Не си заслужава и да си мениш главините заради някакви си джанти, понеже може да попаднеш на главини с изпуснали лагерни легла, ако ги взимаш втора ръка и ще се набуташ с още пари.
Докарвал са ми на струговете и фрезите да отваряме разни отвори по джанти и главини, като в 80% от случаите се е приключвало всичко с думите ми: че аз отговорност за катастрофи и убити хора по пътя няма да нося и съм отказвал използването на машинната ми база.
Скоро имаше случай на съсипани 17" фабрични джанти на BMW след малоумната намеса на някакъв фрезист някъде.Как са закрепили джантите на фрезата не знам, с какво са ги фрезовали пак не знам, но вътре отвора дето ляга плътно по главината беше леко яйцевиден и нащърбен-грапав, да не ви разправям. Оня ми вика колата тресе яко. В случая колата е стояла на джантите само чрез болтовете поради изпуснатия и деформиран размер на отвора на джантата за главината, а това джантата да се държи(ляга) за главината само с болтовете е недопустимо и опасно.Отначало мислех да отвориме още малко отвора на джантата и да вкараме топлинно втулки до оригиналния размер по главините, ама се оказа че болтовата е много близо и няма място за втулките. Има вероятност да се срещне втулката с болтовата или да я наближим опасно много и да се пръснат джантите. Човека се вайка-вайка, вика кво да правя? Аз му викам да ги хвърли, за нищо нестават вече след тяхната малоумната намеса. А джантите бяха убиец и много запазени

Има много случаи да откривам тръгнали да се пропукват барабани и спирачи дискове на коли, казвам на хората да ги хвърлят да не се претрепят.
Има хора дето са идвали да им дупча нови болтови на старите им главини и барабани! Еми не става, не поемам тази отговорност, барабаните и главините са от чугун. Ще заприличат на решето ако се дупчат още и ще отслабнат. Чугуна понася топлина, ама хич не харесва усилия на удар и напън.
Извода е да не си правите експерименти да дупчите нови дупки в главините и барабаите, освен ако не се припокриват 1-1 със старите дупки.
