lubecku написа:Мръднах го с около 1-1,5мм предварение белега,
сега колата работи малко по-твърдо, качиха ми се оборотите на празен ход на около 900
(преди това когато беше точно на белези бяха на малко по-малко от 800)
определено има разлика в динамиката, сега същия наклон като преди (драгалевското: ) си го качвам на 4та
като мога да си карам на тази предавка от 50км на горе по този наклон
, всичко до тук ОК.
Но старото бучане като от голямо предварение пак се появи, като че ли беше позатихнало сега пак на 2500-3000 оборота
мотора бучи много странно и прехвърля много кофти вибрации в купето: .
Мислех че е тампона зад мотора (този от пред го смених) ,но като видях че бучането се променя от центровката и реших ,че не е тампона.
Точно от 2500 до 3000 оборота се появява и едни вибрации с много висока честота ,чак огледалото ми за задно виждане вибрира и замъглява образа
,и не мога и не мога да го разбера от какво зависи тази вибрация и какво я поражда :063:
Колега реши ли проблема с вибрациите, и как.