Passat B5 97г. 1.8Т проблем при запалване сутрин

Техническа и сервизна информация за Passat
miro ignatov
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот miro ignatov » Пет 14 сеп 2012 13:19


Аз също имам този проблем, на мен също ми казаха, че е от дебитомера.Бензиновата помпа съм я сменял два пъти, вторият път от простотия и незнание.Мисълта ми е, че дори при смяна на помпата проблемът остава.А след смяна на дебитомера има ли нужда от някакви допълнителни настройки?Втора употреба върши ли работа?Незнам дали има тема по въпроса, но мненията са различни.От една страна частите втора употреба в повечето случаи са оригинални, но са с намален ресурс.От друга страна новите части са с пълен ресурс, но не се знае в кой китайски или турски гараж са правени.В един от отговорите четох, че при даване на контакт бензиновата не сработва?!? Не съм специалист, но са ми казавали, че винаги преди запаля колата да дам контакт и да изчакам няколко секунди за да може помпата да покачи бензин.Някой наясно ли е с това?




Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот Student_pravo » Нед 16 сеп 2012 19:58


Колеги, онази вечер оставих колата да пренощува в гаража на майстора. На сутринта (когато обикновено прави проблема със запалването), още преди да я запали, той е пробвал да откачи буксата на дебитомера и колата е запалила веднага. Това значи ли че дебитомерът е причината за непаленето на студен мотор сутрин? Освен това искам да вметна, че от няколко дни колата държи нестабилни обороти на празен ход. Например като си карам на четвърта или пета с 2000 оборота и изключа от скорост, оборотите падат първо на 1400, седят там известно време, после на 1100 и седят там доста време и чак накрая си отиват на 800. Отделно като колата работи на място, постоянно варират между 850 и 900, но се забелязва. Има ли връзка това с дебитомера? Да обобщя проблемите отново: Палене от третия път на студен мотор и нестабилни обороти.


Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот Student_pravo » Вто 18 сеп 2012 11:58


Колеги, вчера почистихме дросел-клапата и проблемът с оборотите се реши. Но този с паленето остана неповлиян и когато е студена отново пали от втория или третия път. Преди поне запалваше веднага и тресеше, а сега пали успешно едва на третия опит.


Потребителски аватар
aerg
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот aerg » Пет 21 сеп 2012 13:44


Колега при мен е същата работа пасата е 97г. АЕБ 1.8Т , пали от първия път но тресе и гасне ,при втория опит пали без проблем, преди една седмица смених бензиновата помпа понеже старата ме остави но проблема не се оправи :)


Потребителски аватар
ziatev
Мнения: 195
Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот ziatev » Пет 21 сеп 2012 14:48


И колко струва тази бензинова помпа? А Нов дебитомер?


Потребителски аватар
vlad1.8mi
Мнения: 201
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател: 1.8T+ AEB 1999
Местоположение: ,Плевен,София

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот vlad1.8mi » Пет 21 сеп 2012 18:47


Само помпата(без кошницата) марка VDO-около 180 лева. Рециклиран дебитомер от Порше-280лева :да:


Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот Alex_Heat » Съб 22 сеп 2012 16:15


Явно всички страдаме от един и същи проблем сутрин при палене. Трябва да се подава газ понякога, за да се стабилизират оборотите. Ето тук слагам линк на дебитомер BOSCH -----> http://bparts-bg.com/product/299/debito ... 80-ks.html

П.С. търговеца е точен и съм си поръчвал масло на много добри цени от него.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот passenger » Вто 25 сеп 2012 10:13


А това дали е същото:
http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-93-00 ... 02&vxp=mtr


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот kirhadj » Пет 28 сеп 2012 20:20


passenger написа:А това дали е същото:
http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-93-00 ... 02&vxp=mtr

Пробвай в немският eBay.de по евтино ще излезе.


nnikos
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 11 авг 2012 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот nnikos » Съб 23 фев 2013 13:39


Здравейте!

Карам пасат 1.8 бензин, 97г. При мен също първото палене беше кошмарно. Прочетох мнение на един колега, че когато горивото в резервоара му е над половината и проблема изчезва (или поне става поносим и пали по-лесно). Та и при мен се получи :icon_razz . Колата палеше по-лесно когато имаше повече гориво и позабравих за проблема :biggrin Но веднъж добре я понапълних и започна да мирише на гориво в купето. Установихме, че проблема е в една уплътнителна гума, която се намира при бензиновата помпа(под капачката която прилича на капак на бидон :biggrin ). Беше се поразложила....След като я сменихме изчезна и проблема с паленето. Сега и с малко гориво пали отраз :icon_razz

Изображение

Изображение


HTS950W
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 25 мар 2012 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот HTS950W » Чет 30 май 2013 19:15


Здравейте,
Колата отново е Пасат 1.8Т, AEB, '97, а проблема е точно както го е описал автора на темата. Компютърната диагностика не открива проблеми. Подменил съм въздушен филтър, горивен филтър и свещи. Дросел клапата е почистена и адаптирана. Проверени и почистени са дебитомера и температурния датчик за входящия въздух. Проверен е температурния датчик за охладителната течност. Налягането на горивото в injector rail-а е в нормите - 3,5 bar регулирано и 4 bar нерегулирано. Въпреки това проблема остава.

Давайте да разбулим тая мистерия :)


Потребителски аватар
hol1gans
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Б5 97 1,8Т проблем при запалване сутрин

Мнениеот hol1gans » Пет 31 май 2013 21:00


И при мен го имаше този проблем, 1во оказа се дросела, смених го, след 3 месеца безпроблемно палене започна пак да не пали бенз помпа се оказа и го смених с оргинален. След 1 седмица палене започна пак да ми прави мизерии, този път се оказа вакум маркуч и сега съм с прегледана цялата система по маркучи и налягане и всичко си е ок.


aragon_nikc
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 13 фев 2013 10:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5 97 1,8Т проблем при запалване сутрин

Мнениеот aragon_nikc » Пон 10 юни 2013 20:51


здр. колеги и аз имах проблем с Паленото пасат 1,8 125 АДР сутрин мъки големи.Един ден оставих колата на аварийни и музика и се забавих доста имаше ток само за контакт мъчих я по инерция няколко пътя не щеше климатроника светна като коледна елхичка подадоха ми ток запали.Тая кола забрави че е правила ядове при палене сутрин или изобщо.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т

Мнениеот passenger » Нед 16 юни 2013 9:39


nnikos написа: ... Установихме, че проблема е в една уплътнителна гума, която се намира при бензиновата помпа(под капачката която прилича на капак на бидон :biggrin ). Беше се поразложила....След като я сменихме изчезна и проблема с паленето. Сега и с малко гориво пали отраз :icon_razz

Колега, можеш ли да кажеш как се казва тази гума и от къде евентуално се купува.


HTS950W
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 25 мар 2012 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б5 97 1,8Т проблем при запалване сутрин

Мнениеот HTS950W » Чет 25 сеп 2014 9:36


Здравейте,
Някой реши ли проблема? Моля споделете.
При мен забелязах, че когато навън е топло (над 25-26 градуса Целзий) колата си пали от първия път. И това е закон.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 44 госта