Passat B5 97г. 1.8Т проблем при запалване сутрин
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Аз също имам този проблем, на мен също ми казаха, че е от дебитомера.Бензиновата помпа съм я сменял два пъти, вторият път от простотия и незнание.Мисълта ми е, че дори при смяна на помпата проблемът остава.А след смяна на дебитомера има ли нужда от някакви допълнителни настройки?Втора употреба върши ли работа?Незнам дали има тема по въпроса, но мненията са различни.От една страна частите втора употреба в повечето случаи са оригинални, но са с намален ресурс.От друга страна новите части са с пълен ресурс, но не се знае в кой китайски или турски гараж са правени.В един от отговорите четох, че при даване на контакт бензиновата не сработва?!? Не съм специалист, но са ми казавали, че винаги преди запаля колата да дам контакт и да изчакам няколко секунди за да може помпата да покачи бензин.Някой наясно ли е с това?
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Колеги, онази вечер оставих колата да пренощува в гаража на майстора. На сутринта (когато обикновено прави проблема със запалването), още преди да я запали, той е пробвал да откачи буксата на дебитомера и колата е запалила веднага. Това значи ли че дебитомерът е причината за непаленето на студен мотор сутрин? Освен това искам да вметна, че от няколко дни колата държи нестабилни обороти на празен ход. Например като си карам на четвърта или пета с 2000 оборота и изключа от скорост, оборотите падат първо на 1400, седят там известно време, после на 1100 и седят там доста време и чак накрая си отиват на 800. Отделно като колата работи на място, постоянно варират между 850 и 900, но се забелязва. Има ли връзка това с дебитомера? Да обобщя проблемите отново: Палене от третия път на студен мотор и нестабилни обороти.
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Колеги, вчера почистихме дросел-клапата и проблемът с оборотите се реши. Но този с паленето остана неповлиян и когато е студена отново пали от втория или третия път. Преди поне запалваше веднага и тресеше, а сега пали успешно едва на третия опит.
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Колега при мен е същата работа пасата е 97г. АЕБ 1.8Т , пали от първия път но тресе и гасне ,при втория опит пали без проблем, преди една седмица смених бензиновата помпа понеже старата ме остави но проблема не се оправи 

- vlad1.8mi
- Мнения: 201
- Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
- Автомобил: VW Passat Variant
- Двигател: 1.8T+ AEB 1999
- Местоположение: ,Плевен,София
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Само помпата(без кошницата) марка VDO-около 180 лева. Рециклиран дебитомер от Порше-280лева 

- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Явно всички страдаме от един и същи проблем сутрин при палене. Трябва да се подава газ понякога, за да се стабилизират оборотите. Ето тук слагам линк на дебитомер BOSCH -----> http://bparts-bg.com/product/299/debito ... 80-ks.html
П.С. търговеца е точен и съм си поръчвал масло на много добри цени от него.
П.С. търговеца е точен и съм си поръчвал масло на много добри цени от него.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
passenger написа:А това дали е същото:
http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-93-00 ... 02&vxp=mtr
Пробвай в немският eBay.de по евтино ще излезе.
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Здравейте!
Карам пасат 1.8 бензин, 97г. При мен също първото палене беше кошмарно. Прочетох мнение на един колега, че когато горивото в резервоара му е над половината и проблема изчезва (или поне става поносим и пали по-лесно). Та и при мен се получи
. Колата палеше по-лесно когато имаше повече гориво и позабравих за проблема
Но веднъж добре я понапълних и започна да мирише на гориво в купето. Установихме, че проблема е в една уплътнителна гума, която се намира при бензиновата помпа(под капачката която прилича на капак на бидон
). Беше се поразложила....След като я сменихме изчезна и проблема с паленето. Сега и с малко гориво пали отраз


Карам пасат 1.8 бензин, 97г. При мен също първото палене беше кошмарно. Прочетох мнение на един колега, че когато горивото в резервоара му е над половината и проблема изчезва (или поне става поносим и пали по-лесно). Та и при мен се получи





Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
Здравейте,
Колата отново е Пасат 1.8Т, AEB, '97, а проблема е точно както го е описал автора на темата. Компютърната диагностика не открива проблеми. Подменил съм въздушен филтър, горивен филтър и свещи. Дросел клапата е почистена и адаптирана. Проверени и почистени са дебитомера и температурния датчик за входящия въздух. Проверен е температурния датчик за охладителната течност. Налягането на горивото в injector rail-а е в нормите - 3,5 bar регулирано и 4 bar нерегулирано. Въпреки това проблема остава.
Давайте да разбулим тая мистерия :)
Колата отново е Пасат 1.8Т, AEB, '97, а проблема е точно както го е описал автора на темата. Компютърната диагностика не открива проблеми. Подменил съм въздушен филтър, горивен филтър и свещи. Дросел клапата е почистена и адаптирана. Проверени и почистени са дебитомера и температурния датчик за входящия въздух. Проверен е температурния датчик за охладителната течност. Налягането на горивото в injector rail-а е в нормите - 3,5 bar регулирано и 4 bar нерегулирано. Въпреки това проблема остава.
Давайте да разбулим тая мистерия :)
- hol1gans
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Б5 97 1,8Т проблем при запалване сутрин
И при мен го имаше този проблем, 1во оказа се дросела, смених го, след 3 месеца безпроблемно палене започна пак да не пали бенз помпа се оказа и го смених с оргинален. След 1 седмица палене започна пак да ми прави мизерии, този път се оказа вакум маркуч и сега съм с прегледана цялата система по маркучи и налягане и всичко си е ок.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 13 фев 2013 10:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б5 97 1,8Т проблем при запалване сутрин
здр. колеги и аз имах проблем с Паленото пасат 1,8 125 АДР сутрин мъки големи.Един ден оставих колата на аварийни и музика и се забавих доста имаше ток само за контакт мъчих я по инерция няколко пътя не щеше климатроника светна като коледна елхичка подадоха ми ток запали.Тая кола забрави че е правила ядове при палене сутрин или изобщо.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Проблем при запалване сутрин Б5 97 1,8Т
nnikos написа: ... Установихме, че проблема е в една уплътнителна гума, която се намира при бензиновата помпа(под капачката която прилича на капак на бидон). Беше се поразложила....След като я сменихме изчезна и проблема с паленето. Сега и с малко гориво пали отраз
![]()
Колега, можеш ли да кажеш как се казва тази гума и от къде евентуално се купува.
Re: Б5 97 1,8Т проблем при запалване сутрин
Здравейте,
Някой реши ли проблема? Моля споделете.
При мен забелязах, че когато навън е топло (над 25-26 градуса Целзий) колата си пали от първия път. И това е закон.
Някой реши ли проблема? Моля споделете.
При мен забелязах, че когато навън е топло (над 25-26 градуса Целзий) колата си пали от първия път. И това е закон.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 44 госта