле е за помпата??? Знам ли от какво е??? Луд ставам като се случи така.....Няма никаква закономерност. Мислех, че е като е топла не пали. Чаках да изстине и пали!!! Друг път и като изстине не ще да запали!!! А колко е една помпа, ако се случи да е тя? 

- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
А бе остави помпата на мира.По вероятно е да се губи маса, или някакаква друга лоша връзка.Смени си бензиновия филтър ако не е сменян скоро.
На Вектрата и на мен ми прекъсваше помпата. Майстора веднага я смени с друга -втора употреба, проблема се повтори и трябваше да ми върне парите и постави отново моята помпа, щото друг откри лоша маса. Та преди да решиш да дадеш 300лева за нова помпа се убеди че старата е негодна
На Вектрата и на мен ми прекъсваше помпата. Майстора веднага я смени с друга -втора употреба, проблема се повтори и трябваше да ми върне парите и постави отново моята помпа, щото друг откри лоша маса. Та преди да решиш да дадеш 300лева за нова помпа се убеди че старата е негодна

Последна промяна от K22 на Сря 29 ное 2006 11:39, променено общо 1 път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
...бензиновата помпа
Kentavar, изчетох написаното по темата която си пуснал. Според мене след като елиминираш категорично възможността възникналият проблем да е от алармата, за съжаление остава бензиновата помпа. Не знам от колко време си карал с малко количество бензин в резервоара, но ако това е ставало основно през летните месеци ми дава основание да си мисля за помпа. Сигурно знаеш, че живота на помпата(ако е оригинална) е между 130-160 000 км.
Предполагам си видял, че само през месеца бяха изписани не малко теми по въпроси свързани с бензиновата помпа.
Ако искаш мога да потърся телефон на мой близък, който е съсобстветик на фирма "Ska" за аларми, намира се в кв. "Гео Милев" в комплекса на БАН след спирка "Електроника" на трамвай 20.
Лек и успешен ден.
Предполагам си видял, че само през месеца бяха изписани не малко теми по въпроси свързани с бензиновата помпа.
Ако искаш мога да потърся телефон на мой близък, който е съсобстветик на фирма "Ska" за аларми, намира се в кв. "Гео Милев" в комплекса на БАН след спирка "Електроника" на трамвай 20.

- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Миналата година е сменян, заедно с въздушния и филтъра за климатика ( въздуха ). На какъв период иначе трябва да се сменя, като се има в предвид скапания БГ бензин. Случи ми се няколко пъти да сипвам 95 и колата да не ще да откъсне.......... Ако е запушен, няма ли да се чува помпата??? Сори за тъпите въпроси ама имам много да уча...
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По километраж колата е на 180 000 км....
Не съм сигурен дали е сменяна помпата или е оригиналната. Да, лятото карах така с бензин почти на нула и да си кажа честно доста често карам с бензин в резервата. Не го оставям вече до нулата но не е и много бензина. По малко от половината на резервата не го оставям. А с какви аларми работи твоя познат? Сега погледнах в книжката на алармата. Ами тя е в гаранция до догодина, та има мегдан за рекламаций... 


- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
...бензиновата помпа
Kentavar, ако километража не е пипан за помпата възможостите са две.
Аз например карах ок година и половина или ок 17 000 км. с помпа която беше започнала да ми прави номера, така че си мисля че може твоята да не е сменяна. Ако можеш попитай за това човека от когото си купил колата в България.
Щом си в гаранционен срок си е добре да видят алармата в сервиза.
При моя човек(той е инжинер) от "Ska" правят сами алармите си като предлагат различни опции според желанието и финансите, но могат да слагат и аларми които са донесени от клиента. Моята аларма ми я сложиха преди 5,5 години и до сега съм сменял само батерията на дистанционното.
Аз например карах ок година и половина или ок 17 000 км. с помпа която беше започнала да ми прави номера, така че си мисля че може твоята да не е сменяна. Ако можеш попитай за това човека от когото си купил колата в България.
Щом си в гаранционен срок си е добре да видят алармата в сервиза.
При моя човек(той е инжинер) от "Ska" правят сами алармите си като предлагат различни опции според желанието и финансите, но могат да слагат и аларми които са донесени от клиента. Моята аларма ми я сложиха преди 5,5 години и до сега съм сменял само батерията на дистанционното.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
teodor6769 написа:Колега записваи. Оказа се че ВАЛКОР е Пловдивска фирма, за къмет имат дилър и в София. Адрес няма само тел. 0888 810 613 Владимир Ангелов. Обади се и успех дано е от нея.
Колега, адрес и телефон в П-в има ли? Не знам къде е, ама все ще можем колегите да минем от там и да питаме поне за начина на свързване и евентуално дезактивиране! Нема се пУашиш!
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Привет колеги. Току що говорих с дилъра за София на тези аларми. Благодаря на колегата за предоставения телефон. Разбрахме се е човека да мина да я тества. Вярно в Перник е, но е по бързо да ида до там от колкото до Горубляне, където работи той. Много благодаря на всички ви за отзивчивоста и помощта. Като имам резултати ще пиша.
п.п. Както написах в началото, като загледах за евентуални дефекти, видях, че кабелната обувка на бобината е силно окислена, също така и тампона на дебитомера е силно нацепен. Нещо колата стана по нестабилна на тихи обороти. Малко притриса на моменти и като, че ли оборотите не се държът по същия начин като преди. Имам чувството, че се колебаят повече от необходимите + / - 50 оборота....Та искам да питам има ли нещо общо с тези неща ( дебитомер и бобина ). Имам и още един, два проблема, но ще е по натам, че няма пари за други ремонти сега...
п.п. Както написах в началото, като загледах за евентуални дефекти, видях, че кабелната обувка на бобината е силно окислена, също така и тампона на дебитомера е силно нацепен. Нещо колата стана по нестабилна на тихи обороти. Малко притриса на моменти и като, че ли оборотите не се държът по същия начин като преди. Имам чувството, че се колебаят повече от необходимите + / - 50 оборота....Та искам да питам има ли нещо общо с тези неща ( дебитомер и бобина ). Имам и още един, два проблема, но ще е по натам, че няма пари за други ремонти сега...

- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
И на мен ми правеше този номер
оказа се че е от имобилайзера
като махнеш кората под волана изпадат две кутии
едната е за имобилайзера - ако не е хоризонтирана и закрепена добре се ебава по начина по който описваш
на мен ми я закачиха със свински опашки и от тогава да чукна на дърво - никви грижи
Дано и твойта се оправи.
оказа се че е от имобилайзера
като махнеш кората под волана изпадат две кутии
едната е за имобилайзера - ако не е хоризонтирана и закрепена добре се ебава по начина по който описваш
на мен ми я закачиха със свински опашки и от тогава да чукна на дърво - никви грижи
Дано и твойта се оправи.
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пак същия проблем. В петък ходихме с бебето на лекар. Връщаме се в колата, въртя - нъцки, не ще да запали. 4 часа я мъчих, какво ли не, не ще и не ще. Умрях от студ...
Дойде шурека да помага - ами, не стига напрежение до помпата. Не е от помпата. Явно тъпата аларма е с проблем. Последва теглене. Мали, нито хидравлика, нито спирачки. Спряха ни полицаи. Такава била модата при кражбите на автомобили сега. Теглят се хората все едно има проблем. Оказа се, че съм си изгубил малкия талон.....
Поне не ми направиха проблем, за което съм благодарен. Не можах да се видя с алармаджията, но не трябва вече да отлагам. Мисля да пробвам нещо друго при такива ситуаций, за което искам вашето мнение. Така, имам в къщи един малък акумулатор с 2 А/ч. Ако го върша на мястото дето се подава 12 волта, за да се прибера до в къщи, ще е проблем ли??? Благодаря предварително!!! 



- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами спрях да ползвам алармата от два дни. Вчера за да сваля подкалника ми се налагаше да я паля често за да въртя волана и не ми направи проблем нито веднъж.....Диагностика ли трябва да се направи за да се определи, дали не е от друго? Кое е това реле??? Някъде из форума четох за реле за помпата. Върти ми се в главата нещо за 67 или 167!!! Ако има нещо вярно, то при мен е 167! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта